"بدقولی!" پست مشترک پرسپولیسی ها در اینستاگرام در اعتراض به باشگاه + عکس

هوادار گزارش می دهد- تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با به اشتراک گذاشتن پستی در صفحات مجازی خود به باشگاه پرسپولیس اعتراض کردند.

"بدقولی!" پست مشترک پرسپولیسی ها در اینستاگرام در اعتراض به باشگاه + عکس

به گزارش هوادار،  بازیکنان پرسپولیس در یک اقدام مشترک با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نسبت به بدقولی باشگاه در پرداخت مطالباتشان اعتراض کردند. سید جلال حسینی ، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و .. از جمله بازیکنانی هستند که در استوری خود با نوشتن "بدقولی!" به بد قولی باشگاه در پرداخت حق حقوقشان واکنش نشان دادند. 

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

تساوی تراکتورسازی مقابل یاران روبینیو در دیداری تدارکاتی

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۲۰:۱۶

تیم فوتبال تراکتورسازی در دیداری دوستانه مقابل حریف ترکیه ای خود به تساوی رسید.

فرانسه ۴ - ۲ کرواسی؛ فتح جام توسط خروس ها بعد از ۲۰ سال

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۹:۳۰

هوادار گزارش می دهد- تیم های ملی فرانسه و کرواسی در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند. 

پیشنهاد یک هلدینگ برای اسپانسری استقلال به وزارت ورزش

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۹:۱۱

یک هلدینگ اقتصادی پیشنهاد اسپانسری باشگاه استقلال را به وزارت ورزش ارائه کرد.

برانکو به یاد دوران جوانی از بازوهایش رونمایی کرد(عکس)

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۵۶

سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان به یاد دورانی جوانی اش افتاد.

مهاجم برزیلی صنعت نفت تایید نشد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۴۵

مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه صنعت نفت آبادان مورد تایید سرمربی این تیم قرار نگرفت.

فتاحی: برگزاری سوپر جام به قوت خود باقی است-استقلال هنوز درخواست کتبی نداده است

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۰۷

هوادار گزارش می دهد- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد سوپر جام در تاریخ مقرر برگزار می شود.

گزارش تمرین پرسپولیس؛ سروش رفیعی خوشا به حالت...

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۰۱

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در زمین تمرین شهید کاظمی پیگری شد.

تمرین پرنشاط شاگردان تارتار بعد از دو روز استراحت

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۷:۵۶

بازیکنان پارس جنوبی جم بعد از دو روز استراحت تمرین پرنشاطی را پشت سر گذاشتند.

برانکو: تمرین برایم مهم‌تر از برنامه فردوسی‌پور بود - نمی‌دانم چرا بیرانوند نیامده است

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۷:۴۱

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم چند پیشنهاد دارم اما الان در تمرین هستم. مشکل چیست؟ من با رفتن بیرانوند موافق نیستم

مشکل مدافع استقلال برای دریافت پاسپورت حل شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۷:۱۸

با پیگیری های صورت گرفته مشکل مدافع استقلال برای دریافت پاسپورتش از مسئولان این باشگاه حل شد.