راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی چیست؟

هوادار گزارش می دهد، نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در خصوص پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد.

راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی چیست؟

به گزارش هوادار، نائومی اوساکا تنیسور مطرح ژاپنی بامداد امروز با برتری مقابل ویکتوریا آزارنکا عنوان قهرمانی مسابقات آزاد آمریکا را به دست آورد.

وی با پوشیدن لباسی با شماره ۸ با یاد کوبی برایانت با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفت.

اوساکا در این باره گفت: من این لباس را هر روز بعد از مسابقات می‌پوشیدم. فکر می‌کنم این لباس واقعا به من قدرت می‌داد.

اوساکا که در سال ۲۰۱۹ دیداری با کوبی برایانت داشت اعلام کرد این بازیکن بزرگ بسکتبال یک حامی بود و او هیچ وقت انتظار نداشته برایانت از نزدیک مسابقات او را دنبال کند.

قهرمان گرنداسلم آمریکا خاطرنشان کرد: من نمی‌دانستم کوبی برایانت توجه دارد. او به من پیام‌های مثبتی ارسال می‌کرد و از من می‌خواست که از آن چیزها یاد بگیرم. برای من این موضوع بسیار موثر و مفید بود.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

کره‌جنوبی تهدید به تعلیق شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۹:۵۹

هوادار گزارش می دهد، کره‌جنوبی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک تهدید به تعلیق شد.

سیامند رحمان دنیای ادب و معرفت بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۳

هوادار گزارش می دهد، پدر سیامند رحمان گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم شخصیت سیامند را توصیف کنم، او دنیای ادب و معرفت بود.

رئیس کمیته ملی المپیک عزادار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۸:۵۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

صالحی‌امیری: سیامند در اوج معلولیت کام ملت را شیرین کرد/بعد از دادگاه درباره جودو صحبت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سیامند رحمان جوان پاک و باغیرتی است که توانست بارها کام ملت را شاد کند.

برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، دوومیدانی‌کار انگلیس که در بازی‌های المپیک لندن و ریو مدال طلا کسب کرده، برنامه خود را برای بازی‌های توکیو مشخص کرد.

تنیس آزاد آمریکا| تیم: آرزو می‌کردم من و زورف هر دو برنده باشیم/ زورف: این آخرین شانس من نبود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۹:۰۳

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم قهرمان گرنداسلم آمریکا گفت: امروز من و زورف هر دو شایسته قهرمانی بودیم.

تنیس آزاد آمریکا| کامبک دیدنی تنیسور اتریشی/تیم با غلبه بر زورف قهرمان شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۸:۴۵

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را کسب کرد.

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۱

هوادار گزارش می دهد، وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد.

راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۰:۴۴

هوادار گزارش می دهد، نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در خصوص پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد.

تنیس آزاد آمریکا| نائومی اوساکا به عنوان قهرمانی رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۴

هوادار گزارش می دهد، تنیسور مطرح ژاپن عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را به دست آورد.