حسینی: خوشحالم با ترابزون تمدید کردم/فصل آینده جبران می‌کنم

هوادار گزارش می دهد، مدافع ایرانی ترابزون اسپور بعد از تمدید قراردادش ابراز خوشحالی کرد.

حسینی: خوشحالم با ترابزون تمدید کردم/فصل آینده جبران می‌کنم

به گزارش هوادار، مجید حسینی مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ترابزون اسپور ۲ روز پیش قراردادش را با این باشگاه ترکیه ای برای فصل آینده تمدید کرد.

حسینی در این زمینه در مصاحبه با سایت «فوتو مچ» ترکیه گفت: از اینکه قراردادم را تمدید کردم، خوشحال هستم. من ۲ فصل خوب را به همراه ترابزون پشت سرگذاشتم. روزهای خوبی را با تیم داشتمم. در فصل جاری به خاطر مصدومیت نتوانستم زیاد در ترکیب تیم باشم و کمک کنم اما در فصل آینده برای تیم خواهم جنگید و جبران می کنم.

حسینی در سال ۲۰۱۸ از استقلال به ترابزون اسپور با قراردادی ۲ ساله پیوست. اما باشگاه ترکیه ای بندی در قراردادش گذاشته بود که می توانست قراردادش را تمدید کند. با توجه به عملکرد خوب حسینی در ۲ سال گذشته مسئولان باشگاه تصمیم به فعال کردن بند تمدید قراردادش گرفتند.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد مقابله با کرونا در ورزش/تذکر جدی به باشگاه‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۵:۱۳

هوادار گزارش می دهد، ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به باشگاه‌ها هشدار داد.

استیلی: منصوریان گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان است/ انتخاب سرمربی تا هفته آینده

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۵:۰۹

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اسبق تیم ملی امید گفت: تا هفته آینده سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب می‌شود.

طارمی کاندیدای بهترین بازیکن ریوآوه مقابل براگا شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۵:۰۷

هوادار گزارش می دهد، باشگاه ریوآوه مهاجم ایرانی اش را به عنوان نامزد بهترین بازیکنش مقابل براگا معرفی کرد.

دلیل انصراف اردن و عراق از میزبانی مشترک جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ مشخص شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۴:۳۳

هوادار گزارش می دهد، دبیرکل فدراسیون فوتبال اردن دلیل انصراف این کشور به همراه عراق از میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را اعلام کرد.

کفاشیان: مگر ویلموتس برند داشت؟/ با مدیریت خوب فدراسیون نیازی به بودجه دولتی ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۳:۵۴

هوادار گزارش می دهد، نایب رئیس فدارسیون فوتبال ایران گفت: اگر فدراسیون فوتبال خوب مدیریت شود هیچ نیازی به بودجه دولت ندارد.

موافقت باشگاه ماشین سازی با استعفای احد شیخ لاری

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۳:۱۰

هوادار گزارش می دهد، هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز با استعفای سرمربی تیم موافقت کرد.

تشکر شیخ سلمان از ایران و ۴ نامزد دیگر میزبانی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۲:۲۷

هوادار گزارش می دهد، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۵ نامزد میزبانی از جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ تشکر کرد.

هراتیان: علم و ادب تبریز هیچ مستنداتی برای کرونایی بودن بازیکنانش ارائه نکرده است

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۱:۳۱

هوادار گزارش می دهد، مدیر پزشکی مرکز ایفمارک سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: باشگاه علم و ادب تبریز برای ادعای داشتن ۷ بازیکن کرونایی خود هیچ مستنداتی ارائه نکرده است.

دلیل حضور سعادتمند در دادسرا چیست؟

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۱:۱۹

هوادار گزارش می دهد، مدیرعامل باشگاه استقلال صبح امروز دوباره در دادسرای فرهنگ ورسانه حضور پیدا کرد.

سرمربی ریوآوه: طارمی در پایان فصل به تیمی بزرگ می‌رود

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۰:۱۰

هوادار گزارش می دهد، سرمربی ریوآوه اعلام کرد مهاجم ایرانی این تیم در پایان فصل به تیمی بزرگ منتقل می شود.