دبیر: قرار نیست با کسی تسویه حساب کنم/ شهرت ام‌الفساد است

هوادار گزارش می دهد، رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: از همه اعضای مجمع و همه گوش شکسته‌ها تشکر می‌کنم و قرار نیست با کسی تسویه حساب کنم.

دبیر: قرار نیست با کسی تسویه حساب کنم/ شهرت ام‌الفساد است

به گزارش هوادار و به نقل از تسنیم, علیرضا دبیر در حاشیه انتخابات فدراسیون کشتی گفت:  از همه اعضای مجمع و همه گوش شکسته‌ها تشکر می‌کنم. نه خوشحالم و نه ناراحت. با بنی تمیم رفاقت دیرینه دارم. من با کسی تسویه حساب نمی‌کنم و با همه رفیقم. چند نفر که با من رفیق بودند، امروز پیچیدند!

وی افزود: یک‌نفره نمی‌شود کار کرد، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و نهادهای نظارتی و هیئت‌ها، همه باید کمک کنند. کار سختی داریم. گزارشی از فدراسیون گذشته به مجمع خواهم داد.

دبیر تصریح کرد: شهرت ام‌الفساد است و من اهل مصاحبه نیستم و حتما سخنگو انتخاب می‌کنیم. من نمی‌گویم و «مَنی» وجود ندارد، همه با هم فرقی نداریم. نصیرزاده با سن جوانش، هر استانی را ۴-۵ بار رفت، جیره سرایی پیشکسوت من و بنی تمیم برادر من است. ما حرفی نداریم و یک تیم هستیم. حرفی ندارم و در خدمت دوستان هستیم چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند.

افزودن نظر

اخبار کشتی

باوفا به کادرفنی امیدها اضافه می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۰:۵۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان به کادرفنی تیم امید اضافه خواهد شد.

برنامه مسابقات فینال لیگ دسته اول کشتی آزاد مشخص شد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۰:۳۹

هوادار گزارش می دهد، برنامه رقابت‌های نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور اعلام شد.

لالوویچ، ایران را به حذف از مسابقات جهانی کشتی تهدید کرد

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۱۲:۳۱

هوادار گزارش می دهد، نناد لالوویچ فدراسیون کشتی ایران را به حذف از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان تهدید کرد.

ناقوسی: مسابقه با حریف روس حساس شده بود، اما خداراشکر برنده شدم

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۰۹:۴۷

هوادار گزارش می دهد، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: دیدار با حریف روس مسابقه سختی بود و خیلی حساس شده بود، اما خداراشکر برنده شدم.

باوفا: هماهنگی شده بود روس‌ها شکست ۲ سال اخیر را جبران کنند

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۲:۱۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: در ۵ وزن دوم واقعا بدشانسی آوردیم و فکرش را نمی‌کردم مختاری غافلگیر شود و نتواند کشتی را جمع کند و یا سیدمهدی در ۹۷ کیلو ببازد.

حسن یزدانی آسیب دید

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ ۱۱:۵۳

هوادار گزارش می دهد، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو از ناحیه صورت دچار آسیب‌دیدگی شد.

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از فردا برای حضور در مسابقات جهانی

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۴:۱۲

هوادار گزارش می دهد، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی، از فردا آغاز می‌شود.

توضیحات مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره تغییر در ترکیب تیم جوانان

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۲

هوادار گزارش می دهد، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره تغییر ایجاد شده در ترکیب تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی توضیحاتی ارائه داد.

باروز سومین طلای خود در بازی‌های پان‌امریکن را جشن گرفت

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۱:۴۷

هوادار گزارش می دهد، جُردن باروز سومین عنوان قهرمانی خود در بازی‌های پان‌امریکن را در لیمای پرو کسب کرد.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران مشخص شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۱:۲۲

هوادار گزارش می دهد، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی استونی اعلام شد.