سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت:نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم.

سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

به گزارش هوادار، پائولو سرجیو پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت نمی خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم. همشه در فوتبال به همه چیز احترام گذاشتم. اما چیزی که امروز اتفاق افتاد من را دیوانه کرد.اگر در این مورد حرف بزنم ممکن است جریمه شوم.

وی افزود:برای استقلال خوزستان، کادرفنی و هواداران آنها احترام قائل هستم. می دانم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما اتفاقی که امروز رخ داد اشتباه استقلال خوزستان نبود. در مورد تیم خودم صحبت می کنم. با وجود سختی هایی زیادی که داشتیم باید بهتر بازی می کردیم.

او در ادامه عنوان کرد بیش تر از این نمی تواند صحبت کند و نشست خبری را ترک کرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| ایران و عراق با تساوی به رختکن رفتند

۲۰۱۹/۱۱/۱۴ ۱۸:۳۳

هوادار گزارش می دهد، نیمه اول دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق با تساوی به پایان رسید.

واکنش نصیرزاده به محرومیت ماشین‌سازی از سه پنجره نقل و انتقالاتی

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۰۸:۰۱

هوادار گزارش می دهد، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی توضیحاتی را در خصوص محرومیت اعمال شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال ارائه کرد.

باشگاه ماشین‌سازی تبریز از پنجره نقل و انتقالات محروم شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۰۷:۵۹

هوادار گزارش می دهد، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رای خود را در خصوص پرونده لوسیانو پریرا مندز بازیکن سابق باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد.

موسوی: تعطیلی لیگ به تیم‌ها ضربه می‌زند/ جایگاه پیکان در جدول واقعی نیست

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۰۷:۵۷

هوادار گزارش می دهد، مدافع تیم پیکان درخصوص جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر واکنش نشان داد.

مالیات دردسرساز شد؛ مهاجم اسبق از پرسپولیس شکایت کرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۰۷:۵۲

هوادار گزارش می دهد، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بابت پرداخت نشدن مالیاتش از این باشگاه شکایت کرد.

کالدرون به بشار استراحت داد/ رسن غایب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۵:۲۷

هوادار گزارش می دهد، زمان بازگشت بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم مشخص شد.

برخلاف ادعای مالک سپیدرود؛ دست‌نشان: امروز با ناظمی قرارداد بستم

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۴:۳۴

هوادار گزارش می دهد، سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود گفت: امروز در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه سپیدرود داشتم قرارداد بستیم و قرار شد فعلا تا آخر فصل در خدمت این تیم باشم.

واکنش سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به کنار گذاشته شدن ۴ بازیکن دیگر

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۳:۴۹

هوادار گزارش می دهد، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به موضوع کنار گذاشتن چهار بازیکن تیم فوتبال این باشگاه واکنش نشان داد.

آغاز دوباره تمرینات نساجی و انصراف اسدی از حضور در محل تمرین

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۳:۴۶

هوادار گزارش می دهد، بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران پس از جلسه با مالک این باشگاه در تمرینات شرکت خواهند کرد و این در حالی است که اسدی از حضور در تمرین منصرف شده است.
 

فسخ قرارداد بشار با پرسپولیس رد شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۲:۵۴

هوادار گزارش می دهد، باشگاه پرسپولیس ادعای رسانه عراقی مبنی بر فسخ قرارداد بشار رسن را شایعه خواند و آن را رد کرد.