حضور گرشاسبی در مراسم خاکسپاری برادرزاده پروین + عکس

سرپرست باشگاه پرسپولیس و برخی از پیشکسوتان این باشگاه در مراسم خاکسپاری برادرزاده علی پروین حاضر شدند.

حضور گرشاسبی در مراسم خاکسپاری برادرزاده پروین + عکس

به گزارش هوادار، مراسم خاکسپاری مرتضی پروین برادرزاده علی پروین ظهر امروز با حضور بسیاری از اهالی ورزش و علاقمندان برگزار شد. 

در این مراسم، علاوه بر حضور گسترده پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه هم حاضر بود. 

برادرزاده اسطوره باشگاه پرسپولیس روز گذشته بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد. 

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

سلطانی‌فر:ایران و بلغارستان در سال ۲۰۱۹ بازی تدارکاتی فوتبال و والیبال انجام می دهند

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد دادیم در سال ۲۰۱۹ در یکی از فیفا دی ها بتوانیم بازی دوستانه ایران و بلغارستان را داشته باشیم.

رادوشوویچ: دیدار مقابل پیکان بازی مهمی برای ما بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۴۰

رادوشوویچ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مقابل پیکان بازی مهمی برای ما بود و ما با وجود کمبود بازیکن توانستیم ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

قاضی: شکایتم از پرسپولیس را پیگیری می‌کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۷

بازیکن تیم پیکان گفت: متأسفانه جوی را به راه انداختند که من پولم را از پرسپولیس گرفته ام. این موضوع به من بر خورده است و مطالباتم را پیگیری خواهم کرد.

ثاقبی: قاضی می‌گفت شوتش وارد دروازه شده است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۴

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: محمد قاضی می گفت شوتش وارد دروازه پرسپولیس شده اما من صحنه را ندیدم.

علیپور: نمی‌دانم چرا داوران «بدن گذاشتن» را خطا می‌گیرند

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۹

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انصافاً برای این برنامه ریزی باید تأسف خورد چون با پایان نیمه اول نایی برای بازگشت به زمین نداشتیم.

خلیل‌زاده: بازی با پیکان اصلاً نباید برگزار می‌شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۶

مدافع تیم پرسپولیس، گفت: انتظار نداشتیم بازی را در عرض چند دقیقه برگردانیم ولی خدا را شکر که به سه امتیاز رسیدیم.

انصاری: مهم کسب ۳ امتیاز بود - سه هفته دیگر جراحی می کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۳

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایط سختی بازی کردم و مهم کسب ۳ امتیاز بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم.

کامیابی‌نیا: در تعطیلات به من زنگ زدند که بازی داریم - نمی‌دانم در مورد تیم ملی چه بگویم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۰

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تعطیلات به کیش رفته بود که با من تماس گرفتند و گفتند برای تیم بازی گذاشتند.

عالیشاه: برانکو گله‌مند بود - در این شرایط بازی با تیم دسته سومی هم مشکل‌ساز است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۷

هافبک تیم پرسپولیس گفت: برانکو از این برنامه گله مند بود. او به عنوان یک خارجی خیلی صبور است.

مصلح: با کمبود بازیکن نتیجه بازی را تغییر دادیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۳

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: با اینکه با کمبود بازیکن روبه رو بودیم موفق شدیم نیمه دوم نتیجه بازی را به سود پرسپولیس تغییر دهیم.