سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت:نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم.

سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

به گزارش هوادار، پائولو سرجیو پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت نمی خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم. همشه در فوتبال به همه چیز احترام گذاشتم. اما چیزی که امروز اتفاق افتاد من را دیوانه کرد.اگر در این مورد حرف بزنم ممکن است جریمه شوم.

وی افزود:برای استقلال خوزستان، کادرفنی و هواداران آنها احترام قائل هستم. می دانم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما اتفاقی که امروز رخ داد اشتباه استقلال خوزستان نبود. در مورد تیم خودم صحبت می کنم. با وجود سختی هایی زیادی که داشتیم باید بهتر بازی می کردیم.

او در ادامه عنوان کرد بیش تر از این نمی تواند صحبت کند و نشست خبری را ترک کرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

جلسه مجیدی و سعادتمند در باشگاه استقلال

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۶:۴۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال استقلال نشستی را با احمد سعادتمند برگزار خواهد کرد.

تست کرونای دیاباته منفی شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۶:۳۷

هوادار گزارش می دهد، تست کرونای مهاجم تیم فوتبال استقلال منفی اعلام شد.

دیدار یک پرسپولیسی با استقلالی ها بعد از تمرین صبح شاگردان مجیدی

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۳:۲۹

هوادار گزارش می دهد، در تمرین نوبت صبح استقلال یک میهمان ناخوانده پرسپولیسی حضور پیدا کرد.

شروع مجدد تمرینات سایپا/ دومین تست کرونا هم منفی بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۳:۰۱

هوادار گزارش می دهد، تمرینات تیم فوتبال سایپا با منفی بودن نتایج تست دوم کرونا عوامل تیم از سر گرفته شد.

تمجید دروازه بان سابق پرسپولیس از مردم ایران

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۱:۳۵

هوادار گزارش می دهد، دروازه بان سابق پرسپولیس به تمجید از مردم ایران پرداخت.

آذری:‌ به خاطر نورافکن تا ۴ صبح نخوابیدم/ دوست دارم مسابقات برگزار شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۱۱:۰۷

هوادار گزارش می دهد، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از شنیدن خبر ابتلای امیدنورافکن به کرونا، واقعا ناراحت شدم.

اعلام رسمی نامزدهای میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷/از ایران خبری نیست!

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۹:۳۹

هوادار گزارش می دهد، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ۴ کشور تاکنون به صورت رسمی برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ اقدام کرده اند.

برگزاری نشست خصوصی سازی در باشگاه پرسپولیس

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۸:۵۸

هوادار گزارش می دهد، نشست خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس، امروز به صورت اختصاصی و با حضور مقام‌های وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی در محل باشگاه برگزار شد.

انتقاد شدید غفوری از رئیس هیات مدیره استقلال؛ او در چشم من دروغ گفت!

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۸:۵۰

هوادار گزارش می دهد، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه مدیران و هیأت مدیره‌ای تا الان در باشگاه بوده‌اند که جز دروغ چیزی از آنها نشنیده‌ایم.

خبرنگار عربستانی ادعای فدراسیون ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا را رد کرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۱۶:۳۵

هوادار گزارش می دهد، یک خبرنگار عربستانی نام ۴ کشور که رسما برای میزبانی از جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ کاندیدا شده اند را اعلام کرد.