سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت:نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم.

سرجیو: نمی‌خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم/ چیزی که اتفاق افتاد من را دیوانه کرد

به گزارش هوادار، پائولو سرجیو پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت نمی خواهم در مورد این بازی زشت صحبت کنم. همشه در فوتبال به همه چیز احترام گذاشتم. اما چیزی که امروز اتفاق افتاد من را دیوانه کرد.اگر در این مورد حرف بزنم ممکن است جریمه شوم.

وی افزود:برای استقلال خوزستان، کادرفنی و هواداران آنها احترام قائل هستم. می دانم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما اتفاقی که امروز رخ داد اشتباه استقلال خوزستان نبود. در مورد تیم خودم صحبت می کنم. با وجود سختی هایی زیادی که داشتیم باید بهتر بازی می کردیم.

او در ادامه عنوان کرد بیش تر از این نمی تواند صحبت کند و نشست خبری را ترک کرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

رضائیان: مبلغ قرارداد بازیکنان پارس‌جنوبی را ۳۰ درصد کاهش دادیم / در شهرجم میزبان خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۳:۳۲

هوادار گزارش می دهد، مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان را نسبت به فصل گذشته ۳۰ درصد کاهش داده‌ایم، اما باید هر چه سریع‌تر این باشگاه مورد حمایت مسئولان قرار بگیرد.

باسم قاسم: عراق شانس اول صعود است/ما از لحاظ فنی از ایران بهتر هستیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۳:۲۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق تیم ملی عراق تیم ملی کشورمان را از لحاظ فنی ضعیف تر از عراق معرفی کرد.

رستمی مسجدسلیمانی شد/ عسگری تمدید کرد

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۳:۲۲

هوادار گزارش می دهد، بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

کالدرون و باشگاه پرسپولیس در یک چالش جدید

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۲:۳۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان منتظر اقدام این باشگاه برای خرید مهاجم است.

نصیرزاده: درخواست ترامپ از فیفا خلاف اساسنامه این نهاد است

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۲:۲۹

هوادار گزارش می دهد، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که درخواست اخیر رئیس جمهور آمریکا از فیفا خلاف اساسنامه این نهاد است.

باشگاه استقلال اعلام کرد؛ پایان ماجرای طلب پروپیچ با ارسال نامه فیفا

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۲:۲۷

هوادار گزارش می دهد، باشگاه استقلال اعلام کرد که پرونده پروپیچ با ارسال نامه فیفا بسته شد.

کارشناس فوتبال عراق: صعود از گروه سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ سخت نیست

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۲:۲۵

هوادار گزارش می دهد، کارشناس و مربی فوتبال عراق معتقد است این تیم برای صعود از گروهی که ایران هم در آن حضور دارد، کار چندان سختی نخواهد داشت.

کمیته استیناف رأی کمیته اخلاق را شکست؛ بهاروند، فتاحی و طالقانی تبرئه شدند

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۲:۲۰

هوادار گزارش می دهد، بهاروند، طالقانی و فتاحی با رأی کمیته استیناف تبرئه شدند.

رایزنی فدراسیون فوتبال با AFC برای تصاحب یک کرسی مهم برای ممبینی و داوری ایران

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۲:۰۱

هوادار گزارش می دهد، این طور که به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در تلاش است تا رئیس کمیته داوران صاحب یک منصب مهم در کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.

مربی سپاهان به اردوی این تیم در ترکیه اضافه شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۱:۵۰

هوادار گزارش می دهد، دستیار امیرقلعه‌نویی به جمع طلایی پوشان ملحق شد.