سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت:نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم.

سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

به گزارش هوادار، پائولو سرجیو پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت نمی خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم. همشه در فوتبال به همه چیز احترام گذاشتم. اما چیزی که امروز اتفاق افتاد من را دیوانه کرد.اگر در این مورد حرف بزنم ممکن است جریمه شوم.

وی افزود:برای استقلال خوزستان، کادرفنی و هواداران آنها احترام قائل هستم. می دانم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما اتفاقی که امروز رخ داد اشتباه استقلال خوزستان نبود. در مورد تیم خودم صحبت می کنم. با وجود سختی هایی زیادی که داشتیم باید بهتر بازی می کردیم.

او در ادامه عنوان کرد بیش تر از این نمی تواند صحبت کند و نشست خبری را ترک کرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

امیدها با بازوبند سیاه مقابل عراق به میدان مى‌روند

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۳:۲۱

اعضاى تیم ملى فوتبال امید برای اداى احترام به کشته شدگان سیل در سراسر کشور امروز با بازوبند سیاه به میدان مى روند.

برخورد صمیمی رییس شورای المپیک آسیا با تاج

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۳:۱۷

رییس شورای المپیک آسیا با رییس فدراسیون فوتبال برخورد جالبی داشت.

دیدار مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با ایوانکوویچ و سرخپوشان

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۳:۱۱

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربی و اعضای تیم دیدار کرد و سال نو را به آنها تبریک گفت.

زمان نشست خبری دایی و جلالی اعلام شد

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۳:۰۶

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم های سایپا و نساجی مازندران اعلام شد.

عربستان هم به جمع حامیان شیخ سلمان پیوست

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۲:۴۶

عربستان به صورت رسمی از نامزدی شیخ سلمان از بحرین در انتخابات آینده ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کرد.

طاهری : نود قبح توهین را از بین برد/این برنامه چه دستاوردی برای فوتبال داشته؟

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۲:۴۱

مدیرعامل پیشین پرسپولیس ضمن واکاوی اتفاقاتی که در دوران مدیریتش در این باشگاه در برنامه نود رخ داد گفت که در ماجرای تیم ملی و پرسپولیس بحث های شخصی در این برنامه مورد توجه قرار گرفته بود.

هادی عقیلی: هدف تیم فوتبال جوانان قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی است

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۲:۳۴

مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: از امروز دور جدید تمرینات تیم فوتبال جوانان ایران در مجموعه الیاف آغاز می شود تا بازیکنان با پیگیری تمرینات خود در روند آمادگی قرار بگیرند.

ماجدی: بازیکنان باید بدانند که تیم عراق مانند یمن و ترکمنستان نیست/باید نام تیم ها برایمان اهمیت داشته باشد

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۲:۱۰

کارشناس فوتبال معتقد است تیم ملی فوتبال امید بدون شک با تلاش و پشتکار می تواند به المپیک ۲۰۲۰ صعود کند.

بیانیه باشگاه استقلال در ارتباط با حوادث طبیعی اخیر

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۲:۰۰

باشگاه استقلال بیانیه ای درباره حوادث طبیعی اخیر در کشور صادر کرد.

پیوس: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد/ سال ۹۸ می‌توانیم ۲ جام بگیریم

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۰:۳۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند از ۴ جام موجود در سال ۹۸، ۲ جام را هم بگیرند، کار بزرگی انجام داده اند.