رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

ابرستاره پرتغالی و بهترین بازیکن سال 2016 گفت: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود.

رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

به گزارش هوادار، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: از ابتدا هدفی جز این نداشتم که در تاریخ فوتبال ماندگار شوم. برای رسیدن به چنین روزهایی خیلی سختی کشیدم و تمرینات بدن سازی مرا کمتر کسی در جهان تحمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود، رسیدن به چنین روزهایی یک معجزه نیست بلکه همه چیز در این جهان حساب و کتاب دارد و من طبق حساب و کتاب فوتبال رشد کردم و به موفقیت رسیدم.

رونالدو در ادامه افزود: اکنون بزرگترین دشمن من، غرور است. باید مراقب این دوست بد باشم. با تمام قدرت به امور خیریه خواهم پرداخت، مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد و زادگاهم در اولویت خواهد بود. رئال مادرید را خانه خود می‌دانم و برای تیم ملی کشورم مانند یک سرباز رفتار خواهم کرد

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

پیشنهاد عجیب پاتو و لوچو و تایمی برای هیجان و رانندگی!

۱۳۹۶/۰۱/۰۷ ۲۰:۲۰

برای مشاهده پست های جذاب و خبرساز ستاره های ورزش جهان در اینستاگرام، هر روز این بخش را دنبال کنید.

فن خال مشاور هلندی ها شد

۱۳۹۶/۰۱/۰۷ ۱۳:۱۲

سرمربی سابق تیم ملی هلند مشاور فنی این تیم شد.

لادروپ در تیررس لاس پالماس

۱۳۹۶/۰۱/۰۷ ۱۰:۲۰

سرمربی دانمارکی الریان قطر جدی ترین گزینه هدایت لاس پالماس اسپانیا شده است.

شادی گل موزون اکوادوری ها و دیدار رونالدوهای کوچک و بزرگ!

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۲۰:۳۱

برای مشاهده پست های جذاب و خبرساز ستاره های ورزش جهان در اینستاگرام، هر روز این بخش را دنبال کنید.

سیمئونه: پسرم را به تیم‌هایی که مربی‌شان هستم، نمی‌برم

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۱۷:۲۹

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اعتراف کرد که تمایلی با عقد قرارداد با پسر خود ندارد.

تغییر نام زمین تمرینی جدید بارسلونا برای گرامیداشت یاد کرایف

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۱۷:۱۱

باشگاه بارسلونا برای گرامیداشت یاد اسطوره هلندی‌اش قصد دارد اقداماتی انجام دهد.

شواین‌اشتایگر در آستانه انجام اولین بازی در MLS

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۱۶:۳۰

هافبک شیاطین سرخ با انجام تست پزشکی تیم جدیدش، در آستانه انجام اولین بازی خود برای این تیم آمریکایی قرار گرفت.

پیشنهاد رئال مادرید به ایسکو برای ماندن در سانتیاگو برنابئو

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۱۵:۵۸

یک نشریه مادریدی مدعی شده است که کهکشانی‌ها برای حفظ هافبک اسپانیایی‌شان به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند.

دشان از پاسخ به غرولند‌‌های بنزما طفره رفت

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۱۵:۱۵

سرمربی تیم ملی فرانسه حاضر نشد به اظهارات اخیر مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید درباره دعوت نشدنش به اردوی خروس‌ها پاسخی بدهد.

کانتونا: سوارز حالا به جای گاز گرفتن شیرجه می‌زند

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۱۳:۳۰

اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد به شیوه جالبی از شیرجه لوئیس سوارس در بازی برگشت بارسا - PSG در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.