رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

ابرستاره پرتغالی و بهترین بازیکن سال 2016 گفت: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود.

رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

به گزارش هوادار، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: از ابتدا هدفی جز این نداشتم که در تاریخ فوتبال ماندگار شوم. برای رسیدن به چنین روزهایی خیلی سختی کشیدم و تمرینات بدن سازی مرا کمتر کسی در جهان تحمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود، رسیدن به چنین روزهایی یک معجزه نیست بلکه همه چیز در این جهان حساب و کتاب دارد و من طبق حساب و کتاب فوتبال رشد کردم و به موفقیت رسیدم.

رونالدو در ادامه افزود: اکنون بزرگترین دشمن من، غرور است. باید مراقب این دوست بد باشم. با تمام قدرت به امور خیریه خواهم پرداخت، مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد و زادگاهم در اولویت خواهد بود. رئال مادرید را خانه خود می‌دانم و برای تیم ملی کشورم مانند یک سرباز رفتار خواهم کرد

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

پیروزی تیم پورعلی‌گنجی و صدرنشینی دوباره در لیگ ستارگان

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۹:۳۶

هوادار گزارش می دهد - تیم السد با پیروزی در بازی هفته بیست‌‌ودوم لیگ ستارگان قطر دوباره به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.

پورعلی‌گنجی: می‌خواهیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۰

هوادار گزارش می دهد - بازیکن ایرانی السد تاکید کرد که هدف او در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بالا بردن جام قهرمانی است.

زلاتان: از پیروزی PSG برابر بارسلونا خوشحال شدم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۳۱

هوادار گزارش می دهد - ستاره سوئدی شیاطین سرخ تاکید کرد که در دیدار بارسلونا برابر پاری سن ژرمن طرفدار تیم فرانسوی است این درحالی است که او سابقه حضور در آبی اناری ها را هم در کارنامه دارد.

رونی به لیگ چین نمی‌رود

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۶

هوادار گزارش می دهد - کاپیتان شیاطین سرخ به شایعه جدایی خود از این تیم و پیوستن به لیگ چین پایان داد و تاکید کرد که یونایتد را ترک نمی کند.

اینفانتینو: آینده جام جهانی مشخص نیست، باید منتظر ماند و دید

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۱

هوادار گزارش می دهد - رئیس فدراسیون جهانی فوتبال معتقد است که قطری‌ها میزبانی موفقی از جام جهانی ۲۰۲۲ انجام خواهند داشت و اینکه آینده مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال هنوز مشخص نیست.

انصاری‌فرد: مدت‌ها منتظر فرصت بودم تا خودم را نشان دهم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۱۰

هوادار گزارش می دهد - مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از درخشش به همراه المپیاکوس مقابل نماینده ترکیه در لیگ اروپا گفت: برای من شب گذشته شب بزرگی بود. به خاطر این فرصت از بنتو، سرمربی‌ام تشکر...

واکنش سرمربی آلکمار به باخت تاریخی در لیگ اروپا

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۰:۳۵

هوادار گزارش می دهد - سرمربی تیم آلکمار در واکنش به شکست تاریخی ۷ بر یک برابر لیون فرانسه گفت: این شکست برای هیچ‌کس پذیرفتنی نیست.

مورینیو: کلودیو! هیچ‌کس نمی‌تواند تاریخی که نوشتی را پاک کند

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۰:۲۳

هوادار گزارش می دهد - سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از سرمربی اخراجی روباه‌ها حمایت کرد.

بنتو: انصاری‌فرد گل‌های مهمی برای المپیاکوس زد

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۹:۵۷

هوادار گزارش می دهد - سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس یونان به ستایش از مهاجم‌ ایرانی پرداخت و گل‌های او در لیگ اروپا را ارزشمند دانست.

سلتاویگو به جمع صعودکننده‌ها پیوست

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۸:۲۹

هوادار گزارش می دهد ، آخرین بازی دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیروزی و صعود سلتاویگوی اسپانیا برگزار شد.