ربیع خواه: لیگ قهرمانان آسیا را پُرقدرت شروع کردیم

هوادار گزارش می دهد - بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیگ قهرمانان آسیا را پُرقدرت شروع کردیم و امیدوارم با همین وضعیت جلو برویم.

ربیع خواه: لیگ قهرمانان آسیا را پُرقدرت شروع کردیم

به گزارش هوادار، محسن ربیع خواه بعد از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس ماقبل نسف قارشی در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از هواداران تشکر می کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند؛ این پیروزی را تقدیم آنها می کنیم و دست آنها را می بوسم.

وی ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا را پُرقدرت شروع کردیم و امیدوارم با همین وضعیت جلو برویم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

مربی تراکتورسازی: شایسته برد برابر استقلال بودیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۴۱

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خیلی آماده بودیم و شایستگی برد مقابل استقلال را داشتیم.

اخطارهای بی دلیل دژاگه و دوستان/ لطفا عبرت بگیرید

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۴۰

هوادار گزارش می دهد- دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال در هفته هجدهم ۴ کارت زرد برای دو تیم در بر داشت.

توصیه جدی برانکو به شاگردانش

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۳۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توصیه های مهمی را به بازیکنان تیمش گوشزد کرد.

لیگ ستارگان قطر / پیروزی الاهلی در حضور ابراهیمی

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۳۵

تیم الاهلی در حضور امید ابراهیمی، ملی پوش ایرانی برابر قعرنشین لیگ ستارگان قطر پیروز شد.

اشکان دژاگه: همه ما برای این ۳ امتیاز با تمام وجود جنگیدیم/جو ورزشگاه عالی بود

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۳۲

هافبک ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای اینکه چنین بردی را کسب کنیم همه اعضای تیم و همچنین تماشاگران نهایت تلاش خود را انجام دادند.

احسان حاج‌صفی: برد شیرین مقابل استقلال مردم آذربایجان را خوشحال کرد/ از تشویق عاشقانه هواداران انرژی می‌گیریم

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۲۹

احسان حاج صفی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برد این تیم مقابل استقلال را به مردم آذربایجان تقدیم کرد.

چشمی: بازیکنان پرسپولیس داد و بیداد می‌کنند اما اتفاقی نمی‌افتد

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۲۷

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: یک بازیکن که همه او را می شناسند و من اسمی از او نمی برم، کم مانده بود داور را در زمین بزند.

فروزان: به سه امتیاز بازی با استقلال خیلی نیاز داشتیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۲۴

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: یکی از سخت ترین بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

شجاعیان: فلان بازیکن اعتراض می‌کند اما کارت نمی‌گیرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۲۰

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من رضایت نامه ام را گرفته و از ماشین سازی به استقلال آمده ام و این موضوعی که رخ داده بین دو باشگاه ماشین سازی و استقلال است.

غفوری: به بازی ادامه می‌دادم می‌توانستم به تیم کمک کنم

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۱۷

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول کمی ترس داشتم اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردم و فکر می کنم اگر بازی می کردم می توانستم به تیم کمک کنم.