لمپارد:به چلسی افتخار می‌کنم/تیم برتر میدان بودیم

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید تیمش بدشانس بود که در بازی با لیورپول بازنده شد.

لمپارد:به چلسی افتخار می‌کنم/تیم برتر میدان بودیم

به گزارش هوادار، چلسی در پیکار سوپرجام باشگاه‌های اروپا مقابل لیورپول برای کسب نتیجه بسیار تلاش کرد.

اما با وجود کسب تساوی در وقت قانونی و اضافه، در ضربات سرنوشت‌ساز پنالتی، خوش‌شانس نبود.

در نتیجه این بازی را به حریف دیرینه واگذار کرد.

فرانک لمپارد بعد از بازی اظهارداشت:به لیورپول احترام می‌گذارم.همینطور برای یورگن کلوپ،مربیش احترام قائل هستم.اما احساس می‌‌کنم تیم برتر میدان چلسی بود.شاید کمی بدشانس بودیم.باید بازهم جدی‌ و هوشیارتر در موقعیت‌ها عمل کنیم.

وی ادامه داد:بازنده بازی شدیم اما حس کلی من این است که به تیمم افتخار می‌کنم.به شاگردانم بابت کار و تلاش در زمین تبریک می‌گویم.می‌خواستیم برنده شویم.اما امشب خیلی بدشانس بودیم.

لمپارد ادامه داد:نمی‌خواهم در مورد بازی با منچستریونایتد که ۴ بر صفر باختیم، صحبت کنم.اما همین نکته را می‌گویم که کاملا تیمی متفاوت با آن روز بودیم.

در این مصاف دو تیم در وقت قانونی و اضافه به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.اما در ضربات پنالتی لیورپول ۵ بر ۴ پیروز شد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

سامپوالی قراردادش را با سانتوس فسخ کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۱:۳۰

هوادار گزارش می دهد، خورخه سامپوالی قراردادش را با باشگاه فوتبال اف.ث سانتوس فسخ کرد.

گتوزو امروز سرمربی ناپولی می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۱:۲۷

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه ایتالیایی خبر داد که سرمربی سابق میلان هدایت ناپولی را برعهده می‌گیرد.

تعیین سرمربی بایرن بعد از آخرین بازی سال ۲۰۱۹

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۱:۱۹

هوادار گزارش می دهد، باشگاه بایرن در پایان پاییز تصمیم می‌گیرد با فلیک به عنوان سرمربی ادامه همکاری دهد یا سراغ گزینه جدیدی برای جانشینی برود.

فاتی: خوشحالم با گلزنی‌ام بارسلونا پیروز شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۱:۰۳

هوادار گزارش می دهد، پدیده بارسلونا گفت: از اینکه به من فرصت بازی داده شد، تشکر می‌کنم و از این فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کنم.

والورده: بازی سختی مقابل اینتر داشتیم/ دوست داریم با گلزنی جوانان به پیروزی برسیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۰:۳۰

هوادار گزارش می دهد، سرمربی بارسلونا گفت: این تورنمنت طوری است که شما اجازه ندارید در هیچ بازی بد باشید.

کونته: گل فاتی ما را کُشت/ از هواداران اینتر عذرخواهی می‌کنم

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۰:۰۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اینتر بعد از شکست مقابل آبی-اناری‌ها و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، گفت: فرصت برای پیروزی در این بازی را داشتیم ولی در ضربات پایانی ناکام بودیم.

رکورد جالب سرمربی آلمانی لایپزیگ که از مسی جوان تر است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۰۹:۳۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ به عنوان جوانترین مربی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت که تیمش را به مرحله حذفی می رساند.

تصمیم عجیب مدیران ناپولی؛ آنچلوتی اخراج شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۰۹:۲۳

هوادار گزارش می دهد، باشگاه ناپولی در تصمیمی غیرمنتظره پس از صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا اقدام به اخراج آنچلوتی سرمربی تیم کرد.
 

رونمایی از اولین خرید الدحیل بعد از رقیب شدن با پرسپولیس

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۵:۳۷

هوادار گزارش می دهد، الدحیل قطر اولین خرید خود را بعد از رقیب شدن با شاگردان کالدرون رونمایی کرد.

زیدان قبل از ال‌کلاسیکو مودریچ را غافلگیر کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۲:۰۱

هوادار گزارش می دهد، سرمربی رئال مادرید هافبک کرواتش را پیش از دیدار با ال کلاسیکو غافلگیر کرد.