برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

هوادار گزارش می دهد، دوومیدانی‌کار انگلیس که در بازی‌های المپیک لندن و ریو مدال طلا کسب کرده، برنامه خود را برای بازی‌های توکیو مشخص کرد.

برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

به گزارش هوادار و به نقل از رویترز، مو فرح قهرمان دوومیدانی ۴ دوره المپیک اعلام کرد او در بازی‌های توکیو در ماده ۵ هزارمتر رقابت نخواهد کرد و تمرکز او روی ۱۰ هزارمتر خواهد بود.

این ورزشکار ۳۷ ساله که در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو موفق به کسب مدال طلا شده بود نخستین ورزشکاری است که در ماده ۱۰ هزار متر ۳ مدال طلا کسب کرده است.

فرح در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم باید روی یک رویداد تمرکز کنم و ببینیم چه کاری می‌توانم انجام دهم. من کاملا باانگیزه و تشنه کسب قهرمانی‌های بیشتر هستم.

وی افزود: من نخستین ورزشکار بریتانیا هستم که پشت سر هم در مسافت طولانی مدال طلای المپیک به دست آورده‌ام. من باید لذت ببرم، لبخند بزنم و کاری را که دوست دارم انجام دهم. سخت خواهد بود اما ممکن است.

بازی های المپیک توکیو به دلیل بحران کرونا با یکسال تاخیر، مرداد سال آینده برگزار می‌شود.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

سیامند رحمان دنیای ادب و معرفت بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۳

هوادار گزارش می دهد، پدر سیامند رحمان گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم شخصیت سیامند را توصیف کنم، او دنیای ادب و معرفت بود.

رئیس کمیته ملی المپیک عزادار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۸:۵۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

صالحی‌امیری: سیامند در اوج معلولیت کام ملت را شیرین کرد/بعد از دادگاه درباره جودو صحبت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سیامند رحمان جوان پاک و باغیرتی است که توانست بارها کام ملت را شاد کند.

برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، دوومیدانی‌کار انگلیس که در بازی‌های المپیک لندن و ریو مدال طلا کسب کرده، برنامه خود را برای بازی‌های توکیو مشخص کرد.

تنیس آزاد آمریکا| تیم: آرزو می‌کردم من و زورف هر دو برنده باشیم/ زورف: این آخرین شانس من نبود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۹:۰۳

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم قهرمان گرنداسلم آمریکا گفت: امروز من و زورف هر دو شایسته قهرمانی بودیم.

تنیس آزاد آمریکا| کامبک دیدنی تنیسور اتریشی/تیم با غلبه بر زورف قهرمان شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۸:۴۵

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را کسب کرد.

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۱

هوادار گزارش می دهد، وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد.

راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۰:۴۴

هوادار گزارش می دهد، نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در خصوص پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد.

تنیس آزاد آمریکا| نائومی اوساکا به عنوان قهرمانی رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۴

هوادار گزارش می دهد، تنیسور مطرح ژاپن عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را به دست آورد.

واکنش مدیر مرسدس به قرارداد جدید سباستین فتل

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۳:۴۰

هوادار گزارش می دهد، مدیر مرسدس از قرارداد جدید سباستین فتل ابراز خوشحالی کرد.