حسینی: اهل تمارض بودم، زودتر خودم را به زمین می انداختم

هوادار گزارش می دهد- دروازه بان استقلال می گوید هرگز تمارض نکرده است.

حسینی: اهل تمارض بودم، زودتر خودم را به زمین می انداختم

سیدحسین حسینی در این باره به هوادار گفت: اصلا اهل تمارض نیستم اگر می خواستم این کار را کنم چرا قبل از این صحنه خودم را زمین نیداختم. حرف هایی که مطرح می شود اصلا درست نیست.

او ادامه داد: همه دیدند که بینی من کج شد ولی یک عده آدم مریض چنین شایعاتی را به راه انداخته اند که اصلا درست نیست. من نیازی به این کار نداشتم و این صحبت ها درست نیست.

دروازه بان استقلال در پایان گفت: من هرگز برای رکورد بازی نمی کنم و این صحبت ها درست نیست. هرگز تمارضی نکردم و این کارا را در زندگی ورزشی ام انجام نداده ام. 

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

حاتمی از تراکتورسازی جدا شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۲:۱۷

مهاجم کهنه کار تیم تراکتورسازی جدایی خود از این تیم را اعلام کرد.

 

رقم قرارداد قابل توجه فوریستر با تراکتور

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۲:۰۰

تراکتورسازان بابت خرید هافبک انگلیسی باید پول قابل توجهی خرج کنند.

واکنش گسترشی ها به تصمیم زنوزی چه خواهد بود؟

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۱:۵۷

اولین تنش پس از واگذاری سهمیه گسترش به ماشین سازی واکنش گسترشی ها به این اتفاق پیش بینی می شود.

زندگینامه پر فراز و نشیب مهاجم ایرلندی تراکتورسازی

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۱:۵۴

مهاجم جدید تراکتورسازی زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است.

ماشین سازی لیگ برتری شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۱:۵۲

همه چیز برای لیگ برتری شدن ماشین سازی مهیاست.

اعلام زمان مراسم معارفه امیری در ترابزون‌اسپور ترکیه

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۲۲:۲۲

یک ساعت ترکیه ای ساعت و روز مراسم معارفه بازیکن جدید ایرانی باشگاه ترابزون اسپور را اعلام کرد.

پیروزی استقلال مقابل حریف ترکمنستانی

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۲۰:۴۸

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به پیروزی رسید.

تساوی فرش‌آرا و حفاری در جدال بالانشین‌ها - ارژن، پارسیان را ۶ تایی کرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۲۰:۱۸

هفته سوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

رئیس باشگاه ترابزون اسپور: با امیری به توافق نهایی رسیدیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۱۷:۲۶

رئیس باشگاه ترابزون اسپور از توافق نهایی با هافبک ملی پوش پرسپولیس خبر داد.

مجیدی در سوگ پدر عزادار شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۱۷:۲۲

پدر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دارفانی را وداع گفت.