سوارز:مثل مسی در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم

هوادار گزارش می دهد، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا گفت: در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم.

سوارز:مثل مسی در خانه می‌مانم و علیه کرونا تبلیغ می‌کنم

به گزارش هوادار، لوئیس سوارز در مصاحبه‌ای با تلویزیون دولتی کشورش در مورد وضعیت خود صحبت کرد.

وی اظهار داشت:بعد از مصدومیت سنگینی که پیدا کردم،‌هم اکنون دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارم. در خانه هستم و طبق تجویز پزشکان عمل می‌کنم.

سوارز ادامه داد:مثل مسی و سایر فوتبالیست‌های جهان، در وضعیت حاد کرونایی کنونی، بر ماندن در خانه تاکید می‌کنم. به نظرم همه برای رهایی از این بیماری، ناگزیز هستیم در خانه بمانیم.

او تصریح کرد:از طریق پیام‌های که در فضای مجازی منتشر می‌کنم،‌ با ماندن در خانه، علیه کرونا مبارزه و تبلیغ می‌کنم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

بارسلونا برای مبارزه با کرونا ۳۰ هزار ماسک اهدا کرد

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۲۰:۲۵

هوادار گزارش می دهد، باشگاه بارسلونا در اقدامی خیرخواهانه ۳۰ هزار ماسک را برای مبارزه با کرونا اهدا کرد.

ضرر ۳.۸ میلیون یورویی کرونا به رونالدو

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۲۰:۲۲

هوادار گزارش می دهد، بازیکنان کلیدی یوونتوس با کاهش دستمزدشان در ایام تعطیلات موافقت کردند.
 

ضرر ۱۰۰ میلیون پوندی کرونا به جیب بازیکنان لیگ جزیره

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۲۰:۱۸

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه انگلیسی از ضرر مالی ۱۰۰ میلیون پوندی بازیکنان لیگ برتر به خاطر ویروس کرونا خبر داد.

مسی متضررترین فوتبالیست جهان به خاطر ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۲۰:۱۴

هوادار گزارش می دهد، کاپیتان بارسلونا بیشترین ضرر مالی را در میان فوتبالیست های جهان به خاطر کرونا متحمل می شود.
 

قرنطینه ۸ بازیکن وستهام مشکوک به ابتلای کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۲۰:۱۰

هوادار گزارش می دهد، باشگاه وستهام انگلیس ۸ بازیکن مشکوک به ابتلای کرونایش را قرنطینه کرد.

برانکو به خاطر کرونا بخشی از دستمزدش را به فدراسیون عمان بخشید

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۲۱:۴۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان به خاطر شرایط بوجود آمده بخشی از دستمزدش را به فدراسیون فوتبال عمان بخشید.

ورزشگاه ماراکانا میزبان بیماران کرونایی شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۲:۳۳

هوادار گزارش می دهد، ورزشگاه ماراکانای برزیل میزبان بیماران کرونایی شد.

تعلیق لیگ ستارگان قطر تمدید می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۲:۳۱

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه قطری از تمدید تعلیق لیگ ستارگان طی ساعات آینده خبر داد.

کرونا مانع حضور پله در تشییع جنازه برادرش شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۲:۲۸

هوادار گزارش می دهد، ویروس کرونا مانع حضور اسطوره فوتبال برزیل در تشییع جنازه برادرش شد.

دخه‌آ برای مبارزه با کرونا دست به جیب شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۲:۱۸

هوادار گزارش می دهد، دروازه بان تیم ملی اسپانیا و منچستر یونایتد برای مبارزه با ویروس کرونا اقدامی خیرخواهانه انجام داد.