جردن باروز: می خواهم شانسم را در MMA امتحان کنم

جردن باروز کشتی گیر آمریکایی و قهرمان المپیک و جهان گفت قصد دارد که یک بار شانس خود را در هنرهای رزمی MMA امتحان کند.

جردن باروز: می خواهم شانسم را در MMA امتحان کنم

به گزارش هوادار و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، باروز ۳۰ ساله و دارنده یک مدال طلای المپیک و چهار مدال طلای جهان پس از شرکت در مسابقات " کشتی در خیابان" در این زمینه گفت: من مطمئن هستم که می توانم در مبارزات UFC به موفقیت برسم اما این بدان معنا نیست که می خواهم در این مسابقات به میدان بروم و خودم را ثابت کنم.

وی خاطر نشان کرد: در ورزش های رزمی شما نمی توانید تنها بر مهارت کشتی متکی بوده و باید به هنرهای این ورزش هم آشنا باشید اما می خواهم یکبار شانس خود را در MMA امتحان کنم.


 

افزودن نظر

اخبار کشتی

برای انجام عمل جراحی؛ محمدرضایی در بیمارستان بستری شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۱:۱۶

هوادار گزارش می دهد، فرنگی کار آسیب دیده ایران در بیمارستان بستری شد.

دبیر: قرار نیست با کسی تسویه حساب کنم/ شهرت ام‌الفساد است

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۳:۰۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: از همه اعضای مجمع و همه گوش شکسته‌ها تشکر می‌کنم و قرار نیست با کسی تسویه حساب کنم.

داورزنی: دبیر به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد/ همه باید حساسیت لازم را داشته باشند

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۵۹

هوادار گزارش می دهد، معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر کشتی بخواهد به اوج خود بازگردد باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

نصیرزاده: چیدمان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مهندسی شده بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۵۷

هوادار گزارش می دهد، کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی گفت: مشخص بود که چیدمان مجمع مهندسی شده بود.، من احساس می‌کنم وزارت ورزش باید یک رویه سالم‌تر داشته باشد.

دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۱۱

هوادار گزارش می دهد، علیرضا دبیر با کسب اکثریت آرا برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جانشین رسول خادم شد.

انتخابات فدراسیون کشتی| انتخابات به دور دوم کشیده شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۰

هوادار گزارش می دهد، رای‌گیری در انتخابات فدراسیون کشتی به دور دوم کشیده شد.

انتخابات فدراسیون کشتی| دبیر: ای کاش خادم و جدیدی هم بودند

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۱:۴۶

هوادار گزارش می دهد، کاندیدای انتخابات‌ فدراسیون کشتی گفت: جای خادم و جدیدی در انتخابات خالی است و ای کاش آنها هم بودند.

حواشی انتخابات فدراسیون کشتی/ تاخیر در آغاز مجمع و عدم اجازه به ورود خبرنگاران

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۰:۵۱

هوادار گزارش می دهد، در حالی که قرار بود مجمع انتخابات فدراسیون کشتی ساعت ۱۰ آغاز شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

یزدانی: بلاتکلیفی برنامه‌های کشتی را دچار مشکل کرده بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۰:۰۹

هوادار گزارش می دهد، ملی‌پوش کشتی ایران گفت: بلاتکلیفی برنامه‌های کشتی را دچار مشکل کرده بود و امیدوارم رئیس جدید به این رشته خدمت کند.

فردا روز سرنوشت؛ کشتی بعد از ۹ ماه رئیس جدیدش را می‌شناسد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۱:۴۶

هوادار گزارش می دهد، فردا قرار است پایان ۹ ماه بلاتکلیفی در رأس فدراسیون کشتی باشد و رئیس جدید از سوی مجمع انتخاباتی معرفی شود.