لیگ برتر انگلیس - تساوی خانگی چلسی مقابل لسترسیتی

هوادار گزارش می دهد - از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در استمفوردبریج میزبان لسترسیتی بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیگ برتر انگلیس - تساوی خانگی چلسی مقابل لسترسیتی

به گزارش هوادار، روباه ها در این دیدار عملکرد درخشانی داشتند و بارها می توانستند دروازه چلسی را باز کنند اما در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید.

در دیگر بازی وستهام در خانه هادرزفیلد به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۴ بر یک به سود خود پایان داد.

نوبل، آرناتوویچ و لانزی دو بار برای وستهام گل زدند و تک گل هادرزفیلد توسط لولی زده شد.

*نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

کریستال پالاس یک - برنلی صفر

نیوکاسل یک - سوانسی یک

واتفورد ۲ - ساوتهپمتون ۲

وست برومویچ ۲ - برایتون صفر

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

قدوس: شکست ۵ بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن کابوس است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۹:۵۸

سامان قدوس، ملی پوش ایرانی تیم آمیا به تشریح شکست برابر تیم مدعی پاری سن ژرمن در هفته دهم لوشامپیونه فرانسه پرداخت.

مانژوکیچ غایب یوونتوس مقابل منچستریونایتد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۸:۵۸

ماریو مانژوکیچ به بازی سوم تیمش در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نمی رسد.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا معرفی شد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۸:۰۹

روزهای بلاتکلیفی نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا به پایان رسید و رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

وقتی راموس نمی داند کاپیتانی یعنی چه!

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۵۸

هوادار گزارش می دهد - رفتار خشمناک و خارج از تعادل سرخیو راموس کاپیتان رئال باعث شکل گیری انتقاداتی علیه او شده است. 

رونالدو می داند راه فراری ندارد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۴۵

کریستیانو رونالدو در حالی فردا شب با تیمش یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم اسبقش منچستریونایتد قرار می گیرد که هنوز تحت فشار شدید ناشی از اتهامات تجاوز جنسی به یک زن آمریکایی قرار دارد.<...

داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۳۷

 کمیته داوران فدارسیون فوتبال اسپانیا، داور مهمترین بازی هفته دهم لالیگا را معرفی کرد.

بازگشت نیمار به بارسلونا «غیر قابل تکذیب» است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۳۱

از بارسلونا اصرار، از نیمار انکار! با وجود انکار صریح این ستاره برزیلی اخبار بازگشت او به تیم سابقش یعنی بارسلونا کاملا صحت دارد. البته نیمار می گوید اکنون از بودن در پاری سن ژرمن «راضی...

بحران در مادرید - دلتنگی برای رونالدو، مارسلو را به ایتالیا می کشاند!

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۲۷

هوادار گزارش می دهد - گزارش های منابع اسپانیایی حاکی از این است که مارسلو قصد دارد از رئال مادرید جدا شود آن هم در شرایطی که این تیم در بدترین شرایط ممکن به سر می برد. البته این اتفاق نیم فصل می...

جدایی سانچس از یونایتد قطعی است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۲۱

بدون تردید الکسیس سانچس یکی از بدترین خریدهای تاریخ باشگاه منچستریونایتد است.

زلاتان در رئال؟ صحت ندارد!

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۵:۱۸

 اخبار مربوط به انتقال زلاتان ابراهیموویچ در میلان صحت ندارد.