رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

ابرستاره پرتغالی و بهترین بازیکن سال 2016 گفت: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود.

رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

به گزارش هوادار، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: از ابتدا هدفی جز این نداشتم که در تاریخ فوتبال ماندگار شوم. برای رسیدن به چنین روزهایی خیلی سختی کشیدم و تمرینات بدن سازی مرا کمتر کسی در جهان تحمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود، رسیدن به چنین روزهایی یک معجزه نیست بلکه همه چیز در این جهان حساب و کتاب دارد و من طبق حساب و کتاب فوتبال رشد کردم و به موفقیت رسیدم.

رونالدو در ادامه افزود: اکنون بزرگترین دشمن من، غرور است. باید مراقب این دوست بد باشم. با تمام قدرت به امور خیریه خواهم پرداخت، مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد و زادگاهم در اولویت خواهد بود. رئال مادرید را خانه خود می‌دانم و برای تیم ملی کشورم مانند یک سرباز رفتار خواهم کرد

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

پایان مصدومیت کریم بنزما

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۸:۳۰

سال جدید که شروع شد، غیبت کریم بنزما در تمرینات رئال به دلیل مصدومیت، بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

اقدام جنجالب زیدان - رونالدو خط خورد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۸:۲۱

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نام مهاجم پرتغالی اش را از فهرست بازیکنان خود برای بازی پیش روی کهکشانی ها حذف کرد.

منچسترسیتی پرونده سانچس را بست

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۸:۰۱

در حالی که ۶ ماه تا پایان قرارداد سانچس باقی مانده، سیتی قصد داشت انتقال او در پایان فصل را قطعی کند و مبلغ قابل توجهی به مهاجم شیلیایی بپردازد.

کوتینیو هشتم بهمن برای بارسا به میدان می رود

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۷:۵۷

کوتینیو هفته گذشته در حالی که مصدوم بود، با قراردادی ۱۶۰ میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست. 

ایکاردی یک گام دیگر به رئال نزدیک شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۷:۵۴

رئال مادرید برای فصل بعد تصمیمی جدی برای جذب یک مهاجم مرکزی بزرگ دارد و برای این منظور، گزینه اول، کسی جز مائورو ایکاردی نیست.

جدایی اوبامیانگ از جمع زنبورهای زرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۷:۵۱

اوبامیانگ، مهاجم گابنی، سال ۲۰۱۳ با درخواست یورگن کلوپ جذب دورتموند شد و در این مدت به یکی از ستاره های بزرگ زردها تبدیل شده است.

فیفا در تدارک آزمایش دوپینگ قانونی بازیکنان فوتبال روسیه

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۵:۲۱

فیفا قصد دارد تا با طی کردن روند قانونی، آزمایش دوپینگ بازیکنان فوتبال روسیه را انجام دهد.

پله: برزیل جزو مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ است

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۵:۱۹

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است شاگردان تیته بخت بالایی برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ دارند.

اشاره امره جان به احتمال ماندنش در لیورپول

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۳:۲۲

هافبک آلمانی لیورپول احتمال ماندنش در این تیم را رد نکرد.

عذرخواهی داور فرانسوی از بازیکن تیم نانت بابت حرکت جنجالی‌اش

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۳:۲۰

داور فرانسوی که در جریان بازی تیم های فوتبال نانت و پاری سن ژرمن یکی از بازیکنان تیم میزبان را زد از او عذرخواهی کرد.