جردن باروز: می خواهم شانسم را در MMA امتحان کنم

جردن باروز کشتی گیر آمریکایی و قهرمان المپیک و جهان گفت قصد دارد که یک بار شانس خود را در هنرهای رزمی MMA امتحان کند.

جردن باروز: می خواهم شانسم را در MMA امتحان کنم

به گزارش هوادار و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، باروز ۳۰ ساله و دارنده یک مدال طلای المپیک و چهار مدال طلای جهان پس از شرکت در مسابقات " کشتی در خیابان" در این زمینه گفت: من مطمئن هستم که می توانم در مبارزات UFC به موفقیت برسم اما این بدان معنا نیست که می خواهم در این مسابقات به میدان بروم و خودم را ثابت کنم.

وی خاطر نشان کرد: در ورزش های رزمی شما نمی توانید تنها بر مهارت کشتی متکی بوده و باید به هنرهای این ورزش هم آشنا باشید اما می خواهم یکبار شانس خود را در MMA امتحان کنم.


 

افزودن نظر

اخبار کشتی

علیرضا حیدری از انتخابات فدراسیون کشتی کنار کشید

۳۲۶۱/۱۰/۳۰ ۱۹:۲۷

علیرضا حیدری نفر سوم کشتی آزاد المپیک از کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون کشتی انصراف داد.

مراسم تشییع پیکر استاد کهندل برگزار شد - مراسم ترحیم روز سه شنبه و در مسجد جامع شهرک غرب

۲۶۴۰/۰۸/۱۰ ۱۰:۳۰

صبح امروز و از محل فدراسیون کشتی مراسم تشییع پیکر استاد حشمت اله کهندل برگزار شد.

جردن باروز: می خواهم شانسم را در MMA امتحان کنم

۲۶۴۰/۰۸/۰۳ ۰۹:۱۴

جردن باروز کشتی گیر آمریکایی و قهرمان المپیک و جهان گفت قصد دارد که یک بار شانس خود را در هنرهای رزمی MMA امتحان کند.
 

جام تورلیخانوف قزاقستان؛ لیست فرنگی کاران اعزامی اعلام شد

۲۶۴۰/۰۷/۳۰ ۰۹:۲۴

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در راستای برنامه های آماده سازی خود برای شرکت در رقابت های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک، روزهای ۴ و ۵ خردادماه در رقابت های بین المللی جام تورلیخانوف قزاقستان شرکت...

المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛ مسابقات گزینشی برای کسب سهمیه اعلام شد

۲۰۱۹/۰۵/۱۲ ۱۱:۳۷

کشتی گیران دنیا در اولین گام در شهر نورسلطان قزاقستان سهمیه حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می کنند.
 

مسجدی دبیر مجمع عمومی فدراسیون کشتی شد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۶:۳۲

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حکمی محمد اسد مسجدی را بعنوان دبیر مجمع عمومی فدراسیون کشتی منصوب کرد.

اردونشینی فرنگی و آزادکاران نوجوان از ۴ و ۵ خرداد ماه

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۱:۲۷

تیم های کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان ایران هفته اول خرداد ماه در خانه کشتی محمد بنا اردو می زنند.

نوروزی: از صحبت‌های خادم متأسف شدم- رسیدن به صندلی فدراسیون نیاز به این همه آبروریزی ندارد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۰۴:۴۲

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک گفت: از صحبت‌هایی که امیررضا خادم مطرح می‌کند متعجب و متاسف شدم.

حیدری: کنار کشیدم چون حاجتی نداشتم - دنبال بازی‌های پشت پرده نبودم

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۴:۰۳

کاندیدای انصرافی انتخابات فدراسیون کشتی گفت: حاجتی نداشتم که برای رسیدن به صندلی ریاست خیلی زور بزنم، پس خودم را کنار کشیدم.

کشتی آزاد جام ساساری؛ روس ها با سابولوف و والیف شرکت می کنند

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۱:۱۲

تیم کشتی آزاد روسیه با ۸ کشتی گیر در جام ساساری ایتالیا حاضر می شود.