سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت:نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم.

سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

به گزارش هوادار، پائولو سرجیو پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت نمی خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم. همشه در فوتبال به همه چیز احترام گذاشتم. اما چیزی که امروز اتفاق افتاد من را دیوانه کرد.اگر در این مورد حرف بزنم ممکن است جریمه شوم.

وی افزود:برای استقلال خوزستان، کادرفنی و هواداران آنها احترام قائل هستم. می دانم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما اتفاقی که امروز رخ داد اشتباه استقلال خوزستان نبود. در مورد تیم خودم صحبت می کنم. با وجود سختی هایی زیادی که داشتیم باید بهتر بازی می کردیم.

او در ادامه عنوان کرد بیش تر از این نمی تواند صحبت کند و نشست خبری را ترک کرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

کی‌روش در کلمبیا جنجال‌ساز شد؛ وقتی پای علی کریمی در میان است!

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۰۹:۵۲

هوادار گزارش می دهد، رابطه سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی کلمبیا با ایجنت ایرانی باعث شده تا رسانه‌های کلمبیا مرد پرتغالی را زیر ذره بین ببرند و او را به فساد مالی متهم کنند.

دستیار برانکو در کادر مربیگری جدید الاهلی

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۰۹:۳۱

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه سعودی خبر داد که دستیار سرمربی سابق پرسپولیس در الاهلی به تیم مربیگری جدید الاهلی اضافه می شود.

تمجید رسانه بلژیکی از قلی زاده بعد از درخشش برای شارلروا

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۰۹:۲۸

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه بلژیکی بعد از درخشش مهاجم ایرانی شارلروا به تمجید از او پرداخت.

نمره خوب قوچان نژاد در هفته دهم لیگ هلند

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۰۹:۲۶

هوادار گزارش می دهد، مهاجم ایرانی زووله در هفته دهم لیگ برتر هلند نمره خوب گرفت.

رودنیل: اخراج بازیکن پرسپولیس و مردودی گل پیکان درست بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۰۹:۲۴

هوادار گزارش می دهد، کارشناس داوری فوتبال گفت: اخراج بازیکن پرسپولیس به درستی انجام شد؛ همانطور که اعلام آفساید گل پیکان هم درست بود.

مظلومی: حرکت ترابی نشان‌دهنده وطن‌دوستی‌اش بود/ به او افتخار می‌کنم که دغدغه کشورش را دارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۰۹:۲۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی بازیکنی مثل مهدی ترابی دغدغه‌اش این است که مملکتش با چه شرایطی روزگار می‌گذراند، جای تبریک دارد.

رده بندی جدید AFC؛ ذوب آهن بهترین تیم ایران/پرسپولیس و استقلال در رده دوم و سوم

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین رده بندی باشگاهی این قاره را اعلام کرد که ذوب آهن به عنوان بهترین تیم ایران انتخاب شد.

زمان آغاز اردوی آماده‌سازی عراق برای دیدار با ایران مشخص شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۹:۵۴

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه عراقی از زمان آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال این کشور برای دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.

سرمربی تیم مهرداد محمدی استعفا کرد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۹:۵۲

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه پرتغالی خبر داد که سرمربی تیم فوتبال آوس پرتغال از سمتش استعفا کرد.

قیمت بلیت بازی ایران-عراق مشخص شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۹:۴۹

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه عراقی قیمت بلیت بازی ایران با عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.