قرارداد تیلیه با تیم ملی والیبال فرانسه تمدید شد

هوادار گزارش می دهد، قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه تا پایان المپیک تمدید شد.

قرارداد تیلیه با تیم ملی والیبال فرانسه تمدید شد

به گزارش هوادار، فدراسیون والیبال فرانسه اعلام کرد که قرارداد لوران تیلیه سرمربی تیم ملی این کشور تا پایان المپیک تمدید شد.

تیلیه که برای فصل آینده با تیم پاناسونیک ژاپن به توافق رسیده بود با هماهنگی مسئولان این باشگاه و فدراسیون والیبال فرانسه تا پایان المپیک هدایت خروس‌ها را هم برعهده خواهد داشت.

لوران تیلیه در این خصوص اظهار داشت: من از فدراسیون فرانسه و باشگاه پاناسونیک تشکر می‌کنم که من به اجازه دادند تا فرانسه را در المپیک هدایت کنم. من تمام تلاشم را خواهم کرد که از این فرصت به خوبی استفاده کنم.

وی ادامه داد: زمانی که من هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده گرفتم بازیکنان از عدم صعود به المپیک لندن ناراحت بودند. تغییراتی ایجاد کردیم و از مبارزه دست نکشیدیم تا به المپیک توکیو صعود کردیم.

افزودن نظر

اخبار والیبال

درخشان به تیم والیبال فولاد سیرجان پیوست

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۱۰

هوادار گزارش می دهد، پاسور والیبال ایران با عقد قراردادی یک ساله راهی فولاد سیرجان ایرانیان شد.

نامه انصراف کاله از لیگ برتر به فدراسیون والیبال رسید

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۰۹:۵۹

هوادار گزارش می دهد، نامه انصراف باشگاه کاله از لیگ برتر به فدراسیون والیبال رسید.

داورزنی: پول کولاکوویچ آماده است، او مثل فوتبالی‌ها نمی‌شود/ ترکیب فنی تیم ملی ایرانی ـ خارجی است

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۰۸:۳۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس فدراسیون والیبال گفت: مطالبات کولاکوویچ آماده است و ظرف یکی دو روز آینده از طریق سیستم بانکی به حساب این مربی واریز خواهد شد.

فعالیت‌های والیبال در لهستان از ۱۱ شهریور آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۰۹:۰۷

هوادار گزارش می دهد، فعالیت‌های مربوط به والیبال سالنی در لهستان از تاریخ ۱۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

والیبال نشسته قهرمان جام جهانی پارالمپیک شد/ والیبالیست ها در صدر نظرسنجی

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۱۳:۱۲

هوادار گزارش می دهد، رشته والیبال نشسته در نظرسنجی آنلاین توانست به عنوان برترین رشته پارالمپیکی انتخاب شود.

رضایی: تقدیر جهانی پاراوالیبال از ۸ ایرانی، دیپلماسی ورزشی بود/ تغییرات همیشه وجود دارد

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۷:۵۰

هوادار گزارش می دهد، دبیر کمیته ملی پارالمپیک گفت: تقدیر جهانی از ۸ چهره والیبال نشسته ایران یک دیپلماسی ورزشی بود.

۱۱ خردادماه، آخرین مهلت پرداخت بدهی فدراسیون والیبال به کولاکوویچ

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۷:۴۸

هوادار گزارش می دهد، فدراسیون والیبال ایران برای پرداخت بدهی سرمربی سابق خود تا ۱۱ خردادماه زمان دارد.

رقابتهای والیبال نشسته مجازی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۶

هوادار گزارش می دهد، با برنامه ریزی انجمن والیبال نشسته، مسابقات مجازی والیبال نشسته برگزار می شود.

لیگ ملت‌های والیبال| برنامه سال ۲۰۲۱ اعلام شد

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۳:۵۳

هوادار گزارش می دهد، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برنامه لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که این رقابت‌ها در گروه مردان از ۲۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

اسفندیار: با معروف هم مشورت کردم/ با کریمی از اعتبار والیبال ایران دفاع می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۰۸:۳۲

هوادار گزارش می دهد، دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال گرین‌یارد گفت: برای انتخاب تیم فصل آینده‌ام با کاپیتان تیم ملی هم مشورت کردم.