سوارز:مثل مسی در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم

هوادار گزارش می دهد، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا گفت: در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم.

سوارز:مثل مسی در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم

به گزارش هوادار، لوئیس سوارز در مصاحبه‌ای با تلویزیون دولتی کشورش در مورد وضعیت خود صحبت کرد.

وی اظهار داشت:بعد از مصدومیت سنگینی که پیدا کردم،‌هم اکنون دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارم. در خانه هستم و طبق تجویز پزشکان عمل می‌کنم.

سوارز ادامه داد:مثل مسی و سایر فوتبالیست‌های جهان، در وضعیت حاد کرونایی کنونی، بر ماندن در خانه تاکید می‌کنم. به نظرم همه برای رهایی از این بیماری، ناگزیز هستیم در خانه بمانیم.

او تصریح کرد:از طریق پیام‌های که در فضای مجازی منتشر می‌کنم،‌ با ماندن در خانه، علیه کرونا مبارزه و تبلیغ می‌کنم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

بررسی آمار گرت بیل در رئال مادرید/ستاره ولزی ۹۸ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۰۸:۵۶

هوادار گزارش می دهد، گرت بیل پس از ۷ سال بازی در رئال مادرید توانست ۱۰۵ گل به ثمر رساند و ۱۶ جام را از آن خود کند.

لالیگای اسپانیا| شاگردان زیدان با تساوی استارت زدند

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۰۸:۴۵

هوادار گزارش می دهد، شاگردان زین الدین زیدان در اولین بازی فصل خود مقابل رئال سوسیه‌داد متوقف شدند.

سری آ ایتالیا| برد پرگل یوونتوس در اولین گام/پای رونالدو به گل باز شد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۰۸:۴۴

هوادار گزارش می دهد، بانوی پیر در هفته اول رقابت‌های سری آ ایتالیا در دیدار مقابل سامپدوریا به پیروزی رسید.

آرتتا: آرسنال خوب جنگید و به برد ایمان داشت/باید بهتر از این شویم

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۲:۰۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعد از پیروزی تیمش مقابل وستهام از شاگردانش تعریف کرد.

فونسکا: بازی خوبی انجام دادیم/تکلیف ژکو هفته آینده مشخص می شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۱:۰۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی رم بعد از تساوی در هفته اول سری آ، گفت: در کل از بازی اول خودمان رضایت داریم و عملکرد قابل قبولی داشتیم.

فاوره: دورتموند ۳ گل زد اما بازهم باید بهتر شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۱:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند بعد از برد تیمش مقابل مونشن گلادباخ خواهان پیشرفت بیشتر تیمش شد.

بارتومئو: ما توانستیم مسی را نگاه داریم / شایسته تبریک هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۰:۲۸

هوادار گزارش می دهد، ریاست باشگاه بارسلونا در خصوص ماندن مسی اظهار داشت: شایسته تبریک هستیم که توانستیم لئو را حفظ کنیم.

واکنش مربی بارسلونا به خبر جنجالی / کومان: به ریکی پوچ پیشنهاد دادم از بارسا برود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۰:۲۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی جدید بارسلونا به ستاره آینده‌دار این باشگاه پیشنهاد داد که به تیمی دیگر برود.

اسطوره الهلال مقابل شهرخودرو به دنیای فوتبال برمی گردد

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۰۹:۵۵

هوادار گزارش می دهد، باشگاه الهلال برای تکمیل کردن تعداد بازیکنانش مقابل شهرخوردو به بازیکن بازنشسته خود اتکا می کند.

هفته اول سری‌آ| تساوی آ.اس رم مقابل هلاس ورونا

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۰۹:۴۶

هوادار گزارش می دهد، تیم فوتبال آ.اس رم فصل جدید سری آ را با تساوی استارت زد.