سرجیو: ماشین سازی دفاع فشرده ای داشت

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازی مقابل ماشین سازی متعادل بود.

 سرجیو: ماشین سازی دفاع فشرده ای داشت

به گزارش هوادار، پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بعد از بازی مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: بازی خوبی برای شروع بود. باران قبل از بازی شرایط را تغییر داد. بعضی از بازیکنان من با این شرایط زمین هماهنگ نبودند. بازی متعادل بود. بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، بازی متعادل بود. تنها تفاوت ضربه ایستگاهی بود که تبدیل به گل شد.

وی افزود:ماشین سازی دفاع فشرده ای داشت که اجازه کار را به ما نداد. وقتی ما گل خوردیم مشکل بود برگردیم و جبران کنیم. من چند تعویض کردم که به تیم جان بدهم. وضعیت تیم من نسبت به خاطر سردی هوا نبود. خیسی زمین باعث ایجاد مشکل شد. چون بازی ما بیشتر روی زمین است و سرعت بالایی داریم، خیسی زمین نگذاشت روی بازی مسلط باشیم. به همین دلیل باید سعی کنیم خودمان را با این زمین تطبیق دهیم.

 

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

جهانبخش: انتظار نداشتم ۹ هفته خانه‌نشین شوم/می‌خواهم برای برایتون گل‌های بیشتری بزنم

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۲:۱۸

هافبک ایرانی برایتون در مصاحبه با سایت باشگاه انگلیسی گفت: از من به عنوان یک وینگر در خط حمله مردم و هواداران انتظار دارند که بیشتر از این ها گلزنی کنم یا در گل ها موثر باشم.

زمان تمرین روز یکشنبه پرسپولیس تغییر کرد

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۲:۱۴

زمان اولین تمرین تیم پرسپولیس بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان تغییر کرد.

مصلح: برانکو علاقه‌ای به تغییر پست من ندارد/ هیچ سالی برنامه لیگ اینقدر فشرده نبود

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۱:۴۶

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:پست تخصصی ام دفاع چپ است نه من نه برانکو علاقه ای به تغییر پست من نداریم.

دستیاران کی‌روش در تیم ملی کلمبیا معرفی شدند

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۱:۳۵

فدراسیون فوتبال کلمبیا، اسامی دستیاران سرمربی پرتغالی جدید این تیم را معرفی کرد.

انصاری فرد در تیم منتخب ناکامان فصل چمپیون شیپ (عکس)

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۱:۱۶

مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ناتینگهام فارست در تیم منتخب ناموفق ترین بازیکنان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ چمپیون شیپ قرار گرفت.

آزمون: وقتی حمایت می شوید نمایش خوبی دارید/خیلی خوب فنرباغچه را آنالیز کردیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۱:۱۲

ستاره ایرانی زنیت پس از درخشش مقابل فنرباغچه در لیگ اروپا گفت: وقتی در کنار شما همبازی های توانمند و قدرتمندی حضور دارند این باعث می شود که شما با تمام قوا بازی کنید و هر چه در توان دارید را...

آزمون جزو ۴ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شد (عکس)

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۱:۰۹

ستاره ایرانی زنیت با درخشش مقابل فنرباغچه جزو ۴ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا شد.

اعلام زمان نشست خبری ۴ سرمربی لیگ برتری

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۰:۱۳

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال و یک بازی معوقه از هفته هفدهم اعلام شد.

مهاجری: بازی با پیکان ۶ امتیازی است/ هواداران ماشین‌سازی بالای ۵۰ سال سن دارند و باید جوان‌ترها را هم جذب کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۹:۳۲

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بازی با پیکان را ۶ امتیازی توصیف کرد.

فرکی: پیکان نمی‌تواند برای قهرمانی بجنگد/ عدالت در فوتبال رعایت نمی‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۸:۴۰

حسین فرکی، سرمربی تیم پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی پیش رو عملکرد بهتری داشته باشد.