لو: با وجود ۱۰ نفره شدن با آرامش بازی کردیم/از عملکرد تیم راضی هستم

هوادار گزارش می دهد، سرمربی آلمان بعد از پیروزی مقابل استونی گفت: تیم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و موفق شد ۳ گل بزند و ۳ امتیاز بازی را بگیرد.

لو: با وجود ۱۰ نفره شدن با آرامش بازی کردیم/از عملکرد تیم راضی هستم

به گزارش هوادار، شب گذشته دیدارهای مقدماتی جام‌‌ ملت‌های اروپا «یورو ۲۰۲۰» پیگیری شد. در ورزشگاه لوگ‌آرنا شهر تالین، تیم استونی ۳ بر صفر مغلوب آلمان ۱۰ نفره شد.

یوآخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها بعد از این بازی گفت: ماموریت سختی در این بازی داشتیم. چون بعد از گذشت ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره شده بودیم و بازیکنان مضطرب بودند. واقعا از عملکرد تیم خوشحالم. بعد از اخراج زودهنگام امره جان تیم کار سختی را انجام داد.

وی افزود: تیم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و موفق شد ۳ گل بزند و ۳ امتیاز بازی را بگیرد. مهم این بود که در نیمه دوم با ریتم دلخواه خود بازی کردیم. در این بازی آرامش خود را حفظ کردیم و در نهایت به نتیجه مطلوب رسیدیم.

آلمان با این برد در گروه سوم مقدماتی یورو ۲۰۲۰ با ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

مدافع سابق یوونتوس درگذشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۰

هوادار گزارش می دهد، بازیکن سابق یوونتوس بعد از یک ماه در کما بودن در نهایت درگذشت.

منچستریونایتد با ماتیچ تا ۲۰۲۳ تمدید کرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۹

هوادار گزارش می دهد، باشگاه منچستریونایتد قرارداد هافبک صربش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

رونمایی از پیراهن بارسلونا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۷

هوادار گزارش می دهد، شرکت نایک از پیراهن های فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بارسلونا رونمایی کرد.

آلگری: ۲ سال پیش رئال به من پیشنهاد داد/در حال تجدیدقوا برای برگشتن به مربیگری هستم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق یوونتوس از پیشنهاد ۲ سال پیش رئال مادرید برای مربیگری در این تیم خبر داد.

معرفی تیم منتخب هفته سی‌ام سری‌آ/سیطره یوونتوس بر بهترین‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۳:۴۷

هوادار گزارش می دهد، سایت هواسکورد تیم منتخب هفته سی ام سری آ ایتالیا را اعلام کرد.

فونسکا: نکات مثبت زیادی مقابل ناپولی داشتیم/ باید عملکردمان را بهتر کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۲۱

هوادار گزارش می دهد، سرمربی رم بعد از باخت مقابل ناپولی، گفت: اگرچه شکست خوردیم ولی از عملکرد تیم رضایت دارم.

برانکو: منتظر چراغ سبز فدراسیون عمان برای آغاز تمرینات هستیم/با عراق و اردن بازی می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۱۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان از دیدار تدارکاتی این تیم با عراق خبر داد.

گتوزو: رازی در پشت پرده بردهای متوالی ما نیست/قدرت ذهنی بازیکنان را تقویت کردم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی ناپولی بعد از پیروزی مقابل رم گفت: بعد از قهرمانی در جام حذفی به آنها گفتم که از این به بعد باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم.

کونته: من مسئول باخت اینتر هستم/مستحق شکست نبودیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اینتر بعد از شکست مقابل بولونیا گفت: مسئول اصلی این باخت من هستم.

گواردیولا: عملکرد خوبی مقابل ساوتهمپتون داشتیم/این نوع بازی برای برد کافی نیست

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی این بازی برای رسیدن به پیروزی کافی نبود.