صیادمنش:برای هماهنگی با فنرباغچه نیاز به زمان دارم/خودم را به مربی نشان می‌دهم

هوادار گزارش می دهد، مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه خواستار زمان شد تا توانایی های خودش را در این تیم نشان دهد.

صیادمنش:برای هماهنگی با فنرباغچه نیاز به زمان دارم/خودم را به مربی نشان می‌دهم

به گزارش فارس، اللهیار صیادمنش، مهاجم سابق استقلال و کنونی فنرباغچه ترکیه در جدیدترین مصاحبه اش زمان خواست تا توانایی هایش را نشان دهد.

صیادمنش در مصاحبه با سایت«فاناتیک» ترکیه گفت: محیط جدیدی خوبی برایم فراهم آمد. انتظارات زیادی از من می رود. شروع به شناخت محیط جدید کردم. هماهنگ شدن با مکان و تیم جدید کار آسانی نیست. باید با مشکلات در طول زمان روبرو شوم و آنها را برطرف کنم. در شرایط کنونی از هواداران می خواهم که صبور باشند تا من بتوانم توانایی هایم را نشان دهم. می خواهم بگویم که برای مورد توجه قرار گرفتن ارسن یانال سرمربی تیم می خواهم بجنگم.

صیادمنش ماه گذشته با قراردادی ۳ ساله از استقلال راهی فنرباغچه شد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

انصاری‌فرد متمایزترین لژیونر السیلیه از نگاه روزنامه قطری

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۰۹:۵۵

هوادار گزارش می دهد، یک روزنامه قطری با انتشار گزارشی کریم انصاری‌فرد را متمایزترین لژیونر خارجی تیم فوتبال السیلیه معرفی کرد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم استعفا کرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۰۹:۴۷

هوادار گزارش می دهد، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم از سمت خود کناره گیری کرد.

ممبینی: بیرون زمین رابطه خوبی با قلعه نویی دارم/ به مهندسی قهرمانی لیگ اعتقادی ندارم

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۰۹:۴۵

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته داوران ایران گفت: بنده اظهارات قلعه‌نویی در مورد مهندسی قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را قبول ندارم.

زنیت باخت؛ سردار نمره متوسط گرفت

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۰۹:۴۲

هوادار گزارش می دهد، مهاجم ایرانی زنیت در دیدار با یوفا نمره متوسط گرفت.

امتیاز تیم مقاومت تهران واگذار شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۰۹:۴۰

هوادار گزارش می دهد، تیم مقاومت بسیج تهران امتیاز تیمداری خود را به یک باشگاه در خراسان شمالی واگذار کرد.

دومین برد متوالی فنرباغچه؛اللهیار از روی نیمکت تکان نخورد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۰۹:۳۸

هوادار گزارش می دهد، فنرباغچه با برتری مقابل تیم مدعی باشاک‌شهیر دومین برد متوالی را به دست آورد.

ساراگوسا مشتری جدید روزبه چشمی

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۶:۴۹

هوادار گزارش می دهد، یک سایت اسپانیایی خبر داد که رئال ساراگوسا به دنبال مدافع سابق استقلال است.

تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و جزیره کیش برای ایجاد کمپ تیم های ملی

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۶:۴۵

هوادار گزارش می دهد، فدراسیون فوتبال و جزیره کیش برای ایجاد کمپ تیم های ملی تفاهم نامه امضا کردند.

تارتار: حرفی نزدم که بخواهند محرومم کنند/ کمیته انضباطی با داوران متخلف هم برخورد کند

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۶:۴۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: همانطور که من به خاطر یک انتقاد به کمیته انضباطی احضار شدم، از کمیته داوران هم انتظاردارم با داورانی که به خاطر یک سوت سرنوشت تیم‌ها را عوض...

هشدار وکیل قطبی به فولاد: امروز آخرین فرصت است/ به فیفا شکایت می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۶:۴۰

هوادار گزارش می دهد، مدیر برنامه‌های افشین قطبی،‌ گفت: من با جناب رضایی تماس گرفتم و خواهش کردم که اجازه ندهد کار به شکایت بکشد.