رافا ورزشکار مرد سال اسپانیا شد/ نادال: باید به منطق بی‌اعتنایی کنم

هوادار گزارش می دهد، رافائل نادال به عنوان برترین ورزشکار سال اسپانیا معرفی شد.

رافا ورزشکار مرد سال اسپانیا شد/ نادال: باید به منطق بی‌اعتنایی کنم

به گزارش هوادار، رافائل نادال تنیسور مطرح مردان جهان مرد سال اسپانیا شد.

نادال سال ۲۰۱۹ را با عنوان رنک یک جهان به پایان رساند و در رنکینگ جهانی با ۳۳ سال سن مسن‌ترین ورزشکار رنک یک شد.

نادال عنوان قهرمانی ۱۹ گرنداسلم، ۱۲ رولان گاروس و ۴ عنوان قهرمانی مسابقات آزاد آمریکا را در کارنامه دارد. این ورزشکار ۳۳ ساله این روزها خود را برای حضور در مسابقات تنیس آزاد استرالیا آماده می‌کند که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد.

نادال آرزو می‌کند بتواند تا ۲۰۲۴ در رشته تنیس به فعالیت خود ادامه دهد. وی در این باره اظهار داشت: حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌تواند رویا باشد، چون سخت است از حالا در این باره صحبت کنم. منطق به من می‌گوید نمی‌توانم در این بازی‌ها باشم اما شاید باید به این منطق بی‌اعتنایی کنم.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

تنیس آزاد رم| عصبانیت جوکوویچ این بار با شکستن راکت

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۲:۱۹

هوادار گزارش می دهد، مرد شماره یک تنیس جهان عصبانیت خود را با شکستن راکت نشان داد.

تنیس آزاد رم| مرد شماره ۲ جهان حذف شد/نادال: به اندازه کافی خوب نبودم

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۰۹:۴۸

هوادار گزارش می دهد، رافائل نادال مرد شماره ۲ تنیس جهان از مسابقات آزاد رم حذف شد.

کره‌جنوبی تهدید به تعلیق شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۹:۵۹

هوادار گزارش می دهد، کره‌جنوبی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک تهدید به تعلیق شد.

سیامند رحمان دنیای ادب و معرفت بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۳

هوادار گزارش می دهد، پدر سیامند رحمان گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم شخصیت سیامند را توصیف کنم، او دنیای ادب و معرفت بود.

رئیس کمیته ملی المپیک عزادار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۸:۵۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

صالحی‌امیری: سیامند در اوج معلولیت کام ملت را شیرین کرد/بعد از دادگاه درباره جودو صحبت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سیامند رحمان جوان پاک و باغیرتی است که توانست بارها کام ملت را شاد کند.

برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، دوومیدانی‌کار انگلیس که در بازی‌های المپیک لندن و ریو مدال طلا کسب کرده، برنامه خود را برای بازی‌های توکیو مشخص کرد.

تنیس آزاد آمریکا| تیم: آرزو می‌کردم من و زورف هر دو برنده باشیم/ زورف: این آخرین شانس من نبود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۹:۰۳

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم قهرمان گرنداسلم آمریکا گفت: امروز من و زورف هر دو شایسته قهرمانی بودیم.

تنیس آزاد آمریکا| کامبک دیدنی تنیسور اتریشی/تیم با غلبه بر زورف قهرمان شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۸:۴۵

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را کسب کرد.

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۱

هوادار گزارش می دهد، وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد.