توخل: نیمار بازیکن سن ژرمن است و من خیالم راحت است!

هوادار گزارش می دهد، مربی پاری سن ژرمن در خصوص شرایط نیمار اظهار داشت: او بازیکن ماست و من خیالم راحت است.

توخل: نیمار بازیکن سن ژرمن است و من خیالم راحت است!

به گزارش هوادار، توماس توخل پس از برد در دیدار دوستانه مقابل نورنبرگ به شرح وضعیت نیمار پرداخت و اظهار داشت:هر مربی دوست دارد که چنین ستاره ای را داشته باشد.

مربی پاری سن ژرمن ادامه داد:نیمار بازیکن ماست و من از این بابت خیالم راحت است.

وی خاطر نشان کرد: نیمار در برنامه ما برای فصل حضور دارد. در فوتبال شما باید روز به روز برنامه ریزی بکنید و برنامه من این است نیمار را مربیگری کنم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

سانه به همکاری با دیوید بکام پایان داد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۵:۱۹

هوادار گزارش می دهد، ستاره آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی مدیر برنامه‌اش را تغییر داد.

تمدید مجوز مربیگری؛ کلینزمان برای رویارویی با بایرن مشکلی ندارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۱۴

هوادار گزارش می دهد، مشکل مجوز مربیگری یورگن کلینزمان برطرف شد تا بازی با بایرن را از دست ندهد.

بایرن مونیخ تولد پپ گواردیولا را تبریک گفت

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۲:۴۲

هوادار گزارش می دهد، باشگاه فوتبال بایرن مونیخ تولد مربی اسپانیایی سابقش را تبریک گفت.

مهاجم سابق یوونتوس درگذشت

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۲:۰۸

هوادار گزارش می دهد، مهاجم سابق یوونتوس و عضو تیم ملی ایتالیا در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

پیوستن چیچاریتو به لس آنجلس گالاکسی

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۰:۴۰

هوادار گزارش می دهد، برخی رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند باشگاه فوتبال لس‌آنجلس گالاکسی با چیچاریتو قرارداد بست.

سرمربی جدید التعاون به ریاض رسید

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۹:۱۴

هوادار گزارش می دهد، سرمربی جدید التعاون عربستان برای آغاز کار در این تیم به ریاض رسید.

هفته هجدهم بوندسلیگا| تسلیم گلادباخ مقابل شالکه

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۸:۴۸

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال شالکه با پیروزی مقابل مونشن گلادباخ مانع از صدرنشینی این تیم در بوندسلیگا شد.

اشلی یانگ رسما به اینتر پیوست

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۰۸:۴۰

هوادار گزارش می دهد، مدافع تیم فوتبال منچستر یونایتد رسما به باشگاه اینترمیلان پیوست.

گدسون فرناندز رسما به تاتنهام پیوست

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۵:۲۱

هوادار گزارش می دهد، هافبک ۲۱ ساله بنفیکا به صورت قرضی به تاتنهام منتقل شد.

ابراز دلتنگی مسی برای رونالدو

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۱:۵۸

هوادار گزارش می دهد، اسطوره فوتبال آرژانتین و بارسلونا دلتنگ رقیب سنتی اش است.