ایوانوویچ: خوشحالم به فوتبال انگلیس بازگشتم

هوادار گزارش می دهد، مدافع با سابقه فوتبال صربستان از بازگشت به لیگ برتر انگلیس ابراز خوشحالی کرد.

ایوانوویچ: خوشحالم به فوتبال انگلیس بازگشتم

به گزارش هوادار، «برانیسلاو ایوانوویچ» قراردادی یک ساله با تیم وست بروموویچ آلبیون امضا کرد.

وی در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ عضو تیم چلسی بود. اما در سال ۲۰۱۷ راهی زنیت روسیه شد و تا مدتی قبل برایش بازی کرد.

او بعد از امضای قراردادی جدید گفت: لیگ برتر انگلیس، بهترین لیگ فوتبال دنیاست. در این لیگ بیشترین انگیزه را دارم و برای انجام کار بسیار مصمم هستم.

مدافع ۳۶ ساله افزود:خیلی خوشحالم که به این لیگ بازگشتم.امیدوارم بتوانم بازهم موفقیت کسب کنم. خیلی خواسته از حضور در این لیگ دارم و دنبال اثبات مجدد خودم هستم. هر کاری که از دستم برآید ، برای تیمم انجام می دهم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

فوتبال در اروپا| تساوی ناامیدکننده بارسلونا در نیوکمپ/شکست یاران بیرانوند؛ ناپولی صدرنشین سری آ شد

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۰۸:۴۴

هوادار گزارش می دهد، در ادامه مسابقات فوتبال در لیگ های اروپایی، بارسلونا در خانه مقابل گرانادا به تساوی رسید و ناپولی جشنواره ای از گل به نمایش گذاشت.

وقتی رونالدو از تیم یوونتوس بهتر است!

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۵:۵۷

هوادار گزارش می دهد، آمار فوق ستاره پرتغالی در منچستریونایتد بهتر از کل تیم یوونتوس در فصل جدید سری آ است.

جدال سخت بارسلونا با یک مشت مصدوم / وارث پیراهن مسی همچنان غایب است

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۵:۵۶

هوادار گزارش می دهد، بارسلونا امشب در غیاب ستاره‌های بزرگ تیم قرار است دیدار سختی در نیوکمپ مقابل گرانادا برگزار کند.

رونالدو جهت پنالتی حریف را به دخیا گفت

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۴:۳۸

هوادار گزارش می دهد، تصاویر پشت دروازه نشان می‌دهد که رونالدو پیش از پنالتی وستهام در لحظات پایانی، دخیا را از جهت ضربه باخبر کرده است.

واکنش اسطوره منچستریونایتد به بازی دربی لندن؛ چقدر تاتنهام تیم بدی است!

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۴:۳۳

هوادار گزارش می دهد، ستاره سابق منچستریونایتد و کارشناس کنونی اسکای اسپورت شدیدا از تیم لندنی انتقاد کرد و آنها را تیم بسیار بدی دانست.

توخل: کانته آن بازیکنی است که هر تیمی نیاز دارد

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۴:۳۱

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از برد قاطع مقابل تاتنهام از کانته و تیاگو سیلوا تمجید کرد.

مسی مصدوم شد؟

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۴:۲۵

هوادار گزارش می دهد، خبرنگار فرانسوی دلیل تعویض مسی در دیدار مقابل لیون را اعلام کرد.

دفاع آنچلوتی از هازارد / رئال مادرید باید بهتر دفاع کند

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۱:۲۷

هوادار گزارش می دهد، کارلو آنچلوتی پس از این بازی به حمایت از ستاره ۱۰۰ میلیون یورویی خود پرداخت و به انتقادها جواب داد.

سرمربی سابق بارسلونا گزینه هدایت النصر شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۱:۲۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق بارسلونا گزینه هدایت تیم النصر عربستان شد.

کار شایسته رونالدو برای فوتبالیستی که در کماست!

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۰:۴۱

هوادار گزارش می دهد، کریستیانو رونالدو که شب گذشته تاثیر فراوانی در پیروزی تیمش مقابل وستهام گذاشت، برای فوتبالیستی که اکنون وضعیت کما به سر می برد پیامی زیبا فرستاد.