زکی‌پور: استقلال مدعی قهرمانی در ۳ جام است

هوادار گزارش می دهد - مدافع تیم استقلال اعلام کرد تیمش برای قهرمانی در ۳ جام بسته شده است.

زکی‌پور: استقلال مدعی قهرمانی در ۳ جام است

به گزارش هوادار، میلاد زکی پور در پایان دیدار اسقلال و تراکتورسازی عنوان کرد: از هواداران که آمدند، تشکر می کنم. دستشان درد نکند که در این هوای گرم آمدند و ورزشگاه را پر کردند.
وی ادامه داد: بازی خوبی ارائه دادیم و خوشحالم که توانستیم که با یک بازی خوب برنده شویم.
مدافع استقلال درباره اینکه هیچ بازیکن دیگری از این تیم مصاحبه نکرد، گفت: من چیزی در این خصوص نمی دانم و ما شما را دوست داریم و صحبت می کنیم.
زکی پور در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال مدعی قهرمانی است، بیان کرد: صد درصد تیم ما برای قهرمانی در هر سه جام بسته شده؛ هفته به هفته روندمان بهتر می شود و جایگاهی که استقلال بزرگ لیاقتش را دارد، به دست می آوریم.
وی درباره بازی کردنش در پست دفاع چپ تاکید کرد: محمد دانشگر اخراج شده بود و دفاع وسط نداشتیم. آرمین به دفاع وسط رفت و من در دفاع چپ بازی کردم. مشکلی ندارم، هرجا مربی بخواهد بازی می کنم، اما در دفاع چپ راحت تر هستم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

اوسیانو کروز: به خاطر بی‌احترامی‌ها ورزشگاه آزادی را ترک کردم -پیروانی به دنبال بازگشت به پرسپولیس است

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۲۰:۵۵

اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که به دلیل توهین ها و بی احترامی هایی که شده تصمیم گرفته ورزشگاه آزادی را در جریان دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم ترک کند.

مشاور باشگاه پرسپولیس: جام‌ها و قهرمانی نشان‌دهنده موفقیت است نه مصاحبه‌کردن‌ها

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۲۰:۳۶

مشاور باشگاه پرسپولیس گفت: جام ها و قهرمانی ها نشان دهنده موفقیت مربی است نه مصاحبه کردن ها.

شایان مصلح: به بیرانوند گفتم آرام باش

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۹:۵۵

شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که داوران ایرانی اینقدر شریف هستند که به صورت عمدی، به نفع یا ضرر پرسپولیس داوری نکنند.

اسدی: امیدوارم پرسپولیس در قهرمانی هت‌تریک کند

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۹:۵۲

محمدامین اسدی ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال پرسپولیس سومین قهرمانی متوالی خود را به دست بیاورد.

رحمان احمدی: امروز افتضاح بودیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۹:۴۹

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: نمی شود گفت که داوری برای یک تیم خاص بوده است و همه تیم ها از داوری سود و زیان بردند.

بیرانوند: رحمتی به هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال بی‌احترامی کرد - به سرِ مصلح زدم و گفتم به بازیکنان احترام بگذار

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۹:۴۶

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت های بازیکنان استقلال علیه سرخپوشان واکنش نشان داد.

نوراللهی: بهتر است بقیه هم بجنگند!

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۹:۴۲

احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما یاد گرفتیم تلاش کنیم و اگر هم تیمی می خواهد قهرمان شود بهتر است تلاش کند و بجنگند.

جلال حسینی: حرف‌های مهدی رحمتی درست نبود - همه علیه پرسپولیس شده‌اند

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۹:۳۹

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این بابت خوشحالیم که همه با هم دوست و رفیق شدند و خیلی از تیم ها الان علیه پرسپولیس کنار هم هستند.

نعمتی: سیف‌اللهی از من پنالتی گرفت - هیچ داوری به پرسپولیس کمک نکرده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۹:۳۴

سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روح الله سیف اللهی با گیردادن پای خود از من پنالتی گرفت.

علیپور: داوران پنالتی ها و گل‌های ما را نمی‌گیرند

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۹:۲۷

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داوران به ما لطف دارند و پنالتی های ما را نمی گیرند و گل های ما را خطا می گیرند.