حسینی: خوشحالم با ترابزون تمدید کردم/فصل آینده جبران می‌کنم

هوادار گزارش می دهد، مدافع ایرانی ترابزون اسپور بعد از تمدید قراردادش ابراز خوشحالی کرد.

حسینی: خوشحالم با ترابزون تمدید کردم/فصل آینده جبران می‌کنم

به گزارش هوادار، مجید حسینی مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ترابزون اسپور ۲ روز پیش قراردادش را با این باشگاه ترکیه ای برای فصل آینده تمدید کرد.

حسینی در این زمینه در مصاحبه با سایت «فوتو مچ» ترکیه گفت: از اینکه قراردادم را تمدید کردم، خوشحال هستم. من ۲ فصل خوب را به همراه ترابزون پشت سرگذاشتم. روزهای خوبی را با تیم داشتمم. در فصل جاری به خاطر مصدومیت نتوانستم زیاد در ترکیب تیم باشم و کمک کنم اما در فصل آینده برای تیم خواهم جنگید و جبران می کنم.

حسینی در سال ۲۰۱۸ از استقلال به ترابزون اسپور با قراردادی ۲ ساله پیوست. اما باشگاه ترکیه ای بندی در قراردادش گذاشته بود که می توانست قراردادش را تمدید کند. با توجه به عملکرد خوب حسینی در ۲ سال گذشته مسئولان باشگاه تصمیم به فعال کردن بند تمدید قراردادش گرفتند.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

هفته دوازدهم لیگ برتر| اولین باخت پرسپولیس مقابل سد آلومینیومی/ شاگردان گل‌محمدی بازهم ناکام در خارج از تهران

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۷:۰۳

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر در خانه آلومینیوم اراک شکست خورد.

لک دیدار با ماشین سازی را از دست داد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۶:۴۹

هوادار گزارش می دهد، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل محرومیت دیدار با ماشین سازی را از دست داد.

عضو هیات مدیره استقلال: دیاباته پیشنهادی ندارد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۲:۵۷

هوادار گزارش می دهد، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به پیشنهاد ایتالیایی برای جذب دیاباته واکنش نشان داد.

AFC قراردادش با «کونامی» را تمدید کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۱:۱۷

هوادار گزارش می دهد، کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارداد شراکت خود را با شرکت «کونامی» تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

حسینی از بازیکنان و کادرفنی ترابزون اسپور عذرخواهی کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۰:۰۳

هوادار گزارش می دهد، مدافع ایرانی به خاطر اشتباهش از بازیکنان و کادرفنی ترابزون اسپور عذرخواهی کرد.

صادقی: تحت فشار گذاشتن داوران استراتژی شده/قربانی صادقانه صحبت کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۰۹:۵۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: این موضوع به یک استراتژی تبدیل شده که برخی مواقع ۶-۵ نفر از یک کادرفنی با اعتراض به داور می خواهند وی را تحت تاثیر قرار بدهند.

فکری دستیار جدیدش را انتخاب کرد/ جلسه قربانعلی‌پور با مددی برای حضور در استقلال

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۰۹:۳۹

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال استقلال نام دستیار مد نظر خود را به مدیرعامل این باشگاه ارائه کرد.

هفته بیست و یکم لیگ بلژیک| پیروزی خنت با گلزنی محمدی مقابل لون

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۰۹:۳۶

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال خنت به همراه مدافع ایرانی اش در هفته بیست و یکم لیگ بلژیک مقابل لون به پیروزی رسید.

رسول پناه و رغبتی سرانجام از پرسپولیس رفتنی شدند/سمیعی و صدری اعضای جدید هیات مدیره

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۰۸:۴۰

هوادار گزارش می دهد، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شدند.

پیروزی زنیت با گلزنی سردار آزمون در امارات

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۰۸:۳۷

هوادار گزارش می دهد، زنیت در اردوی تدارکاتی خود در امارات به مصاف شاختار اوکراین رفت و به پیروزی رسید.