صیادمنش:برای هماهنگی با فنرباغچه نیاز به زمان دارم/خودم را به مربی نشان می‌دهم

هوادار گزارش می دهد، مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه خواستار زمان شد تا توانایی های خودش را در این تیم نشان دهد.

صیادمنش:برای هماهنگی با فنرباغچه نیاز به زمان دارم/خودم را به مربی نشان می‌دهم

به گزارش فارس، اللهیار صیادمنش، مهاجم سابق استقلال و کنونی فنرباغچه ترکیه در جدیدترین مصاحبه اش زمان خواست تا توانایی هایش را نشان دهد.

صیادمنش در مصاحبه با سایت«فاناتیک» ترکیه گفت: محیط جدیدی خوبی برایم فراهم آمد. انتظارات زیادی از من می رود. شروع به شناخت محیط جدید کردم. هماهنگ شدن با مکان و تیم جدید کار آسانی نیست. باید با مشکلات در طول زمان روبرو شوم و آنها را برطرف کنم. در شرایط کنونی از هواداران می خواهم که صبور باشند تا من بتوانم توانایی هایم را نشان دهم. می خواهم بگویم که برای مورد توجه قرار گرفتن ارسن یانال سرمربی تیم می خواهم بجنگم.

صیادمنش ماه گذشته با قراردادی ۳ ساله از استقلال راهی فنرباغچه شد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

تحلیل رسانه ترکیه‌ای درباره احتمال انتقال حسینی به هرتابرلین

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۶:۳۱

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه ترکیه ای درباره احتمال انتقال مدافع ایرانی ترابزون اسپور تحلیلی ارائه کرد.

۲۱ بازیکن به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۵:۲۲

هوادار گزارش می دهد، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال اعلام شد.

مربی ایتالیایی دستیار سرآسیایی در شهرخودرو شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۵۷

هوادار گزارش می دهد، مربی ایتالیایی به کادر فنی تیم فوتبال شهرخودرو اضافه شد.

منبعی آگاه از AFC: ایرانی‌ها هنوز رسما انصراف ندادند/اعتراض بی‌فایده است و حکم تغییر نمی‌کند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۵۶

هوادار گزارش می دهد، منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا به یک نشریه اماراتی خبر دادند که تغییری در حکم AFC مبنی بر برگزاری بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در خارج از این کشور...

غلامی مصدوم شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۵۲

هوادار گزارش می دهد، مدافع تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار دوستانه دچار مصدومیت شد.

باشگاه‌های ایران در چه صورت از لیگ قهرمانان آسیا انصراف می‌دهند؟

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۱۲

هوادار گزارش می دهد، در صورت تایید هیات اجرایی AFC مبنی بر سلب حق میزبانی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه های ایرانی از مسابقات انصراف می‌دهند.

بهاروند:‌ این ذلت را بپذیریم برای آینده فوتبال بد است/تصمیم باشگاه‌ها محرومیت و جریمه دارد اما پای آن ایستاده‌ایم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۱۰

هوادار گزارش می دهد، سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: هنوز تاییدیه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد لغو میزبانی تیم‌های ایرانی اعلام نشده است.

علوی:در دفاع از حقوق باشگاه‌‌ها ایستادگی می‌کنیم/ تاریخ دیدار‌های استقلال و شهرخودرو معلوم نیست

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۰۶

هوادار گزارش می دهد، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در دفاع از حقوق باشگاه‌های ایرانی در آسیا ایستادگی خواهد کرد.

آخرین وضعیت بازیکن پرسپولیس از زبان پزشک سرخ‌پوشان

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۰۵

هوادار گزارش می دهد، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت سیامک نعمتی را تشریح کرد.

صالحی‌امیری: در صورت قطعی شدن تصمیم AFC در مسابقات شرکت نمی‌کنیم/نباید با غرور ملی معامله کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۲:۴۵

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته برای آنها بدون هزینه نیست و در صورت قطعی شدن این تصمیم، ایران در مسابقات شرکت نمی‌کند.