روبن از بازنشستگی احتمالی خود خبر داد

هوادار گزارش می دهد - ستاره هلندی بایرن مونیخ در آستانه وداع با فوتبال قرار دارد.

روبن از بازنشستگی احتمالی خود خبر داد

به گزارش هوادار، آرین روبن، وینگر هلندی کهنه‌کار بایرن مونیخ در پایان فصل جاری بعد از یک دهه حضور در غول باواریایی، آلیانز آرنا را ترک خواهد کرد ولی روبن ۳۵ساله هنوز اعلام نکرده که برای بعد از جدایی‌اش از بایرن چه تصمیمی دارد.

با اینکه روبن امسال در آخرین فصل حضورش در بایرن به دلیل مشکلات جسمانی فصل چندان پرفروغی نداشت ولی از هم‌اکنون شایعاتی درباره پیوستن به او به تیمهایی مثل اینتر و باشگاه‌های هلندی سابقش، آیندهوون و گورینگن وجود دارد.

آرین روبن دیروز در یک کنفرانس خبری گفت:" من در حال تصمیم‌گیری هستم و به مراحل آخر رسیده‌ام. ولی همه چیز به مصدومیتم بستگی دارد. دلم می‌خواهد اول دوباره بتوانم در میدان بازی کنم و بعد درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم".

ستاره کهنه‌کار هلندی در ادامه گفت:" امیدوارم بتوانم ظرف یکی دو هفته دیگر به تصمیم برسم ولی نمی‌توانم قولی بدهم. این برای من تصمیم ساده‌ای نیست. کل پکیج باید مناسب باشد نه فقط از نظر فوتبالی. من باید شرایط خانواده‌ام را هم در نظر بگیرم".

آرین روبن در ادامه گفت:" ساده‌ترین کار برای من این است که فوتبال را کنار بگذارم. این هم یکی از گزینه‌های من است ولی مطمئن نیستم که به آن خواهم رسید یا نه".

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

مدافع سابق یوونتوس درگذشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۰

هوادار گزارش می دهد، بازیکن سابق یوونتوس بعد از یک ماه در کما بودن در نهایت درگذشت.

منچستریونایتد با ماتیچ تا ۲۰۲۳ تمدید کرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۹

هوادار گزارش می دهد، باشگاه منچستریونایتد قرارداد هافبک صربش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

رونمایی از پیراهن بارسلونا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۷

هوادار گزارش می دهد، شرکت نایک از پیراهن های فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بارسلونا رونمایی کرد.

آلگری: ۲ سال پیش رئال به من پیشنهاد داد/در حال تجدیدقوا برای برگشتن به مربیگری هستم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق یوونتوس از پیشنهاد ۲ سال پیش رئال مادرید برای مربیگری در این تیم خبر داد.

معرفی تیم منتخب هفته سی‌ام سری‌آ/سیطره یوونتوس بر بهترین‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۳:۴۷

هوادار گزارش می دهد، سایت هواسکورد تیم منتخب هفته سی ام سری آ ایتالیا را اعلام کرد.

فونسکا: نکات مثبت زیادی مقابل ناپولی داشتیم/ باید عملکردمان را بهتر کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۲۱

هوادار گزارش می دهد، سرمربی رم بعد از باخت مقابل ناپولی، گفت: اگرچه شکست خوردیم ولی از عملکرد تیم رضایت دارم.

برانکو: منتظر چراغ سبز فدراسیون عمان برای آغاز تمرینات هستیم/با عراق و اردن بازی می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۱۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان از دیدار تدارکاتی این تیم با عراق خبر داد.

گتوزو: رازی در پشت پرده بردهای متوالی ما نیست/قدرت ذهنی بازیکنان را تقویت کردم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی ناپولی بعد از پیروزی مقابل رم گفت: بعد از قهرمانی در جام حذفی به آنها گفتم که از این به بعد باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم.

کونته: من مسئول باخت اینتر هستم/مستحق شکست نبودیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اینتر بعد از شکست مقابل بولونیا گفت: مسئول اصلی این باخت من هستم.

گواردیولا: عملکرد خوبی مقابل ساوتهمپتون داشتیم/این نوع بازی برای برد کافی نیست

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی این بازی برای رسیدن به پیروزی کافی نبود.