بعد از مسلمان، نوبت به احمدزاده رسید-چرا پسر برانکو از لیست خط خورد؟

هافبک پرسپولیس در بازی امروز در لیست ۱۸ نفره تیمش هم حضور ندارد.

بعد از مسلمان، نوبت به احمدزاده رسید-چرا پسر برانکو از لیست خط خورد؟

به گزارش هوادار، با اینکه برخی رسانه ها مصدومیت را دلیل خط خوردن فرشاد احمدزاده از لیست ۱۸ نفره بازی امروز مقابل السد عنوان کردند اما به نظر می رسد این اتفاق دلیل دیگری دارد. شماره ۱۰ پرسپولیس در بازی با پارس جنوبی جم به خاطر نبستن بازوبند کاپیتانی و دادن آن به احمد نوراللهی از برانکو ناراحت بود.

این ناراحتی توسط احمدزاده قبل و بعد از بازی ابراز شد تا به زمینه ای برای سرمربی کروات تبدیل شود که بازیکن محبوب خود را هم نیمکت نشین کند. 

به نظر می رسد بعد از مسلمان نوبت به احمدزاده رسیده که در لیست سیاه برانکو قرار بگیرد و توسط سرمربی پرسپولیس تنبیه شود. 

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

تساوی تراکتورسازی مقابل یاران روبینیو در دیداری تدارکاتی

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۲۰:۱۶

تیم فوتبال تراکتورسازی در دیداری دوستانه مقابل حریف ترکیه ای خود به تساوی رسید.

فرانسه ۴ - ۲ کرواسی؛ فتح جام توسط خروس ها بعد از ۲۰ سال

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۹:۳۰

هوادار گزارش می دهد- تیم های ملی فرانسه و کرواسی در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند. 

پیشنهاد یک هلدینگ برای اسپانسری استقلال به وزارت ورزش

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۹:۱۱

یک هلدینگ اقتصادی پیشنهاد اسپانسری باشگاه استقلال را به وزارت ورزش ارائه کرد.

برانکو به یاد دوران جوانی از بازوهایش رونمایی کرد(عکس)

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۵۶

سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان به یاد دورانی جوانی اش افتاد.

مهاجم برزیلی صنعت نفت تایید نشد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۴۵

مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه صنعت نفت آبادان مورد تایید سرمربی این تیم قرار نگرفت.

فتاحی: برگزاری سوپر جام به قوت خود باقی است-استقلال هنوز درخواست کتبی نداده است

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۰۷

هوادار گزارش می دهد- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد سوپر جام در تاریخ مقرر برگزار می شود.

گزارش تمرین پرسپولیس؛ سروش رفیعی خوشا به حالت...

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۰۱

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در زمین تمرین شهید کاظمی پیگری شد.

تمرین پرنشاط شاگردان تارتار بعد از دو روز استراحت

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۷:۵۶

بازیکنان پارس جنوبی جم بعد از دو روز استراحت تمرین پرنشاطی را پشت سر گذاشتند.

برانکو: تمرین برایم مهم‌تر از برنامه فردوسی‌پور بود - نمی‌دانم چرا بیرانوند نیامده است

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۷:۴۱

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم چند پیشنهاد دارم اما الان در تمرین هستم. مشکل چیست؟ من با رفتن بیرانوند موافق نیستم

مشکل مدافع استقلال برای دریافت پاسپورت حل شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۷:۱۸

با پیگیری های صورت گرفته مشکل مدافع استقلال برای دریافت پاسپورتش از مسئولان این باشگاه حل شد.