رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

ابرستاره پرتغالی و بهترین بازیکن سال 2016 گفت: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود.

رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

به گزارش هوادار، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: از ابتدا هدفی جز این نداشتم که در تاریخ فوتبال ماندگار شوم. برای رسیدن به چنین روزهایی خیلی سختی کشیدم و تمرینات بدن سازی مرا کمتر کسی در جهان تحمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود، رسیدن به چنین روزهایی یک معجزه نیست بلکه همه چیز در این جهان حساب و کتاب دارد و من طبق حساب و کتاب فوتبال رشد کردم و به موفقیت رسیدم.

رونالدو در ادامه افزود: اکنون بزرگترین دشمن من، غرور است. باید مراقب این دوست بد باشم. با تمام قدرت به امور خیریه خواهم پرداخت، مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد و زادگاهم در اولویت خواهد بود. رئال مادرید را خانه خود می‌دانم و برای تیم ملی کشورم مانند یک سرباز رفتار خواهم کرد

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

تیم فصل آینده اینیستا مشخص شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۷:۱۰

رسانه های اسپانیایی مقصد بعدی آندرس اینیستا را کشور ژاپن عنوان کردند.

عقب‌نشینی رئیس فیفا از تغییر شکل جام باشگاه‌های جهان و لیگ ملت‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۲:۱۹

رئیس سوئیسی فیفا از تغییر شکل جام باشگاه های جهان و لیگ ملت ها تا پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عقب نشینی کرد.

دستور بازداشت عضو شورای فیفا توسط ‌رئیس جمهور غنا

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۲:۱۶

رئیس جمهور غنا دستور بازداشت رئیس فدراسیون فوتبال این کشور و عضو شورای فیفا را شخصاً صادر کرد.

امری عقد قرارداد با آرسنال را لو داد

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۲:۱۵

سرمربی سابق پاری سن ژرمن ناخواسته خبر توافق نهایی اش با توپچی ها برای هدایت آنها در فصل آینده را فاش کرد.

سرخیو رومرو جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داد

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۲:۱۳

دروازه بان منچستریونایتد به دلیل مصدومیت از همراهی تیم ملی فوتبال آرژانتین بازماند.

رونالدو: نیمار؟ می‌گویند ۵۰ بازیکن را به رئال‌مادرید می‌آوریم و هیچ‌کدام‌شان نمی‌‌آیند!

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۱:۵۰

ستاره پرتغالی رئال مادرید می گوید خیلی به رفتن ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به سانتیاگو برنابئو خوشبین نیست.

رویارویی ایران و پرتغال در مرفه‌ترین شهر روسیه

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۱:۳۳

یک روزنامه ورزشی روسیه القاب جالبی برای شهر رویارویی تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ به کار برد.

نیمار در پاریس می ماند

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۲۱:۲۲

در هفته های اخیر اخبار و شایعات فراوانی در مورد تمایل نیمار به جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال او به رئال مادرید شنیده شده و هنوز مقصد این ستاره برزیلی نامشخص است.

رونالدو: فتح پنجمین لیگ قهرمانان اتفاقی فوق‌العاده خواهد بود

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۲۰:۰۲

مهاجم رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای پنجمین بار اتفاقی فوق العاده می داند.

پیراهن اینترمیلان برای لیگ قهرمانان

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۱۸:۵۵

اینترمیلان در آخرین دیدار فصل جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرد.