بازگشت عالیشاه به لیست پرسپولیس

هوادار گزارش می دهد- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به لیست این تیم اضافه شد.

بازگشت عالیشاه به لیست پرسپولیس

به گزارش هوادار، امید عالشاه بعد از بازی با پیکان مصاحبه ای انجام داد که واکنش باشگاه و کادر فنی پرسپولیس را در پی داشت، دو هفته از فهرست بازیکنان خارج شد.

حالا همان طور که برانکو وعده داده بود امید عالیشاه برای بازی با ذوب آهن به لیست بازیکنان اضافه شد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

تارتار: برخی مسئولان باید از هواداران عذرخواهی کنند/نظری در مورد فروزان ندارم

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۴۵

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:خاطر این نتیجه باید از هواداران عذرخواهی کنم اما یک سری مسئولان باید از هواداران بخاطر مشکلات عذرخواهی کنند.

دست نشان: امروز تراکتورسازی باخت مگر فروزان داشت؟!/شعار هواداران پارس زشت نبود؟!

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۴۱

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:هافبک های ما با ارسال توپ های بلند از بازی خارج شدند و ارسال بلند حریف من را متعجب کرد.

پرسپولیسی‌ها به دبی رسیدند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۳۵

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس وارد دبی شد.

مسافران استقلال برای سفر به دبی مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۲۸

کادرفنی تیم فوتبال استقلال اسامی بازیکنان اعزامی به دبی برای رویارویی با الهلال را مشخص کرد.

تمرین فردای استقلال با حضور رسانه‌ها برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۷

تمرین تیم فوتبال استقلال فردا با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود.

مصدومیت بیش از ۵۰ نفر؛‌ تلفات شکست تراکتورسازی مقابل پیکان

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۵

پس از شکست تراکتورسازی تبریز مقابل پیکان، ۵۰ هوادار تبریزی دچار مصدومیت شدند.

تساوی لحظه آخری سپیدرود مقابل پارس جنوبی جم

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۰:۵۲

سپیدرود توانست میزبان بوشهری خود را با نتیجه دو بر دو متوقف کند.

لیکنز در نشست خبری شرکت نکرد

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۰:۲۰

جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری شرکت نکرد.

فرکی:از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم / بازیکنان پیکان با غیرت تر بازی کردند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۰:۰۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم.

قطبی:از همه هواداران فولاد عذرخواهی می کنم / مسئولیت این باخت به عهده من است

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۹:۵۶

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:از همه هواداران فولاد عذرخواهی می کنم که تیم را تا آخر بازی تشویق کردند.