غیبت اندی ماری در مسابقات آزاد استرالیا

هوادار گزارش می دهد، تنیسور مطرح مردان جهان به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در مسابقات آزاد استرالیا شرکت کند.

غیبت اندی ماری در مسابقات آزاد استرالیا

به گزارش هوادار و به نقل از nbcsports، اندی ماری تنیسور مطرح مردان جهان به دلیل آسیب‌دیدگی از مسابقات آزاد استرالیا کنار رفت. 

تنیسور سابق شماره یک مردان جهان که بعد از جراحی به میادین بازگشته بود، تصمیم گرفت به خاطر آسیب‌دیدگی به ملبورن سفر نکند. اندی ماری که در این هفته تمریناتی هم داشت گرنداسلم سال ۲۰۲۰ که روزهای ۲۰ ژانویه تا ۲ فوریه برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

وی در این باره اظهار داشت: من خیلی سخت تمرین کردم تا بتوانم در سطح بالا بازی کنم اما نمی‌توانم به استرالیا سفر کنم.

این تنیسور ۳۲ ساله و دارنده مدال المپیک افزود: بعد از مسابقات آزاد استرالیا در سال جاری، مطمئن نبودم که باز هم می‌توانم در این مسابقات شرکت کنم. بعد از جراحی هیجان‌زده بودم که می‌توانم به استرالیا برگردم اما ناامید شدم. متاسفانه اخیراً مشکلاتی دارم که نیاز دارم قبل از بازگشت به کورت روی آن کار کنم.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

افشاردوست پیشنهاد دبیری فدراسیون هندبال را رد کرد

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۲۰:۲۷

هوادار گزارش می دهد، دبیر سابق فدراسیون هندبال پیشنهاد پاکدل برای دبیری فدراسیون هندبال را رد کرد.

هشدار وادا به ورزشکاران: خواب نیستیم، متقلبان را شناسایی می کنیم

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۲۰:۱۲

هوادار گزارش می دهد، رئیس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ به ورزشکاران هشدار داد راهی برای تقلب و دوپینگ وجود ندارد.

المپیک باید تابستان سال ۲۰۲۱ برگزار شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۲۰:۰۸

هوادار گزارش می دهد، مدیر اجرایی کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو گفت: بازیها باید تابستان سال ۲۰۲۱ برگزار شود.
 

تست کرونای احسان حدادی مثبت اعلام شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۲۱:۴۰

هوادار گزارش می دهد، عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: متاسفانه آزمایش کرونای احسان حدادی نایب‌قهرمان شایسته المپیک مثبت اعلام شد.

سلطانی‌فر: ۹۵ مکان ورزشی در اختیار ستادهای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته است

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۸:۰۷

هوادار گزارش می دهد، وزیر ورزش و جوانان گفت: ۹۵ مکان ورزشی در سراسر کشور در اختیار ستادهای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم هندبال نوجوانان ایران انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۸:۰۱

هوادار گزارش می دهد، مربی دروازه‌بان‌های تیم هندبال نوجوانان ایران انتخاب و معرفی شد.

دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان| مسابقات در نایروبی لغو شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۷:۵۹

هوادار گزارش می دهد، رقابت های دو‌و‌میدانی قهرمانی جوانان جهان (نایروبی ۲۰۲۰) به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا لغو ‌شد.

احتمال تعویق یا لغو مسابقات تنیس ویمبلدون

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۳:۴۷

هوادار گزارش می دهد، مقامات انگلیسی با برگزاری یک نشست فوق‌العاده درباره لغو یا تعویق مسابقات تنیس ویمبلدون تصمیم‌گیری می‌کنند.

واکنش جوکوویچ به تعویق المپیک توکیو 

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۳:۴۵

هوادار گزارش می دهد، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان با انتشار عکسی نسبت به تعویق المپیک توکیو واکنش نشان داد.

مسابقات فرمول یک هلند، اسپانیا و موناکو به تعویق افتاد

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۱۳:۰۲

هوادار گزارش می دهد، رقابت‌های فرمول وان هلند، اسپانیا و موناکو از سوی فدراسیون جهانی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.