قضاوت حیدری در رقابت‌های AFC کاپ

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران قضاوت دیدار دو تیم الزوار عراق و الجیش سوریه از گروه B رقابت‌های AFCکاپ به داوران ایرانی ابلاغ کرد.

قضاوت حیدری در رقابت‌های AFC کاپ

به گزارش هوادار، دیدار بین تیم های الزوار عراق و الجیش سوریه از گروه B رقابت های AFC کاپ ۲۰۱۸ روز دوشنبه ۷ اسفندماه در حالی در دوحه قطر برگزار می شود که پیام حیدری به عنوان داور وسط، علی میرزابیگی و آرمان اسعدی به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

سید وحید کاظمی نیز به عنوان داور چهارم انتخاب شده است. ناظر داوری از قطر و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشور لبنان است.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

استقلال پُرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در رده سوم

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۵۰

باشگاه استقلال با وجود اینکه نسبت به حریفان آسیایی اش یک بازی خانگی کمتر داشته اما پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا شده است.

سینگ: چند تیم مرا می‌خواهند اما دوست دارم در پارس جنوبی بمانم

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۱

هافبک - مهاجم تیم فوتبال پارس تمایل دارد، همچنان به حضور در این تیم لیگ برتری ادامه دهد.

شهریاری: مشکل تراکتورسازی تغییر نفرات نیست

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۱۷

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی، گفت: از محمدرضا زنوزی خواهش می کنم برای حل مشکلات تراکتورسازی پا پیش بگذارد.

برانکو ۲۰ بازیکن پرسپولیس برای رویارویی با ذوب آهن را به خط کرد

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۵۳

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب آهن، با ۲۰ بازیکن راهی اصفهان خواهد شد.

استقلال پرهوادارترین تیم آسیا

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۲

هوادار گزارش می دهد- استقلال در پایان دوره گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرهوادارترین تیم این رقابت ها شد.

حضور اهالی فوتبال و هواداران در دومین سالگرد درگذشت مهرداد اولادی(عکس)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۳

مراسم دومین سالگرد درگذشت زنده یاد مهرداد اولادی امروز با حضور اهالی فوتبال و مردم برگزار شد.

رونمایی از کتاب اشعار شایان مصلح با حضور پیوس و کامیابی نیا(عکس)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۸

مدافع پرسپولیس امروز طی مراسمی رسما از کتاب شعر خود رونمایی کرد.

تکلیف دروازه بان های استقلال مشخص شد؛ حسینی برابر پیکان، رحمتی مقابل سپاهان

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۳

هوادار گزارش می دهد- سرمربی استقلال تصمیم گرفته در ۲ بازی آخر خود از هر۲ دروازه بان تیمش استفاده کند.

تمرین آدینه پرسپولیس با حضور برانکو و سرپرست باشگاه

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۵:۵۸

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امرور جمعه را از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

عزیزی: مگر غیاثی سال ۸۷ در کمیته داوران بود؟ - آقایان اول مصاحبه من را خوب بخوانند بعد جواب بدهند!

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۵:۵۷

مدیر سازمان فوتبال باشگاه مشکی پوشان گفت: من در مصاحبه ام گفتم که یک شخص به من زنگ زده و گفته بازی را برایتان در می آورم به شرط آنکه ۲۰ میلیون تومان به من بدهید مگر من اسمی آوردم که چنین بحثی...