جلسه تاج با رییس کمیته ملی المپیک

هوادار گزارش می دهد- رییس کمیته ملی المپیک امروز جلسه ای با رییس فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

جلسه تاج با رییس کمیته ملی المپیک

به گزارش هوادار، رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک برای بررسی وضعیت تیم فوتبال امید فردا جلسه ای را با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد کرد.

در این جلسه علاوه بر بررسی وضعیت تیم امید، قرار است درباره عملکرد کادرفنی این تیم نیز بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

فرکی:از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۰:۰۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم.

قطبی:از همه هواداران فولاد عذرخواهی می کنم

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۹:۵۶

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:از همه هواداران فولاد عذرخواهی می کنم که تیم را تا آخر بازی تشویق کردند.

سرجیو: بازیکنانم لایق بهترین‌ها هستند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۹:۴۷

پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانم لایق بهترین ها هستند، چون بازی شایسته ای انجام دادند.

گلباران فولاد به دست صنعت نفت آبادان با هت‌تریک بالوتلی

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۹:۲۰

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دربی خوزستان مقابل فولاد به برتری دست یافت.

۲ عضو هیات مدیره پرسپولیس راهی دوبی می شوند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۹:۱۴

هوادار گزارش می دهد- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس راهی دوبی خواهد شد.

کاشانی:کار های خوبی هم در باشگاه در حال انجام است/با برانکو دوست هستم!

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۹:۰۹

رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: من و آقای برانکو که با هم دوست هستیم، تلاش زیادی را هم در بخش مدیریتی می بینم که با زمان کافی به نتیجه می رسد.

وعده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس؛ هم مطالبات را می دهیم هم پاداش

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۹:۰۰

هوادار گزارش می دهد- اعضای هیات مدیره در جلسه امروز وعده دادند که وضعیت مالی این باشگاه به صورت ثابت در می آید.

جلالی : موقعیتی به حریف ندادیم / داوری خوب قضاوت کرد

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۸:۳۷

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:از همه هواداران که در این باران از ما حمایت کردند تشکر می کنم و این برد را به آنها تقدیم می کنم.

پرسپولیسی‌های مسافر دبی مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۸:۱۶

۲۲ بازیکن پرسپولیس در سفر به دبی این تیم را همراهی خواهند کرد.

گل‌محمدی: خوب بازی کردیم اما از موقعیت‌ها بهره نبردیم

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۸:۱۳

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: نتوانستیم به خوبی از موقعیت های خود استفاده کنیم و از بدشانسی، ضربات آخر ما راهی به چهارچوب پیدا نکرد.