انتقاد شفر از برخی خبرنگاران

هوادار گزارش می دهد- سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به امانتداری برخی خبرنگاران انتقاد کرد.

انتقاد شفر از برخی خبرنگاران

به گزارش هوادار، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز خطاب به خبرنگاران صحبت هایی را انجام داد و به برخی از آنها انتقاد کرد.

او گفت: دفعه قبل گفتم که به شما خبرنگاران اعتماد دارم. شما می دانید چه کار مهمی درباره فوتبال در ایران دارید. دفعه بعدی که من در خارج از سالن کنفرانس با شما صحبت شخصی کنم، اگر شما بخواهید صدایی ضبط کنید، بدون اینکه چیزی بگویم به خانه می روم. لطفاً اصول را رعایت کنید و به دوستانتان بگویید که اصول را رعایت کنند.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

بیات: زنوزی به جای این حرف‌ها با کادرفنی تیمش جلسه بگذارد/آیا اخباری را هم من خریده بودم؟!

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۱:۴۹

مالک باشگاه سپیدرود گفت: این ها سوءمدیریت است که یک فرد آنقدر توانایی مالی داشته باشد که مالکیت دو تیم لیگ برتری را بر عهده بگیرد اما نمی تواند هوادارانش را کنترل کند.

تمرین پرسپولیس در حضور علی کریمی و تماشاگران ایرانی در دبی

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۲۱:۰۷

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را در حضور علی کریمی و تماشاگران ایرانی در دبی برگزار کرد.

محرومیت فرشید باقری به حالت تعلیق درآمد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۹:۵۲

سرپرست تیم فوتبال استقلال از به تعلیق درآمدن محرومیت بازیکن این تیم خبر داد.

کاروان استقلال به دبی رسید

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۹:۰۰

اعضای تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار با الهلال وارد امارات شدند.

مدیرعامل پرسپولیس به امارات می‌رود

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۸:۰۳

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امشب (شنبه) به کاروان این تیم در امارات ملحق می شود.

واکنش باشگاه سایپا به اظهارات مالک تراکتورسازی: آقای زنوزی، چه کاره این فوتبال هستید؟

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۷:۵۵

باشگاه سایپا نسبت به اظهارات مالک باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.

جریمه نقدی برای تیم های پرسپولیس، سپید رود رشت و فولاد خوزستان

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۸

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های سپید رود رشت با پرسپولیس تهران  و تیم فولاد خوزستان با تیم سپاهان اصفهان صادر کرد.

پنجعلی: یحیوی در خلوت‌مان هم برای پرسپولیس کری نمی‌خواند

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۶:۰۶

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: یحیوی حتی در خلوت مان هم برای ما کری نخوانده بود و تعجب کردیم که چرا آن مصاحبه را انجام داد.

جلسه ویژه زنوزی و استاندار آذربایجان شرقی/ بررسی اتفاقات دیدار تراکتورسازی - پیکان

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۵:۳۴

اتفاقات دیدار تیم های تراکتورسازی و پیکان با حضور مالک باشگاه تراکتورسازی و استاندار آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت.

چهار سرخپوش تست دوپینگ دادند

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۵:۱۸

افسر پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا، طبق برنامه های مبارزه با دوپینگ در لیگ قهرمانان آسیا، امروز شنبه به صورت اتفاقی در هتل محل اقامت سرخپوشان حضور پیدا کرد و به حکم قرعه از چهار سرخپوش تست دوپینگ...