زلاتان: به یک شرط آماده بازگشت به تیم ملی سوئد هستم

هوادار گزارش می دهد، ستاره سوئدی میلان برای بازگشت به تیم ملی کشورش شرط گذاشت.

زلاتان: به یک شرط آماده بازگشت به تیم ملی سوئد هستم

به گزارش هوادار، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره تمام نشدنی فوتبال سوئد که در این فصل به همراه میلان در سن ۳۹ سالگی خوش می درخشید در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد به یک شرط حاضر به بازگشت به تیم ملی سوئد است.

ایبرا در مصاحبه با نشریه «expressen» سوئد، گفت: اگر مربی تیم ملی با من تماس بگیرد به او جواب می دهم به من زمان دهید. باید درباره این موضوع فکر کنم. او باید به من بگوید. اگر او معتقد است سن من بالا است پس من برای بازگشت به تیم ملی اراده ای ندارم. اگر معتقد باشد من می توانم به تیم کمک کنم باید درباره این موضوع فکر کنم.

ابراهیموویچ در سال ۲۰۱۶ بعد از تیم ملی سوئد خداحافظی کرد. زلاتان در این فصل در اوج آمادگی قرار دارد و با زدن ۱۰ گل بهترین گلزن فصل سری آ است.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

دی‌بروینه در جمع ۱۰ پاسور برتر تاریخ جزیره

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۰:۲۸

هوادار گزارش می دهد، ستاره بلژیکی منچسترسیتی از حیث ثبت پاس گل در جمع ۱۰ پاسور برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

نویل سرمربی تیم بکام شد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۰:۲۵

هوادار گزارش می دهد، فیل نویل به عنوان سرمربی تیم فوتبال اینترمیامی باشگاه دیوید بکام شد.

هفته نوزدهم لیگ انگلیس| پیروزی خانگی توپچی های لندن مقابل نیوکاسل

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۰:۲۳

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال آرسنال در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل به پیروزی رسید.

هفته هجدهم سری‌آ| میلان با برد کالیاری دوباره صدرنشین شد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۰:۲۰

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال میلان در هفته هجدهم سری آ مقابل کالیاری به پیروزی رسید.

بلیت فروشی جام باشگاه های جهان آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۰:۱۳

هوادار گزارش می دهد، فدراسیون جهانی فوتبال از آغاز بلیت فروشی برای مسابقات جام باشگاه های قطر خبر داد.

کازورلا شانس اول کسب عنوان مرد سال قطر/خبری از ایرانی‌ها در لیست ۳۰ نامزد نیست

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۰:۱۰

هوادار گزارش می دهد، سازمان لیگ ستارگان قطر لیست ۳۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این کشور را اعلام کرد.

هفته هجدهم سری‌آ| لاتزیو فاتح دربی رم شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۸:۲۴

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال لاتزیو در هفته هجدهم سری آ مقابل آ.اس رم به پیروزی رسید.

هفته شانزدهم بوندسلیگا| لورکوزن تسلیم یونیون برلین شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۸:۲۲

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال یونیون برلین مقابل لورکوزن در بوندسلیگا به پیروزی رسید.

هفته بیستم لوشامپیونه| پیروزی خارج از خانه موناکو مقابل مون پلیه

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۸:۲۱

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال موناکو در هفته بیستم لوشامپیونه مقابل مون پلیه به پیروزی رسید.

سولسشر: در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نخست عالی بودیم/مهم کسب پیروزی است

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۰:۳۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی نروژی تیم منچستریونایتد معتقد است به لطف بازی خوب دقایق ابتدایی شاگردانش موفق شدند واتفورد را شکست دهند.