ترابیان: کمیته اخلاق مزد ۲۱ سال کارِ بدون حقوق من را داد

هوادار گزارش می دهد، عباس ترابیان گفت: کمیته اخلاق مزد ۲۱ سال کار کردن بدون حقوق را به من داد.

ترابیان: کمیته اخلاق مزد ۲۱ سال کارِ بدون حقوق من را داد

عباس ترابیان در گفت‌وگو با تسنیم درباره محرومیت پنج ساله‌اش از سوی کمیته اخلاق اظهار داشت: این حکم دو روز پیش از سوی کمیته اخلاق برای من ارسال شد و من هم بنابر حقی که دارم به آن اعتراض کردم و درخواست دادم تا این حکم در کمیته استیناف دوباره بررسی شود.

وی درباره دلایل محرومیتش عنوان کرد: مزد ۲۱ سال کارِ بدون حقوق را  به من دادند!

رئیس پیشین کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره اینکه پرونده مربوط به موضوع حق پخش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال است تصریح کرد: موضوع همین است و ما هم تمام توضیحات و مدارک خودمان را به کمیته اخلاق ارائه دادیم. حتی کامپیوتر و ایمیل من را هم چه از طریق پلیس فتا و چه از طریق کارشناسان فدراسیون فوتبال به طور کامل چک کردند.

ترابیان گفت:  از حقی که دارم استفاده می‌کنم و اعتراضم را هم به کمیته استیناف فرستادم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

بازگشت باقری به تمرینات استقلال

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۶:۳۲

هوادار گزارش می دهد، هافبک تیم فوتبال استقلال از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

طلب برانکو و اسپانسر دستور جلسه هیأت مدیره پرسپولیس

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۶:۳۰

هوادار گزارش می دهد، در جلسه این هفته هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی به برانکو و اسپانسر این باشگاه بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

نظارت مرادی در مرحله نیمه‌نهایی AFC‌کاپ

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۶:۲۸

هوادار گزارش می دهد، کنفدراسیون فوتبال آسیا مسعود مرادی را به عنوان ناظر داوری در مرحله نیمه نهایی ای اف سی کاپ انتخاب کرد.

لیگ دسته اول فوتبال ۵ مرداد قرعه کشی می شود

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۶:۲۵

هوادار گزارش می دهد، کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: قرعه کشی لیگ دسته اول جام آزادگان در فصل ۹۹-۹۸ روز ۵ مرداد برگزار می شود.

دو بازیکن پیشین استقلال حکم توقیف اموال باشگاه را گرفتند

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۵:۲۰

هوادار گزارش می دهد، دو بازیکن پیشین استقلال حکم توقیف اموال این باشگاه را گرفته‌اند.

تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آماده‌سازی ورزشگاه شهدای فولاد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۴:۳۴

هوادار گزارش می دهد، اداره‌کل ورزش استان خوزستان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان، به آماده سازی ورزشگاه شهدای فولاد کمک کرد.

با اعلام رئیس باشگاه رادنیچکی؛ انتقال هاسکیچ به پرسپولیس منتفی شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۴:۲۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس باشگاه رادنیچکی صربستان اعلام کرد که مهاجم بوسنیایی شان فروشی نیست و او در تیم می ماند.

دومین شکست العربی در حضور پورعلی‌گنجی

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۰:۳۵

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال العربی قطر با حضور مدافع ایرانی در دومین بازی تدارکاتی اردوی اسپانیا شکست خورد.

بازتاب برد تراکتور در ترکیه؛ اسپور:تیم دنیزلی بر ریزه‌اسپور غلبه کرد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۰:۱۶

هوادار گزارش می دهد، پیروزی تیم فوتبال تراکتور تبریز در اردوی ترکیه در رسانه‌های کشور اروپایی بازتاب داشت.

داوری:بدهی مالیاتی سرخابی‌ها به دلیل عدم آگاهی مدیران است/از حالا خصوصی‌شدن آنها دست ما نیست

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۰:۱۲

هوادار گزارش می دهد، مدیر کل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: اراده این است که استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند تا در فضای دولتی محدودیت‌هایی برای آنها ایجاد نشود.