داور فینال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ مشخص شد

هوادار گزارش می دهد، کنفدراسیون فوتبال آفریقا داور بازی فینال جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ را معرفی کرد.

داور فینال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ مشخص شد

به گزارش هوادار، تیم ملی فوتبال الجزایر جمعه این هفته در فینال مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ مصر به مصاف سنگال می رود.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا اعلام کرد که ویکتور گومز، داور اهل کشور آفریقای جنوبی قضاوت این دیدار حساس را برعهده گرفت.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

کنایه مربی طارمی به پپ ؛ من اگر تیم تو را داشتم نمی‌بردم ناراحت می‌شدم!

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۴:۵۴

هوادار گزارش می دهد، سرمربی پورتو پس از تساوی مقابل منچسترسیتی کنایه عجیبی به پپ گواردیولا زد.

جونز سومین گلزن جوان لیورپول در لیگ قهرمانان

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۴:۵۰

هوادار گزارش می دهد، کورتیس جونز بعد از گلزنی برای لیورپول وارد تاریخ لیورپول و لیگ قهرمانان اروپا شد.

تن هاگ: از عملکرد آژاکس راضی ام از نتیجه نه!

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۴:۴۳

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال آژاکس آمستردام با وجودی که مغلوب لیورپول شد اما نکات مثبتی را شناسایی کرد.

۳ تیم دبل کننده مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۵۱

هوادار گزارش می دهد، رئال مادرید در شرایطی مقابل شاختار دونتسک اوکراین شکست خورد که در دیدار رفت هم مقابل این تیم مغلوب شده بود تا تیم اوکراینی مقابل پرافتخارترین تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا...

رونالدو جایزه پای طلایی را کسب کرد

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۴۸

هوادار گزارش می دهد، ستاره پرتغالی یوونتوس توانست جایزه «پای طلایی» فوتبال جهان را از آن خود کند.

اتلتیکو از پس بایرن برنیامد/برد اینتر و لیورپول و توقف سیتی مقابل یاران طارمی

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۴۶

هوادار گزارش می دهد، در ادامه شب اول از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مصاف اتلتیکو و بایرن در مادرید با تساوی به پایان رسید.

فلیک: از تساوی با اتلتیکومادرید راضی هستم

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۴۴

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از تساوی خارج از خانه با تیم دوم شهر مادرید ابراز رضایت کرد.

زیدان: من استعفا نمی‌دهم / رئال روزهای بدتر از این را هم گذرانده است

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۴۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی رئال مادرید پس از شکست مقابل شاختاردونتسک و برخی زمزمه‌ها مبنی بر اخراج او صراحتا اعلام کرد: به قدرت و توانایی‌هایم اعتماد دارم.

کی‌روش از سمت مربیگری تیم ملی کلمبیا برکنار شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۴۰

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق تیم ملی پس از کسب نتایج ناموفق از هدایت تیم ملی کلمبیا اخراج شد.

ستاره منچسترسیتی بهترین بازیکن هفته جزیره

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۱۹:۲۵

هوادار گزارش می دهد، ستاره الجزایری باشگاه منچسترسیتی از سوی هواسکورد بهترین بازیکن هفته لیگ برتر انگلیس معرفی شد.