سانه به همکاری با دیوید بکام پایان داد

هوادار گزارش می دهد، ستاره آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی مدیر برنامه‌اش را تغییر داد.

سانه به همکاری با دیوید بکام پایان داد

به گزارش هوادار، «لروی سانه» ‌از همکاری با آژانس نقل و انتقالاتی دیوید بکام چشم‌پوشی کرد. مطابق اعلام «فلوریان پلتن‌برگ» گزارشگر معروف روزنامه بیلد، سانه که مدت‌هاست که بحث انتقالش به تیم بایرن مطرح است، با آژانسی که مدیریت برنامه جروم بواتنگ را برعهده دارد، برای آغاز همکاری به توافق رسیده است.

همچنین بر اساس اعلام روزنامه مترو انگلیس، وینگر تکنیکی به علت اختلاف نظر با مدیر برنامه‌اش،‌چنین تصمیمی گرفت.

گلزن تکنیکی در سال ۲۰۱۶ که شالکه را ترک کرد،‌ به عضویت منچسترسیتی درآمد.

وی ابتدای فصل جاری دچار پارگی رباط صلیبی شد و دور رفت فصل جاری را از دست داد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

مدافع سابق یوونتوس درگذشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۰

هوادار گزارش می دهد، بازیکن سابق یوونتوس بعد از یک ماه در کما بودن در نهایت درگذشت.

منچستریونایتد با ماتیچ تا ۲۰۲۳ تمدید کرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۹

هوادار گزارش می دهد، باشگاه منچستریونایتد قرارداد هافبک صربش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

رونمایی از پیراهن بارسلونا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۷

هوادار گزارش می دهد، شرکت نایک از پیراهن های فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بارسلونا رونمایی کرد.

آلگری: ۲ سال پیش رئال به من پیشنهاد داد/در حال تجدیدقوا برای برگشتن به مربیگری هستم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق یوونتوس از پیشنهاد ۲ سال پیش رئال مادرید برای مربیگری در این تیم خبر داد.

معرفی تیم منتخب هفته سی‌ام سری‌آ/سیطره یوونتوس بر بهترین‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۳:۴۷

هوادار گزارش می دهد، سایت هواسکورد تیم منتخب هفته سی ام سری آ ایتالیا را اعلام کرد.

فونسکا: نکات مثبت زیادی مقابل ناپولی داشتیم/ باید عملکردمان را بهتر کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۲۱

هوادار گزارش می دهد، سرمربی رم بعد از باخت مقابل ناپولی، گفت: اگرچه شکست خوردیم ولی از عملکرد تیم رضایت دارم.

برانکو: منتظر چراغ سبز فدراسیون عمان برای آغاز تمرینات هستیم/با عراق و اردن بازی می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۱۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان از دیدار تدارکاتی این تیم با عراق خبر داد.

گتوزو: رازی در پشت پرده بردهای متوالی ما نیست/قدرت ذهنی بازیکنان را تقویت کردم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی ناپولی بعد از پیروزی مقابل رم گفت: بعد از قهرمانی در جام حذفی به آنها گفتم که از این به بعد باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم.

کونته: من مسئول باخت اینتر هستم/مستحق شکست نبودیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اینتر بعد از شکست مقابل بولونیا گفت: مسئول اصلی این باخت من هستم.

گواردیولا: عملکرد خوبی مقابل ساوتهمپتون داشتیم/این نوع بازی برای برد کافی نیست

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی این بازی برای رسیدن به پیروزی کافی نبود.