سوارز:مثل مسی در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم

هوادار گزارش می دهد، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا گفت: در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم.

سوارز:مثل مسی در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم

به گزارش هوادار، لوئیس سوارز در مصاحبه‌ای با تلویزیون دولتی کشورش در مورد وضعیت خود صحبت کرد.

وی اظهار داشت:بعد از مصدومیت سنگینی که پیدا کردم،‌هم اکنون دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارم. در خانه هستم و طبق تجویز پزشکان عمل می‌کنم.

سوارز ادامه داد:مثل مسی و سایر فوتبالیست‌های جهان، در وضعیت حاد کرونایی کنونی، بر ماندن در خانه تاکید می‌کنم. به نظرم همه برای رهایی از این بیماری، ناگزیز هستیم در خانه بمانیم.

او تصریح کرد:از طریق پیام‌های که در فضای مجازی منتشر می‌کنم،‌ با ماندن در خانه، علیه کرونا مبارزه و تبلیغ می‌کنم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

سولسشر با منچستریونایتد تمدید کرد

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۵:۱۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی منچستریونایتد با سران این باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

گریزمان سکوتش را شکست: از بارسا فقط به مادرید خواهم رفت

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۲:۱۴

هوادار گزارش می دهد، آنتوان گریژمان پس از مدت ها سکوت خود را شکست و از شرط جدایی خود با بارسایی ها سخن گفت.

پیام احساسی سانچو به دورتموند پس از انتقال به منچستریونایتد

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۰:۵۴

هوادار گزارش می دهد، ستاره انگلیسی پس از انتقال به منچستریونایتد برای هواداران دورتموند پیامی احساسی ارسال کرد.

پوچتینو نیامده با پاریس تمدید کرد

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۰:۲۹

هوادار گزارش می دهد، سرمربی آرژانتینی که اواسط فصل گذشته جانشین توخل در پاریس شد، با این باشگاه تمدید کرد.

فوتبالیستی که خسته یا مصدوم نمی شود/ آمار عجیب ستاره بارسلونا

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۹:۴۵

هوادار گزارش می دهد، ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که هنوز فصل برایش تمام نشده، یک آمار عجیب و درخشان از خود به جا گذاشت.

بحران محبوبیت دامن گیر مسی در ایام تعطیلات

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۳:۰۱

هوادار گزارش می دهد، کاپیتان بارسلونا و تیم ملی آرژانتین این روزها به دلیل محبوبیت دچار بحران شده است.

خبرنگار انگلیسی: کی روش سرمربی جدید عراق خواهد شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۰۹:۳۴

هوادار گزارش می دهد، خبرنگار سایت ESPN مدعی شد کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عراق انتخاب شد.

زمان امضای قرارداد کی روش با رقیب ایران مشخص شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۰۹:۳۲

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه عراقی از زمان امضای قرارداد سرمربی سابق ایران با فدراسیون فوتبال عراق خبر داد.

انتقاد تند اسطوره ژرمن‌ها از کروس: او بازیکن طراز اولی نیست

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۱:۳۶

هوادار گزارش می دهد، اسطوره فوتبال آلمان از عملکرد هافبک تیم ملی این کشور در مسابقات یورو ۲۰۲۰ انتقاد کرد.

راموس: همیشه دوست دارم با مسی هم‌تیمی شوم

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۱:۰۴

هوادار گزارش می دهد، کاپیتان سابق رئال پس از انتقال به پاریس از علاقه شدید خود به هم‌بازی شدن با لئو مسی گفت.