ادامه تیره روزی های رئال مادرید با شکست مقابل ویارئال

هوادار گزارش می دهد - قهرمان اروپا با یک شکست دیگر به طور کامل از قهرمانی در لالیگا دست شست.

ادامه تیره روزی های رئال مادرید با شکست مقابل ویارئال

به گزارش هوادار، تیم رئال مادرید با شکست خانگی یک بر صفر  مقابل ویارئال در هفته نوزدهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا)  بیش از پیش  از بارسلونای صدرنشین دور شد و به طور کامل از قهرمانی دست شست.

 پس از هدر رفتن فرصت های فراوان از سوی هر ۲ تیم در نهایت فورنالس در دقیقه ۸۹  گل برتری ویارئال را به ثمر رساند تا رئال مادرید با باخت یک بر صفر و پذیرش چهارمین شکست فصل بیش از پیش از تعقیب  صدرنشینان دور بماند.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

قدوس: شکست ۵ بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن کابوس است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۹:۵۸

سامان قدوس، ملی پوش ایرانی تیم آمیا به تشریح شکست برابر تیم مدعی پاری سن ژرمن در هفته دهم لوشامپیونه فرانسه پرداخت.

مانژوکیچ غایب یوونتوس مقابل منچستریونایتد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۸:۵۸

ماریو مانژوکیچ به بازی سوم تیمش در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نمی رسد.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا معرفی شد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۸:۰۹

روزهای بلاتکلیفی نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا به پایان رسید و رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

وقتی راموس نمی داند کاپیتانی یعنی چه!

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۵۸

هوادار گزارش می دهد - رفتار خشمناک و خارج از تعادل سرخیو راموس کاپیتان رئال باعث شکل گیری انتقاداتی علیه او شده است. 

رونالدو می داند راه فراری ندارد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۴۵

کریستیانو رونالدو در حالی فردا شب با تیمش یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم اسبقش منچستریونایتد قرار می گیرد که هنوز تحت فشار شدید ناشی از اتهامات تجاوز جنسی به یک زن آمریکایی قرار دارد.<...

داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۳۷

 کمیته داوران فدارسیون فوتبال اسپانیا، داور مهمترین بازی هفته دهم لالیگا را معرفی کرد.

بازگشت نیمار به بارسلونا «غیر قابل تکذیب» است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۳۱

از بارسلونا اصرار، از نیمار انکار! با وجود انکار صریح این ستاره برزیلی اخبار بازگشت او به تیم سابقش یعنی بارسلونا کاملا صحت دارد. البته نیمار می گوید اکنون از بودن در پاری سن ژرمن «راضی...

بحران در مادرید - دلتنگی برای رونالدو، مارسلو را به ایتالیا می کشاند!

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۲۷

هوادار گزارش می دهد - گزارش های منابع اسپانیایی حاکی از این است که مارسلو قصد دارد از رئال مادرید جدا شود آن هم در شرایطی که این تیم در بدترین شرایط ممکن به سر می برد. البته این اتفاق نیم فصل می...

جدایی سانچس از یونایتد قطعی است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۲۱

بدون تردید الکسیس سانچس یکی از بدترین خریدهای تاریخ باشگاه منچستریونایتد است.

زلاتان در رئال؟ صحت ندارد!

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۱۸

 اخبار مربوط به انتقال زلاتان ابراهیموویچ در میلان صحت ندارد.