مایکل جردن: عاشق کوبی براینت بودم

هوادار گزارش می دهد، اسطوره بسکتبال آمریکا گفت: عاشق کوبی براینت بودم و واژه‌ها نمی‌توانند دردی که حس می‌کنم را توصیف کنند.

مایکل جردن: عاشق کوبی براینت بودم

به گزارش هوادار، مایکل جردن اسطوره بسکتبال آمریکا که در دوران بازیگری خود زمانی را با کوبی براینت هم دوره بود و در پی درگذشت این بازیکن بزرگ در صحبت‌هایی اظهار داشت: «من در شوک خبر غمبار درگذشت کوبی و جیانا هستم. واژه‌ها نمی‌توانند دردی که حس می‌کنم را توصیف کنند. من عاشق کوبی بودم. او مثل برادر کوچکتر من بود. ما خیلی با هم حرف می‌زدیم و قطعا دلم برای آن گفتگو ها تنگ می‌شود.

او یک رقیب درنده بود، یکی از بزرگان بسکتبال و یک نیروی خلاق. کوبی همچنین یک پدر فوق العاده بود که خانواده اش را عمیقاً دوست داشت و به اینکه دخترش به این بازی علاقمند است، افتخار می‌کرد.»

براینت ۴۱ ساله شب گذشته به دلیل سقوط هلی کوپتر در حومه کالیفرنیا جان خود را از دست داد.

افزودن نظر

اخبار بسکتبال

آقاکوچکی سرمربی بسکتبال با ویلچر شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۵۹

هوادار گزارش می دهد، کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران جهت حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ منصوب شدند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| حدادی در میان برترین‌های پنجره اول

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۴۸

هوادار گزارش می دهد، ستاره بسکتبال کشورمان در میان برترین های پنجره اول انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ قرار گرفت.

بازگشت ستاره NBA پس از سه ماه مصدومیت

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۱:۴۲

هوادار گزارش می دهد، ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت پس از بهبود آسیب دیدگی‌اش از هفته آینده به میادین باز می‌گردد.

لیگ بسکتبال NBA| پیروزی صدرنشین در وقت‌های اضافه

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۲:۲۱

هوادار گزارش می دهد، تیم بسکتبال میلواکی در وقت‌های اضافه موفق شد واشنگتن ویزاردز را در رقابت‌های امروز NBA شکست دهد.

آقاکوچکی سرمربی تیم‌ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱ شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۸

هوادار گزارش می دهد، عباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱ انتخاب شد.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| اسامی ۱۲ بازیکن تیم‌ملی برای دیدار با قطر اعلام شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۴:۵۴

هوادار گزارش می دهد، اسامی ۱۲ بازیکن تیم ملی بسکتبال برای رویارویی با قطر در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ اعلام شد.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| تیم ملی بسکتبال قطر وارد ایران شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۲:۲۹

هوادار گزارش می دهد، تیم‌ملی بسکتبال قطر برای دیدار با ایران در انتخابی کاپ آسیا بامداد روز گذشته وارد تهران شد.

نخستین کتاب لبرون جیمز به زودی منتشر می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۳:۰۱

هوادار گزارش می دهد، نخستین کتاب لبرون جیمز ستاره NBA قرار است به زودی منتشر شود.

بائرمن سرمربی تیم‌ملی بسکتبال تونس شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۶:۰۳

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان هدایت تونس را برعهده گرفت.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| اسامی داوران دیدار ایران و سوریه اعلام شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۴:۰۷

هوادار گزارش می دهد، کنفدراسیون بسکتبال آسیا اسامی داوران و ناظر بازی دیدار ایران و سوریه در انتخابی کاپ آسیا مشخص شد.