تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت حادثه نفتکش سانچی

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی ضمن ابراز همدردی، حادثه نفتکش سانچی را به مردم ایران و خانواده‌های درگذشتگان تسلیت گفت.

تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت حادثه نفتکش سانچی

به گزارش هوادار، در این پیام آمده است؛ بار دیگر فرزندان رشیدی از این آب و خاک در حین انجام وظیفه برای سرزمین و مردمشان جان شیرین خود را فدا کردند تا ایران عزیز را در اندوه و ماتم فرو ببرند.

مردان دریا دلی که دل به دریا زدند و برای چرخیدن چرخ های این مرز و بوم، هزاران کیلومتر دور از خانه و سرزمین خود، برای همیشه به آسمان ها پرواز کردند.

باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق خود نسبت به جان باختن پرسنل نفتکش سانچی، این درد و اندوه را به ملت شریف ایران و خانواده های داغدار آن عزیزان بزرگوار تسلیت می گوید و از درگاه ایزد منان برای آنان علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و پاداش الهی مسالت می نماید.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

استقلال پُرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در رده سوم

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۵۰

باشگاه استقلال با وجود اینکه نسبت به حریفان آسیایی اش یک بازی خانگی کمتر داشته اما پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا شده است.

سینگ: چند تیم مرا می‌خواهند اما دوست دارم در پارس جنوبی بمانم

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۱

هافبک - مهاجم تیم فوتبال پارس تمایل دارد، همچنان به حضور در این تیم لیگ برتری ادامه دهد.

شهریاری: مشکل تراکتورسازی تغییر نفرات نیست

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۱۷

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی، گفت: از محمدرضا زنوزی خواهش می کنم برای حل مشکلات تراکتورسازی پا پیش بگذارد.

برانکو ۲۰ بازیکن پرسپولیس برای رویارویی با ذوب آهن را به خط کرد

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۵۳

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب آهن، با ۲۰ بازیکن راهی اصفهان خواهد شد.

استقلال پرهوادارترین تیم آسیا

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۲

هوادار گزارش می دهد- استقلال در پایان دوره گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرهوادارترین تیم این رقابت ها شد.

حضور اهالی فوتبال و هواداران در دومین سالگرد درگذشت مهرداد اولادی(عکس)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۳

مراسم دومین سالگرد درگذشت زنده یاد مهرداد اولادی امروز با حضور اهالی فوتبال و مردم برگزار شد.

رونمایی از کتاب اشعار شایان مصلح با حضور پیوس و کامیابی نیا(عکس)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۸

مدافع پرسپولیس امروز طی مراسمی رسما از کتاب شعر خود رونمایی کرد.

تکلیف دروازه بان های استقلال مشخص شد؛ حسینی برابر پیکان، رحمتی مقابل سپاهان

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۳

هوادار گزارش می دهد- سرمربی استقلال تصمیم گرفته در ۲ بازی آخر خود از هر۲ دروازه بان تیمش استفاده کند.

تمرین آدینه پرسپولیس با حضور برانکو و سرپرست باشگاه

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۵:۵۸

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امرور جمعه را از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

عزیزی: مگر غیاثی سال ۸۷ در کمیته داوران بود؟ - آقایان اول مصاحبه من را خوب بخوانند بعد جواب بدهند!

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۵:۵۷

مدیر سازمان فوتبال باشگاه مشکی پوشان گفت: من در مصاحبه ام گفتم که یک شخص به من زنگ زده و گفته بازی را برایتان در می آورم به شرط آنکه ۲۰ میلیون تومان به من بدهید مگر من اسمی آوردم که چنین بحثی...