ترشتگن: حس کردم که پنالتی را از رویس می‌گیرم!

هوادار گزارش می دهد، گلر بارسلونا که شب گذشته در دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید اظهار داشت:حس کردم که پنالتی را از رویس می‌گیرم!

ترشتگن: حس کردم که پنالتی را از رویس می‌گیرم!

به گزارش هوادار، شب گذشته در دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا میهمان دورتموند بود که در نهایت به تساوی بدون گل رسید.

ستاره بازی بی شک، مارک آندره ترشتگن بود که با سیوهای خود دورتموندی ها را در زدن گل ناموفق گذاشت.مهمترین صحنه بازی گرفتن پنالتی رویس توسط این گلر آلمانی بود.

به نقل از مارکای اسپانیا وی در این خصوص گفت: خیلی سخت است که بفهمی کجا پنالتی را می زند چون رویس مرتبا جای پنالتی اش را تغییر

می دهد. ولی این حس را داشتم که قرار است پنالتی اش را بگیرم و خوشحالم که توانستم مانع گلزنی او شوم.

ترشتگن درباره بازی نیز گفت: ما بر خلاف کیفیت خوبی که داریم خیلی منظم بازی نکردیم، خوشحالم که یک امتیاز از این بازی کسب کردیم. البته بگویم که بارسا خوب بازی کرد ولی باید در برخی جنبه ها پیشرفت کنیم.

وی که اکنون بر سر گلر شماره یکی تیم ملی آلمان با نویر رقابت بسیار شدید دارد در این بازی درخشید تا ذهن ها را به سمت خود بکشاند.

گلر تیم ملی آلمان در این خصوص گفت: به من خودم اعتماد و اطمینان دارم و امروز در این بازی خودم را اثبات کردم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

تبریک بایرن به کواچ به خاطر تولد ۴۸ سالگی

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۶:۱۷

هوادار گزارش می دهد، باشگاه بایرن مونیخ تولد سرمربی تیم فوتبالش را تبریک گفت.

اعلام فهرست ۲۰ بازیکن برتر جوان قاره سبز

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۶:۱۵

هوادار گزارش می دهد، فهرست اولیه برای انتخاب بهترین بازیکن جوان قاره سبز اعلام شد.

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲|کره جنوبی مقابل کره شمالی متوقف شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۱۷

هوادار گزارش می دهد، تیم ملی کره جنوبی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل کره شمالی به نتیجه تساوی رضایت داد.

حضور رسن در ترکیب اصلی عراق مقابل کامبوج

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۱۵

هوادار گزارش می دهد، ترکیب اصلی عراق برای دیدار با کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد.

۴ بازیکن کلیدی عراق در معرض از دست دادن بازی ایران

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۴:۵۷

هوادار گزارش می دهد، ۴ بازیکن تیم ملی عراق در معرض از دست دادن بازی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارند.

رونالدو:از همه به خاطر رکورد گل زده‌‌ام تشکر می‌کنم!

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۰:۲۸

هوادار گزارش می دهد، ابرستاره فوتبال پرتغال و جهان از همه هم‌تیمی‌ها مربیان حال و گذشته‌اش به خاطر دست‌یابی به رکورد گل زده‌ جدیدش تمجید کرد.

نارضایتی اولیویه ژیرو از نیمکت نشینی؛ این وضع را نمی پذیرم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۵:۱۰

هوادار گزارش می دهد، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی از وضعیت خود نزد استمفوردبریجی‌ها راضی نیست.

واکنش ساوت‌گیت به جنجال هافبک لسترسیتی!

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۲:۳۷

هوادار گزارش می دهد، ستاره لسترسیتی مدعی شد کسالت دارد و از بازی ‌های تیم ملی کنار گذاشته شد اما با حضور در کلوپ شبانه شرط‌بندی، جنجال آفرید.

هوندا: سبک بازی ما باعث باخت سنگین از ایران شد/مقابل عراق هم هجومی بازی می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۵۸

هوادار گزارش می دهد، مدیر فنی تیم ملی کامبوج پیش از دیدار با عراق گفت: دلیل شکست سنگین ما مقابل ایران این بود که دفاعی بازی نکردیم.

لو: با وجود ۱۰ نفره شدن با آرامش بازی کردیم/از عملکرد تیم راضی هستم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۵۶

هوادار گزارش می دهد، سرمربی آلمان بعد از پیروزی مقابل استونی گفت: تیم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و موفق شد ۳ گل بزند و ۳ امتیاز بازی را بگیرد.