زاهدی: فصل آینده‌ هم برای دونتسک بازی می‌کنم/بازیکنان ایرانی از فوتبال اوکراین سوال می‌کنند

هوادار گزارش می دهد، مهاجم سابق پرسپولیس و عضو باشگاه المپیک دونتسک اوکراین اعلام کرد در فصل آینده هم در این تیم می ماند.

زاهدی: فصل آینده‌ هم برای دونتسک بازی می‌کنم/بازیکنان ایرانی از فوتبال اوکراین سوال می‌کنند

به گزارش هوادار، شهاب زاهدی، مهاجم سابق پرسپولیس و کنونی تیم المپیک دونتسک اوکراین بعد از انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ تیمش مصاحبه ای را با سایت «فوتبال» اوکراین، انجام داد که به شرح زیر است:

* به شما تبریک می گوییم. برنامه ات برای فصل آینده چیست؟ آیا در المپیک دونتسک می مانید؟

بله من یک سال دیگر با المپیک دونتسک قرارداد دارم. می خواهم در فصل آینده کمک بیشتری به تیم کنم. در این فصل فرصت های زیادی داشتم و می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.

* فوتبال اوکراین را چگونه ارزیابی می کنید؟ بازی مقابل کدام مدافع برایتان سخت است؟

فوتبال اوکراین خاص است و سطح بالایی دارد. من در اینجا احساس راحتی دارم. مدافعان حاضر در لیگ شباهت زیادی باهم دارند و همه آنها در سطح خوبی قرار دارند.

* آیا کسی از ایران از شما درباره اوکراین سوال می کند؟ آیا بازیکنان دوست دارد در لیگ اوکراین باشد؟

بله، بسیاری از دوستان فوتبالیستم درباره وضعیت باشگاه های اوکراین از من سوال می کنند. معتقدم باشگاه های فوتبال لیگ اوکراین هم به بازیکنان ایرانی علاقه مند هستند.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

قول AFC به پرسپولیس برای تعویض هتل/ شیری به زودی راهی دوحه می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۴:۲۷

هوادار گزارش می دهد، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قول دادند به زودی هتل تیم پرسپولیس در شهر دوحه را تغییر بدهند.

هواداران استقلال این بار مقابل باشگاه تجمع کردند

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۴:۲۵

هوادار گزارش می دهد، هواداران معترض تیم فوتبال استقلال این بار مقابل ساختمان این باشگاه در سعادت آباد تجمع کردند.

با اعتراض پیروانی به AFC مربیان پرسپولیس تماشاگر بازی رقیب شدند

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۴:۱۵

هوادار گزارش می دهد، مربی و آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مخالفت‌های AFC نسبت به حضور مربیان تیم‌هایی که بازی تیمشان در ورزشگاه برگزار نمی‌شود، روز گذشته دیدار الدحیل و شارجه را در...

سرمربی الشرطه: بازی با استقلال سرنوشت ساز و تعیین کننده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۵۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی الشرطه عراق پیش از دیدار با الاهلی عربستان بازی آخرشان با استقلال را سرنوشت ساز بیان کرد.

سرمربی شباب الاهلی: شهرخودرو نشان داد تیم خوبی است/می خواهیم رقیب را غافلگیر کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۳۹

هوادار گزارش می دهد، سرمربی شباب الاهلی پیش از دیدار با شهرخودرو، گفت: شهرخودرو در بازی رفت نشان داد تیم خوبی است و این کار ما را سخت می کند.

خلعتبری: در بازی قبل بدشانس نبودیم الاهلی را شکست می دادیم/فردا برای ۳ امتیاز بازی می کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۳۵

هوادار گزارش می دهد، مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در بازی قبل بدشانس بودیم و در نیمه دوم می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

رکوردهای جالب در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۳۳

هوادار گزارش می دهد، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ۶ نکته ای که در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به وقوع پیوست، پرداخت.

نوازی: با شناخت بهتر نسبت به الاهلی فردا نمایش خوبی خواهیم داشت/ امکانات هتل محل اقامتمان خوب نیست

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۸

هوادار گزارش می دهد، مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در بازی قبل شناخت لازم را از الاهلی نداشتیم اما مطمئنا فردا نمایش خوبی مقابل حریف امااتی خواهیم داشت.

تراکتور به رای در مورد الهامی واکنش نشان داد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۶

هوادار گزارش می دهد، حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت ساکت الهامی امروز به باشگاه تراکتور تبریز ارسال شد.

علی نژاد: AFC حق تحریم صدا و سیما را ندارد/اعتراض وزیر به اینفانتینو

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۴

هوادار گزارش می دهد، معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا حق تحریم صدا و سیمای ایران را نداشته و فدراسیون فوتبال به دنبال حل این مشکل است.