اوساکا: هدف من کسب قهرمانی در استرالیاست

هوادار گزارش می دهد، تنیسور ژاپنی مطرح زنان جهان گفت: هدف من کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آزاد استرالیاست.

اوساکا: هدف من کسب قهرمانی در استرالیاست

به گزارش هوادار و به نقل از رویترز، نائومی اوساکا تنیسور مطرح زنان جهان که در مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سال ۲۰۱۹ به عنوان قهرمانی رسیده بود، در این دوره نیز برای تکرار آن تلاش می‌کند.

این تنیسور ۲۲ ساله ژاپنی اظهار داشت: بعد از اینکه سال گذشته کسب عنوان در مسابقات بریزبن را از دست دادم احساس می‌کنم الان در شرایط خوبی هستم.

وی افزود: صادقانه بگویم، سال گذشته سال بسیار سختی در زندگی من بود و امیدوارم امسال بهتر باشد.

مسیر اوساکا در ملبورن می‌تواند در دور سوم رقابت با ونوس ویلیامز دارنده ۷ عنوان قهرمانی گرنداسلم یا کوکو گاف نوجوان آمریکایی باشد که مقابل هم روز دوشنبه به میدان می‌روند. اوساکا در دور نخست باید مقابل ماری بوزکووا از جمهوری چک به میدان برود.

این تنیسور ژاپنی عنوان کرد: الان احساس می‌کنم کمی متعادل هستم هر چند هنوز نسبتا جوان هستم. فکر می‌کنم هر سال که می‌گذرد با راحتی بیشتری در مسابقات شرکت می‌کنم. سال گذشته من جوانتر بودم.

اوساکا خاطرنشان کرد: هدف من این است که قهرمان شوم و نمی‌خواهم اجازه دهم چیزی مانع من شود. احساس می‌کنم الان برای کسب بردی اشتیاق دارم.

افزودن نظر

اخبار بانوان

طراحی ماسک توسط تنیسور مطرح جهان برای کمک به خیریه

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۱۴:۵۸

هوادار گزارش می دهد، تنیسور مطرح زنان جهان با طراحی و فروش ماسک‌های مختلف، درآمد حاصل از آن را به خیریه اختصاص داد.

شعبانیان با تیم والیبال بانوان پیکان تمدید کرد

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۵:۵۵

هوادار گزارش می دهد، میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان یکسال دیگر با این تیم تمدید کرد.

اردلان: موافق برگزاری پلی‌آف نیستم/ رختکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی شرایط مناسبی ندارند

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۰۸:۰۴

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: با این شرایط موافق برگزاری مرحله پلی‌آف نیستم چون سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است.

خادم‌الشریعه: دلیلی نمی‌دیدم که در تیم ملی حضور نداشته باشم/ بهترین‌های دنیا در مسابقات آنلاین فیده حضور دارند

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۲:۳۷

هوادار گزارش می دهد، بانوی شطرنج‌باز ایران گفت: مشکلی که من داشتم با فدراسیون قبلی بود و به همین خاطر هم در برهه‌ای تصمیم گرفتم که از تیم ملی خداحافظی کنم.

علیپور: شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، قهرمان کاراته بانوان ایران گفت: با شناختی که از خودم و رقبایم دارم، به احتمال زیاد سهمیه بازی های المپیک توکیو را می گیرم.

اعتراض بازیکنان آمریکا به رای دادگاه؛ دست از مبارزه نمی‌کشیم

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۱۱:۰۵

هوادار گزارش می دهد، بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان به رد شدن درخواست‌شان مبنی بر دریافت حقوق برابر از سوی قاضی فدرال معترض شدند.

بازیکن ۱۱ ساله تنیس روی میز جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۳:۴۴

هوادار گزارش می دهد، دختر ۱۱ ساله سوریه‌ای توانست جواز حضور در مسابقات تنیس روی میز المپیک را کسب کند.

فوتبال زنان انتخابی المپیک| دیدار برگشت استرالیا و ویتنام پشت درهای بسته برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۱:۳۹

هوادار گزارش می دهد، با اعلام فدراسیون فوتبال ویتنام، دیدار این تیم مقابل استرالیا در چارچوب انتخابی المپیک بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

ناظمی در بین نامزدهای بهترین داوران زن قرار گرفت

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۱:۲۲

هوادار گزارش می دهد، سایت فوتسال پلنت اسامی نامزدهای بهترین داوران زن در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که نام گلاره ناظمی از ایران هم به چشم می‌خورد.

اردوی یک ماهه فصیحی در جزیره کیش

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۳:۴۴

هوادار گزارش می دهد، ملی پوش دوومیدانی بانوان بعد از مجمع فدراسیون دوومیدانی برای برپایی اردوی یک ماهه راهی کیش می‌شود.