رویای اروپایی نورافکن آخر فصل محقق می شود!

هوادار گزارش می دهد- هافبک جوان استقلال در پایان فصل می تواند دوباره برای حضور در فوتبال اروپا تلاش کند.

رویای اروپایی نورافکن آخر فصل محقق می شود!

به گزارش هوادار، امید نورافکن در نقل و انتقالات زمستانی از شارلوا پبشنهاد جدی داشت اما وینفرد شفر با این انتقال مخالفت کرد.

با این حال نورافکن بندی در قراردادش دارد که در صورت دریافت پیشنهاد اروپایی می تواند از استقلال جدا شود و با این شرایط طی صحبتی که با مدیران شارلوا کرده است، در پایان فصل در این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

ابقای تقوی یا جذب سرمربی خارجی؟

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۲:۰۶

ابقای تقوی یا جذب سرمربی جدید ابهام بزرگی است که هنوز باشگاه تراکتورسازی تکلیف آن را مشخص نکرده است.

 

ماشین، تنها کورسوی امید بازیکن مغضوب تراکتور

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۱:۴۹

هافبک جوانی که در نقل و انتقالات تابستانی به تراکتور پیوست اما نتوانست حضورش در این تیم را تثبیت کند، هفته هاست که در بلاتکلیفی قرار دارد و مشخص نیست که سرانجام چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود؟<...

پرونده بازگشت اخباری به تبریز بسته شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۱:۱۴

دروازه بان محبوب تراکتوری ها در سال های اخیر از حضور دوباره در تبریز بار دیگر ناکام ماند.

تراکتور همچنان در قرنطینه؛ چرا؟!

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۰:۳۵

تیم تراکتورسازی تبریز همچنان تمرینات خود را پشت درهای بسته انجام می دهد.

دوری یک ماهه هافبک ماشین از میادین با احتمال پارگی رباط!

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۲۳:۲۹

هافبک ماشین سازی یک ماه از میادین دور خواهد ماند و این دوری با توجه به نتایج MRI می تواند تا شش ماه و بیشتر نیز تمدید شود.

دعوای شبکه ۳ و عادل بالا گرفت؛ نود بازهم پخش نمی شود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۲۲:۰۵

برنامه نود امشب هم پخش نخواهد شد.

 

لیگ دسته اول فوتبال - پایان هفته تساوی‌ها با پیروزی مس کرمان

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۲۱:۰۱

هفته نهم لیگ دسته اول که با ۵ تساوی همراه بود، با پیروزی مس کرمان خاتمه یافت.

جلال حسینی: برای صعود به فینال می‌جنگیم

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۹:۵۳

سیدجلال حسینی گفت: بازی سختی داریم ولی مسلما ما برای صعود به فینال خواهیم جنگید.

سلطانی‌فر: مردم منتظر قهرمانی پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در آسیا هستند - مراحل آماده‌سازی برای المپیک توکیو را آغاز کرده‌ایم

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۹:۵۰

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم که تیم ملی فوتبال کشورمان و پرسپولیس با قهرمانی های شان در آسیا به انتظار مردم ایران پایان دهند.

گزارش تمرین السد قطر - فرار ژاوی از دست عکاسان

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۹:۱۸

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال السد قطر تاکتیک تیمش را برای خبرنگاران رو نکرد.