خامس: می‌روم اما نه به چین

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: از رئال مادرید می‌روم اما نه به چین، مقصد بعدی من اروپایی است.

خامس: می‌روم اما نه به چین

به گزارش هوادار، خامس رودریگس بازیکن نیمکت نشین و دلخور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: از تیم فروچونای چین پیشنهاد رسمی 30 میلیون یورو در سال دریافت کرده‌ام که البته این پیشنهاد در مقایسه با قرارداد من با رئال مادرید خیلی هم نجومی نیست. در هر حال مقصد بعدی من هرگز چین نیست.

مانوئل پیگرینی سرمربی تیم چینی از خامس خواسته منطقی باشد و هر طور شده به تیم چینی پاسخ مثبت بدهد اما بعید است بتواند این بازیکن جوان را متقاعد کند.

خامس ادامه داد: از رئال مادرید می‌روم اما نه به چین، مقصد بعدی من اروپایی است. دوست ندارم به تیمی بروم که باز هم دیده نشوم و از تیم ملی کشورم دور شوم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

از جشن و سرور در مادرید تا حزن و اندوه در منچستر!

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۳:۴۱

برای مشاهده پست های جذاب و خبرساز ستاره های ورزش جهان در اینستاگرام، هر روز این بخش را دنبال کنید.

کاپلو: رئال مادرید از یوونتوس می‌ترسد

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۸:۲۳

سرمربی پیشین کهکشانی‌ها معتقد است رئالی‌ها از راه‌راه پوشان تورین هراس دارند.

جام جهانی زیر ۲۰ سال - کره جنوبی؛ شکست آرژانتین مقابل کره جنوبی و تساوی آلمان و مکزیک

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۸:۰۶

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین بازی خود مقابل کره جنوبی هم متحمل شکست شد و آلمان و مکزیک کار خود را با تساوی به پایان رساندند.

بوفون: من قربانی توتی هستم!

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۶:۵۷

سنگربان یوونتوس خودش را یکی از قربانیان محبوب کاپیتان تیم فوتبال رم می‌داند.

لیورپول؛ مقصد احتمالی کاسیاس در فصل آینده

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۶:۰۰

یک نشریه مادریدی از احتمال پیوستن سنگربان اسپانیایی پورتو به جمع شاگردان یورگن کلوپ در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال خبر داده است.

منطقه حائل هواداران فوتبال در فرودگاه سن‌ پترزبورگ ایجاد شد (عکس)

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۵:۵۰

مدیر تجاری فرودگاه سن پترزبورگ از ایجاد منطقه حائل برای هواداران فوتبال در خلال برگزاری جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه خبر داد.

همسر و دختران گواردیولا از حمله تروریستی جان سالم به در بردند

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۵:۳۴

بر اساس گزارش‌ها همسر و فرزندان سرمربی منچسترسیتی از حادثه تروریستی شب گذشته منچستر جان سالم به در برده‌اند.

تعویض جنجالی جان تری در بازی خداحافظی‌اش

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۵:۱۱

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس در حال رسیدگی به جنجالی است که در مورد تعویض کاپیتان آبی‌پوشان لندن به وجود آمده است.

معرفی سرمربی جدید یاران محمدی

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۴:۰۷

باشگاه ترک گروژنی روسیه ضمن اعلام پایان همکاری با رشید رحیموف، سرمربی جدید خود را معرفی کرد.

پیکه: امیدوارم توپ طلا به بوفون برسد

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۴:۰۳

مدافع تیم فوتبال باشگاه بارسلونا گفت: امیدوارم توپ طلا به بوفون برسد نه به خاطر علاقه‌ به او، بلکه به خاطر ناکام ماندن رونالدو.