سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت:نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم.

سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

به گزارش هوادار، پائولو سرجیو پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت نمی خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم. همشه در فوتبال به همه چیز احترام گذاشتم. اما چیزی که امروز اتفاق افتاد من را دیوانه کرد.اگر در این مورد حرف بزنم ممکن است جریمه شوم.

وی افزود:برای استقلال خوزستان، کادرفنی و هواداران آنها احترام قائل هستم. می دانم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما اتفاقی که امروز رخ داد اشتباه استقلال خوزستان نبود. در مورد تیم خودم صحبت می کنم. با وجود سختی هایی زیادی که داشتیم باید بهتر بازی می کردیم.

او در ادامه عنوان کرد بیش تر از این نمی تواند صحبت کند و نشست خبری را ترک کرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

هت تریک برانکو و شاگردانش در سال سخت

۷۶۱۰/۰۵/۱۶ ۲۰:۳۰

هوادار گزارش می دهد- تیم های پاری جنوبی جم و  پرسپولیس از رقابت های هفته  سی ام به مصاف یکدیگر رفتند.
 

صعود یک رده ای نارنجی پوشان در جدول رده بندی

۶۹۸۹/۰۲/۲۲ ۲۳:۲۴

هوادار گزارش می دهد- تیم های استقلال خوزستان و سایپا امشب از رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند..

تساوی تلخ استقلال در شب طغیان فرهاد

۶۹۸۹/۰۲/۲۲ ۲۰:۳۰

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم تختی اهواز شروع شد. این دیدار در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید.

کریمی و شاگردانش در لیگ برتر ماندند

۶۳۶۷/۱۲/۰۹ ۲۳:۳۳

هوادار گزارش می دهد- تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن در آخرین هفته از لیگ برتر هجدهم به مصاف یکدیگر رفتند.

شکست سنگین برای نارنجی وفادار و یارانش در پایان لیگ برتر

۵۷۴۶/۰۹/۱۸ ۲۳:۲۸

هوادار گزارش می دهد- تیم های سایپا و صنعت نفت آبادان از هفته سی ام لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

حرکات موزون خلیل زاده و دوستان/ برانکو هم رنگ بازیکنانش شد

۵۷۴۶/۰۹/۱۸ ۲۳:۰۲

هوادار گزارش می دهد- جام قهرمانی لیگ هجدهم به سرخپوشان اهدا شد.

وداع پیروزمندانه استقلال با لیگ هجدهم در شب وداع خسرو

۵۷۴۶/۰۹/۱۷ ۲۱:۳۰

تیم استقلال تهران در آخرین دیدار لیگ هجدهم از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی مقابل سپیدرود قرار گرفت.این دیدار با برتری استقلال به پایان رسید تا شاگردان مجیدی در شب بازنشستگی خسرو حیدری وداعی شیرین...

برانکو و شاگردانش باز هم بلاتکلیف ماندند

۵۷۴۶/۰۹/۱۳ ۲۰:۳۰

هوادار گزارش می دهد- تیم های  پرسپولیس و ماشین سازی از رقابت های هفته بیست و نهم به مصاف یکدیگر رفتند.

استنلی و پریرا آقای گل لیگ هجدهم شدند

۵۱۲۵/۰۶/۲۷ ۲۳:۲۵

هوادار گزارش می دهد- مهاجم تیم فوتبال  سپاهان و فولاد خوزستان  آقای گل لیگ هجدهم شدند.

کار کهکشانی ها به "اما و اگر" کشید/ کسب سهمیه برای تراکتورسازی در هاله ابهام

۵۱۲۵/۰۶/۲۲ ۲۰:۳۰

هوادار گزارش می دهد- تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم امشب از مسابقات هفته بیست و نهم به مصاف یکدیگر رفتند.