خامس: می‌روم اما نه به چین

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: از رئال مادرید می‌روم اما نه به چین، مقصد بعدی من اروپایی است.

خامس: می‌روم اما نه به چین

به گزارش هوادار، خامس رودریگس بازیکن نیمکت نشین و دلخور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: از تیم فروچونای چین پیشنهاد رسمی 30 میلیون یورو در سال دریافت کرده‌ام که البته این پیشنهاد در مقایسه با قرارداد من با رئال مادرید خیلی هم نجومی نیست. در هر حال مقصد بعدی من هرگز چین نیست.

مانوئل پیگرینی سرمربی تیم چینی از خامس خواسته منطقی باشد و هر طور شده به تیم چینی پاسخ مثبت بدهد اما بعید است بتواند این بازیکن جوان را متقاعد کند.

خامس ادامه داد: از رئال مادرید می‌روم اما نه به چین، مقصد بعدی من اروپایی است. دوست ندارم به تیمی بروم که باز هم دیده نشوم و از تیم ملی کشورم دور شوم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

پیروزی تیم پورعلی‌گنجی و صدرنشینی دوباره در لیگ ستارگان

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۹:۳۶

هوادار گزارش می دهد - تیم السد با پیروزی در بازی هفته بیست‌‌ودوم لیگ ستارگان قطر دوباره به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.

پورعلی‌گنجی: می‌خواهیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۰

هوادار گزارش می دهد - بازیکن ایرانی السد تاکید کرد که هدف او در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بالا بردن جام قهرمانی است.

زلاتان: از پیروزی PSG برابر بارسلونا خوشحال شدم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۳۱

هوادار گزارش می دهد - ستاره سوئدی شیاطین سرخ تاکید کرد که در دیدار بارسلونا برابر پاری سن ژرمن طرفدار تیم فرانسوی است این درحالی است که او سابقه حضور در آبی اناری ها را هم در کارنامه دارد.

رونی به لیگ چین نمی‌رود

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۶

هوادار گزارش می دهد - کاپیتان شیاطین سرخ به شایعه جدایی خود از این تیم و پیوستن به لیگ چین پایان داد و تاکید کرد که یونایتد را ترک نمی کند.

اینفانتینو: آینده جام جهانی مشخص نیست، باید منتظر ماند و دید

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۱

هوادار گزارش می دهد - رئیس فدراسیون جهانی فوتبال معتقد است که قطری‌ها میزبانی موفقی از جام جهانی ۲۰۲۲ انجام خواهند داشت و اینکه آینده مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال هنوز مشخص نیست.

انصاری‌فرد: مدت‌ها منتظر فرصت بودم تا خودم را نشان دهم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۱۰

هوادار گزارش می دهد - مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از درخشش به همراه المپیاکوس مقابل نماینده ترکیه در لیگ اروپا گفت: برای من شب گذشته شب بزرگی بود. به خاطر این فرصت از بنتو، سرمربی‌ام تشکر...

واکنش سرمربی آلکمار به باخت تاریخی در لیگ اروپا

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۰:۳۵

هوادار گزارش می دهد - سرمربی تیم آلکمار در واکنش به شکست تاریخی ۷ بر یک برابر لیون فرانسه گفت: این شکست برای هیچ‌کس پذیرفتنی نیست.

مورینیو: کلودیو! هیچ‌کس نمی‌تواند تاریخی که نوشتی را پاک کند

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۰:۲۳

هوادار گزارش می دهد - سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از سرمربی اخراجی روباه‌ها حمایت کرد.

بنتو: انصاری‌فرد گل‌های مهمی برای المپیاکوس زد

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۹:۵۷

هوادار گزارش می دهد - سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس یونان به ستایش از مهاجم‌ ایرانی پرداخت و گل‌های او در لیگ اروپا را ارزشمند دانست.

سلتاویگو به جمع صعودکننده‌ها پیوست

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۸:۲۹

هوادار گزارش می دهد ، آخرین بازی دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیروزی و صعود سلتاویگوی اسپانیا برگزار شد.