حسینی: اهل تمارض بودم، زودتر خودم را به زمین می انداختم

هوادار گزارش می دهد- دروازه بان استقلال می گوید هرگز تمارض نکرده است.

حسینی: اهل تمارض بودم، زودتر خودم را به زمین می انداختم

سیدحسین حسینی در این باره به هوادار گفت: اصلا اهل تمارض نیستم اگر می خواستم این کار را کنم چرا قبل از این صحنه خودم را زمین نیداختم. حرف هایی که مطرح می شود اصلا درست نیست.

او ادامه داد: همه دیدند که بینی من کج شد ولی یک عده آدم مریض چنین شایعاتی را به راه انداخته اند که اصلا درست نیست. من نیازی به این کار نداشتم و این صحبت ها درست نیست.

دروازه بان استقلال در پایان گفت: من هرگز برای رکورد بازی نمی کنم و این صحبت ها درست نیست. هرگز تمارضی نکردم و این کارا را در زندگی ورزشی ام انجام نداده ام. 

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

گزارش لحظه به لحظه؛ پدیده مشهد ۰ – ۰ استقلال 

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۵:۰۰

هوادار گزارش می دهد- دو تیم پدیده مشهد و استقلال از ساعت ۱۵:۰۰ از هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

دیدار فولاد و پیکان به دلیل گردو غبار شدید لغو شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۳:۳۰

دیدار تیم های فولاد خوزستان و پیکان به دلیل گردو غبار شدید لغو شد.

آجورلو با ساغلام دیدار کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۳:۲۷

سرمربى جدید تراکتورسازى که شب گذشته وارد ایران شد صبح امروز با مدیرعامل باشگاه دیدار کرد.

واکنش فتاحی به لغو دیدار فولاد- پیکان

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۳:۲۲

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را درباره احتمال لغو دیدار تیم های فوتبال فولاد و پیکان ارائه داد.

چمنیان:۴۰۰ استعداد در خطر به هدر رفتن هستند

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۳:۰۱

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان می گوید که باید به تیم های پایه توجه کرد و آنها را به حال خود رها نکرد.

ترکیب استقلال اعلام شد؛ بازگشت رحمتی به دروازه

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۲:۵۴

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با پدیده مشخص شد.

ساغلام: بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۲:۳۲

گزینه سرمربی گری تراکتورسازی گفت: از هوادارانمان می خواهم در این مقطع از تیم محبوبشان حمایت کنند چون بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم.

شکایت سایپا از میزبانی تراکتورسازی تبریز

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۲:۲۸

باشگاه سایپا از میزبانی نامناسب باشگاه تراکتورسازی تبریز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کند.

حاتم: هواداران تراکتورسازی به علی دایی توهین کردند - رفتار آنها شرم‌آور بود

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۲:۲۵

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت:تماشاگران تراکتورسازی تبریز از ابتدا تا پایان مسابقه به علی دایی سرمربی تیم ما و اسطوره فوتبال ایران توهین کردند.

تغییر در هیئت مدیره تراکتورسازی؛ کریمیان رفتنی می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۱۲:۱۸

با تغییرات به وجود آمده در سپاه عاشورای تبریز، هیئت مدیره تراکتورسازی هم دستخوش تغییراتی می شود.