باقری: اگر مشکل استقلال من هستم رضایتنامه ام را بدهند!

هوادار گزارش می دهد، هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از پایان دیدار با فولاد خوزستان نسبت به انتقاداتی که از وی صورت گرفته واکنش نشان داد.

باقری: اگر مشکل استقلال من هستم رضایتنامه ام را بدهند!

به گزارش هوادار، فرشید باقری بعد از پایان دیدار استقلال و فولاد در حالی که از انتقادات مطرح شده ناراحت بود اظهار داشت: اگر واقعا من مقصر هستم مسئولان باشگاه کاری کنند من زودتر از تیم بروم.

وی افزود: اگر یک عده فکر می کنند همه تقصیرها گردن من است باشگاه رضایتنامه من را بدهد تا بروم!

اظهارات فرشید باقری در شرایطی انجام شده که به نظر می رسد وی تحت تاثیر انتقادات بعد از بازی قرار گرفته چون فصل نقل و انتقالات تمام شده و طبعا صدور رضایتنامه این بازیکن بی فایده است.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

هفته چهاردهم لیگ پرتغال| توقف پورتو با گلزنی و اخراج طارمی مقابل بنفیکا

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۸:۱۹

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال پورتو در هفته چهاردهم لیگ پرتغال مقابل بنفیکا به نتیجه تساوی رضایت داد.

ویلموتس نهمین و کی روش هجدهمین مربی برتر دهه اخیر شدند/ یواخیم لو در صدر

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۸:۱۸

هوادار گزارش می دهد، فهرست برترین مربیان دهه اخیر فوتبال جهان منتشر شد که مارک ویلموتس و کارلوس کی روش در رده های نهم و هجدهم قرار گرفتند.

زمان برگزاری لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا مشخص شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۸:۱۲

هوادار گزارش می دهد، زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ مشخص شد.

لیگ فوتبال بلژیک|شکست شارلروا با وجود دبل قلی زاده و گلزنی رضایی

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۰:۴۲

هوادار گزارش می دهد، شارلروا با وجود درخشش بازیکنان ایرانی خود از پس اوستنده برنیامد.

داور بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۰:۳۲

هوادار گزارش می دهد، اسامی تیم داوری دربی روز دوشنبه بین استقلال و پرسپولیس از سوی کمیته داوران اعلام شد.

جدایی قربانعلی پور از شهرخودرو/ مخالفت جدی رحمتی با جدایی قاسمی نژاد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۸:۱۱

هوادار گزارش می دهد، مربی تیم فوتبال شهرخودرو از کادر فنی این تیم جدا شد.

هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال| گلزنی و درخشش طارمی در شب موفقیت پورتو

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۸:۰۹

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی موفق به گلزنی شد و ستاره تیمش در زمین بود، به رده دوم لیگ پرتغال رسید.

کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد/ مهدوی‌کیا نایب رئیس اول و دقیقی نایب دوم

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۸:۰۷

هوادار گزارش می دهد، علی کریمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال در بخش ریاست ثبت نام کرد.

زاهدی در تیم منتخب نیم فصل اول لیگ اوکراین

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۰:۰۹

هوادار گزارش می دهد، مهاجم ایرانی المپیک دونتسک در تیم منتخب نیم فصل اول لیگ اوکراین قرار گرفت.

گزارش AFC: استقلال با درخشش صدرنشین ایران است/پرسپولیس در رده دهم ایستاد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۰:۰۴

هوادار گزارش می دهد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بازی های هفته گذشته لیگ فوتبال ایران پرداخت.