رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

ابرستاره پرتغالی و بهترین بازیکن سال 2016 گفت: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود.

رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

به گزارش هوادار، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: از ابتدا هدفی جز این نداشتم که در تاریخ فوتبال ماندگار شوم. برای رسیدن به چنین روزهایی خیلی سختی کشیدم و تمرینات بدن سازی مرا کمتر کسی در جهان تحمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود، رسیدن به چنین روزهایی یک معجزه نیست بلکه همه چیز در این جهان حساب و کتاب دارد و من طبق حساب و کتاب فوتبال رشد کردم و به موفقیت رسیدم.

رونالدو در ادامه افزود: اکنون بزرگترین دشمن من، غرور است. باید مراقب این دوست بد باشم. با تمام قدرت به امور خیریه خواهم پرداخت، مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد و زادگاهم در اولویت خواهد بود. رئال مادرید را خانه خود می‌دانم و برای تیم ملی کشورم مانند یک سرباز رفتار خواهم کرد

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

از جشن و سرور در مادرید تا حزن و اندوه در منچستر!

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۳:۴۱

برای مشاهده پست های جذاب و خبرساز ستاره های ورزش جهان در اینستاگرام، هر روز این بخش را دنبال کنید.

کاپلو: رئال مادرید از یوونتوس می‌ترسد

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۸:۲۳

سرمربی پیشین کهکشانی‌ها معتقد است رئالی‌ها از راه‌راه پوشان تورین هراس دارند.

جام جهانی زیر ۲۰ سال - کره جنوبی؛ شکست آرژانتین مقابل کره جنوبی و تساوی آلمان و مکزیک

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۸:۰۶

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین بازی خود مقابل کره جنوبی هم متحمل شکست شد و آلمان و مکزیک کار خود را با تساوی به پایان رساندند.

بوفون: من قربانی توتی هستم!

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۶:۵۷

سنگربان یوونتوس خودش را یکی از قربانیان محبوب کاپیتان تیم فوتبال رم می‌داند.

لیورپول؛ مقصد احتمالی کاسیاس در فصل آینده

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۶:۰۰

یک نشریه مادریدی از احتمال پیوستن سنگربان اسپانیایی پورتو به جمع شاگردان یورگن کلوپ در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال خبر داده است.

منطقه حائل هواداران فوتبال در فرودگاه سن‌ پترزبورگ ایجاد شد (عکس)

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۵:۵۰

مدیر تجاری فرودگاه سن پترزبورگ از ایجاد منطقه حائل برای هواداران فوتبال در خلال برگزاری جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه خبر داد.

همسر و دختران گواردیولا از حمله تروریستی جان سالم به در بردند

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۵:۳۴

بر اساس گزارش‌ها همسر و فرزندان سرمربی منچسترسیتی از حادثه تروریستی شب گذشته منچستر جان سالم به در برده‌اند.

تعویض جنجالی جان تری در بازی خداحافظی‌اش

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۵:۱۱

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس در حال رسیدگی به جنجالی است که در مورد تعویض کاپیتان آبی‌پوشان لندن به وجود آمده است.

معرفی سرمربی جدید یاران محمدی

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۴:۰۷

باشگاه ترک گروژنی روسیه ضمن اعلام پایان همکاری با رشید رحیموف، سرمربی جدید خود را معرفی کرد.

پیکه: امیدوارم توپ طلا به بوفون برسد

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۱۴:۰۳

مدافع تیم فوتبال باشگاه بارسلونا گفت: امیدوارم توپ طلا به بوفون برسد نه به خاطر علاقه‌ به او، بلکه به خاطر ناکام ماندن رونالدو.