آزمون دومین بازیکن برتر میدان در دیدار زنیت با روستوف شد

هوادار گزارش می دهد، ستاره ایرانی زنیت در هفته سیزدهم لیگ روسیه با گلزنی نمره خوب دریافت کرد.

آزمون دومین بازیکن برتر میدان در دیدار زنیت با روستوف شد

به گزارش هوادار، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ روسیه شب گذشته زنیت به مصاف روستوف رفت. این دیدار که مصاف مهاجم ملی پوش کشورمان، سردار آزمون مقابل تیم سابقش نیز به حساب می آمد با برتری پر گل ۶ بر یک به سود زنیت خاتمه یافت.

آزمون از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۴۴ گل سوم تیمش را به ثمر رساند.وی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد. در این راستا سایت «چمپیونات» روسیه در ارزیابی فنی اش از این دیدار به ستاره ایرانی نمره خوب ۸ را داد تا او به عنوان دومین بازیکن برتر میدان شناخته شود.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

فرناندز بازیکن ماه باشگاه منچستریونایتد شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ ۰۸:۱۸

هوادار گزارش می دهد، برونو فرناندز جایزه بازیکن ماه ژوئن باشگاه منچستر یونایتد را دریافت کرد.

مدافع سابق یوونتوس درگذشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۰

هوادار گزارش می دهد، بازیکن سابق یوونتوس بعد از یک ماه در کما بودن در نهایت درگذشت.

منچستریونایتد با ماتیچ تا ۲۰۲۳ تمدید کرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۹

هوادار گزارش می دهد، باشگاه منچستریونایتد قرارداد هافبک صربش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

رونمایی از پیراهن بارسلونا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۷

هوادار گزارش می دهد، شرکت نایک از پیراهن های فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بارسلونا رونمایی کرد.

آلگری: ۲ سال پیش رئال به من پیشنهاد داد/در حال تجدیدقوا برای برگشتن به مربیگری هستم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق یوونتوس از پیشنهاد ۲ سال پیش رئال مادرید برای مربیگری در این تیم خبر داد.

معرفی تیم منتخب هفته سی‌ام سری‌آ/سیطره یوونتوس بر بهترین‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۳:۴۷

هوادار گزارش می دهد، سایت هواسکورد تیم منتخب هفته سی ام سری آ ایتالیا را اعلام کرد.

فونسکا: نکات مثبت زیادی مقابل ناپولی داشتیم/ باید عملکردمان را بهتر کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۲۱

هوادار گزارش می دهد، سرمربی رم بعد از باخت مقابل ناپولی، گفت: اگرچه شکست خوردیم ولی از عملکرد تیم رضایت دارم.

برانکو: منتظر چراغ سبز فدراسیون عمان برای آغاز تمرینات هستیم/با عراق و اردن بازی می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۱۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان از دیدار تدارکاتی این تیم با عراق خبر داد.

گتوزو: رازی در پشت پرده بردهای متوالی ما نیست/قدرت ذهنی بازیکنان را تقویت کردم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی ناپولی بعد از پیروزی مقابل رم گفت: بعد از قهرمانی در جام حذفی به آنها گفتم که از این به بعد باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم.

کونته: من مسئول باخت اینتر هستم/مستحق شکست نبودیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اینتر بعد از شکست مقابل بولونیا گفت: مسئول اصلی این باخت من هستم.