تست کرونای تنیسور مطرح جهان مثبت شد

هوادار گزارش می دهد، تست کرونای گریگور دمیتروف تنیسور مطرح جهان مثبت شد.

تست کرونای تنیسور مطرح جهان مثبت شد

به گزارش هوادار، تست کرونای گریگور دمیتروف تنیسور مطرح جهان مثبت شد. این تنیسور بلغاری روز گذشته این خبر را اعلام کرد. وی خود را برای تورنمنت کرواسی که توسط نواک جوکوویچ طراحی شده آماده می‌کرد.

این تنیسور شماره ۱۹ جهان با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: من می‌خواستم به دوستان و هواداران بگویم تست کرونای من مثبت شده است.

وی افزود: می‌خواستم به کسانی که در چند روز گذشته با من ارتباط داشتند بگویم که آزمایش و اقدامات احتیاطی را انجام دهند. به خاطر آسیبی که ممکن است رسانده باشم عذرخواهی می‌کنم. اکنون به خانه برمی‌گردم و ریکاوری می‌کنم. برای همه حمایت‌ها تشکر می‌کنم، سالم بمانید.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

۳ گزینه پیش روی فتل پس از ترک فراری

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۰۹:۲۴

هوادار گزارش می دهد، سباستین فتل اعلام کرد بعد از ترک فراری ۳ گزینه پیش رو دارد.

ملی پوش پرتاب دیسک به دنبال بازگشت به ایران

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۸:۲۲

هوادار گزارش می دهد، ملی پوش پرتاب دیسک که در زمان مقرر از اردوی بلاروس به ایران بازنگشته بود، قصد بازگشت دارد.

شطرنج سرعتی فیده| خادم‌الشریعه چهارم شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۸:۰۹

هوادار گزارش می دهد، نماینده شطرنج ایران عنوان چهارم مسابقات سرعتی جایزه بزرگ بانوان فیده را کسب کرد.

احتمال عدم حضور مرد شماره ۲ تنیس جهان در گرنداسلم/نادال: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۰۸:۱۳

هوادار گزارش می دهد، به دلیل آسیب‌دیدگی‌هایی که مرد شماره ۲ تنیس جهان داشته این احتمال وجود دارد وی در یک گرنداسلم حاضر نشود.

حضور نادال در مسابقات آزاد آمریکا در هاله‌ای از ابهام

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۲:۲۵

هوادار گزارش می دهد، حضور رافائل نادال در مسابقات تنیس آزاد آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

حدادی: حضورم در مسابقه جایزه بزرگ مشخص نیست/ باید با فدراسیون مشورت کنم

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۸:۱۳

هوادار گزارش می دهد، قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: حضورم در مسابقه جایزه بزرگ دوومیدانی مشخص نیست و باید با فدراسیون صحبت کنم.

ملی پوش جوان ایرانی، دومین چهره محبوب شمشیربازی جهان

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ۱۳:۴۸

هوادار گزارش می دهد، در نظرسنجی رقابت‌های مجازی فدراسیون جهانی شمشیربازی در بخش جوانان، امیر حسین شاکر دومین چهره محبوب این رشته شناخته شد.

اتومبیل‌های مشکی مرسدس در مسابقات به دلیل مبارزه علیه نژادپرستی

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۶:۳۴

هوادار گزارش می دهد، مرسدس در نظر دارد در مسابقات امسال فرمول یک اتومبیل‌هایی به رنگ مشکی را شرکت دهد.

آغاز مسابقات فرمول یک از جمعه/رقابت قهرمانان در اتریش

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۵:۲۷

هوادار گزارش می دهد، مسابقات فرمول یک از روز جمعه آغاز خواهد شد.

پرونده دوپینگ مکانیکی در دوچرخه‌سواری بسته شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۵:۲۴

هوادار گزارش می دهد، پرونده دوپینگ مکانیکی بدون هیچ مدرکی در دوچرخه‌سواری بسته شد.