رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

ابرستاره پرتغالی و بهترین بازیکن سال 2016 گفت: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود.

رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

به گزارش هوادار، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: از ابتدا هدفی جز این نداشتم که در تاریخ فوتبال ماندگار شوم. برای رسیدن به چنین روزهایی خیلی سختی کشیدم و تمرینات بدن سازی مرا کمتر کسی در جهان تحمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود، رسیدن به چنین روزهایی یک معجزه نیست بلکه همه چیز در این جهان حساب و کتاب دارد و من طبق حساب و کتاب فوتبال رشد کردم و به موفقیت رسیدم.

رونالدو در ادامه افزود: اکنون بزرگترین دشمن من، غرور است. باید مراقب این دوست بد باشم. با تمام قدرت به امور خیریه خواهم پرداخت، مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد و زادگاهم در اولویت خواهد بود. رئال مادرید را خانه خود می‌دانم و برای تیم ملی کشورم مانند یک سرباز رفتار خواهم کرد

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

بررسی گروه‌های هشت‌گانه لیگ قهرمانان آسیا

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۸:۲۵

با پایان هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سرنوشت صعود تیم‌های ایرانی به روز آخر کشیده شد.

ده روسی: شاید از رم جدا شوم

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۵:۲۰

دنیله ده روسی، کاپیتان رم مدعی شد که شاید رم را ترک کند و در باشگاه دیگری به فوتبالش ادامه دهد.

فرزند برلوسکونی: فروش میلان یک شکست برای همه بود

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۵:۱۷

مارینا برلوسکونی، فرزند  سیلویو برلوسکونی مدعی شد که فروش باشگاه میلان به چینی ها، یک شکست برای همه محسوب می‌شود.

دیدارهای دوستانه دورتموند و سویا در ژاپن

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۴:۰۴

سازمان لیگ ژاپن تایید کرد که دو تیم سویا و دورتموند، به عنوان بخشی از رقابت های ورلد چلنج لیگ ژاپن به این کشور سفر خواهند کرد.

مدیر باشگاه الاهلی : با اعتماد به نفس بالا، در آزادی امتیاز گرفتیم

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۳:۴۲

مدیر باشگاه الاهلی امارات پس از حضور در تهران و دیدار برابر استقلال در رابطه با این بازی و شرایط دیدار در تهران به اظهارنظر پرداخت. ​​​​​​​

اوساسونا به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا سقوط کرد

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۳:۳۷

هوادار گزارش می دهد - تیم پامپلونایی با شکست مقابل بارسلونا به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا سقوط کرد.

شکسپیر: از آرسنال بی‌رحمانه و اتفاقی شکست خوردیم

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۳:۰۸

مربی لسترسیتی پس از شکست مقابل آرسنال اظهار داشت: نمایشی عالی در دفاع داشتیم اما با یک اتفاق، بی رحمانه شکست خوردیم.

پوچتینو: قهرمانی برایمان زنده شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۳:۰۶

مربی تاتنهام پس از پیروزی سخت و شیرین مقابل کریستال پالاس اظهار داشت: ۳ امتیاز بازی را بدست آورده و قهرمانی برایمان زنده شد.

ستاره الاهلی بازی با لوکوموتیو را از دست داد

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۳:۰۳

ماکیتی دیوپ با کارت زردی که در دیدار برابر استقلال دریافت کرد دیدار حساس تیمش در برابر الاهلی را از دست داد.​​​​​​​

زیدان: ایسکو به قدری فوق‌العاده بود که هواداران لاکرونیا تشویقش کردند

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۱۲:۲۸

سرمربی سفیدپوشان مادریدی از عملکرد هافبک اسپانیایی تیمش و البته عملکرد دیگر بازیکنان این تیم در تقابل با لاکرونیا تمجید کرد.