برنامه سرنا ویلیامز برای ابتدای سال ۲۰۲۰ مشخص شد

هوادار گزارش می دهد، سرنا ویلیامز در نظر دارد قبل از شروع نخستین گرنداسلم سال ۲۰۲۰ در تورنمنتی برای آمادگی بیشتر شرکت کند.

برنامه سرنا ویلیامز برای ابتدای سال ۲۰۲۰ مشخص شد

به گزارش هوادار و به نقل از رویترز، سرنا ویلیامز تنیسور سابق شماره یک زنان جهان در نظر دارد سال ۲۰۲۰ را با مسابقات آزاد اوکلند در ماه ژانویه آغاز کند. این تورنمنت می‌تواند مقدمه‌ای برای حضور ویلیامز در نخستین گرنداسلم سال (مسابقات آزاد استرالیا) باشد که از ۲۰ ژانویه سال آینده آغاز خواهد شد.

ویلیامز در این باره گفت: به شدت دنبال این هستم که عنوان قهرمانی در اوکلند را کسب کنم. آخرین باری که در این مسابقات بودم تلاش کردم قهرمان شوم اما می‌دانم در سطح خودم بازی نکردم. من خاطرات خوب و ویژه‌ای از این تورنمنت دارم.

ویلیامز ۳۷ ساله در نظر دارد در مسابقات آزاد آمریکا که از هفته آینده شروع می‌شود، شرکت کند.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

شطرنج بین‌المللی ابن‌سینا| عنوان قهرمانی به مصدق‌پور رسید

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۲:۲۳

هوادار گزارش می دهد، مسعود مصدق پور عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج بین المللی ابن سینا همدان را کسب کرد.

دو کوهنورد ایرانی در راه صعود به قله ۸۰۰۰ متری

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۱:۵۴

هوادار گزارش می دهد، دو کوهنورد کشورمان قصد دارند در این پاییز قله ۸۲۰۱ متری چوآیو را صعود کنند.

با حکم سلیمانی؛ یک قطری رییس کمیته فنی اسکواش غرب آسیا شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۰:۰۹

هوادار گزارش می دهد، با حکم رئیس کنفدراسیون اسکواش غرب آسیا، یک قطری رییس کمیته فنی شد.

چین میزبان مسابقات جهانی وزنه‌برداری در سال ۲۰۲۲ شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۰:۰۵

هوادار گزارش می دهد، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری میزبانی مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۲ را به چانگ‌کینگ چین داد.

احمدی مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه سواری شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۲:۴۲

هوادار گزارش می دهد، طی حکمی از سوی خسرو قمری، سرپرست مدیریت تیم‌های ملی دوچرخه سواری منصوب شد.

عدم اطمینان فدرر برای حضور در المپیک توکیو

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۱:۰۴

هوادار گزارش می دهد، تنیسور سوئیسی مطرح مردان جهان اعلام کرد هنوز برنامه‌اش برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص نیست.

هشدار عضو ارشد انجمن پزشکی ژاپن به خاطر گرمای زیاد در المپیک

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، عضو ارشد انجمن پزشکان ژاپن به خاطر گرمای زیاد و رطوبت بالا در توکیو در زمان برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ هشدار داد.

پتروشیمی تمام ملی پوشان تنیس روی میز را به خدمت گرفت!

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۳:۰۵

هوادار گزارش می دهد، تیم تنیس روی میز پتروشیمی برای حضور در لیگ برتر تمام ملی پوشان را به خدمت گرفت.

کاپ آسیایی هند| رکابزنان ایران دو مدال دیگر کسب کردند

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۴:۱۱

هوادار گزارش می دهد، نمایندگان دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات کاپ آسیایی هند صاحب دو مدال دیگر شدند.

ملی‌پوش هندبال ایران راهی لیگ ایتالیا شد/ یوسفی‌نژاد: منتظر چالش جدید هستم

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۱:۵۲

هوادار گزارش می دهد، ملی‌پوش هندبال ایران با عقد قراردادی رسماً به تیم سیه‌نا پیوست.