محمدی: به صورت غیررسمی از پرسپولیس پیشنهاد دارم

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به صورت غیرمستقیم درباره حضور مجددم در پرسپولیس صحبت شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

محمدی: به صورت غیررسمی از پرسپولیس پیشنهاد دارم

سرویس فوتبال ورزشی - رضا محمدی در خصوص شایعه حضور دوباره‌اش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به صورت رسمی نه اما به صورت غیرمستقیم با خود من تماس‌ هایی گرفته شده و حتی شنیده‌ام که در باشگاه در مورد من صحبت شده است اما باز هم می‌گویم که به صورت رسمی پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس به من نشده اما این آمادگی را دارم تا دوباره به پرسپولیس برگردم.

وی ادامه داد: من سال گذشته شرایط خوبی در نفت مسجد سلیمان داشتم اما متأسفانه تیم نتوانست در لیگ برتر بماند اما با این همه شرایط خوبی دارم و می‌خواهم تا یک هفته دیگر وضعیت نهایی‌ام را برای حضور در تیم جدید مشخص کنم.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره اینکه آیا این آمادگی را دارد تا از دروازه پرسپولیس حفاظت کند، اظهار داشت: بله، من شرایط خوبی دارم و به خاطر اینکه نزدیک به دو سال هم در پرسپولیس بازی کردم با جو این تیم آشنا هستم و فکر می‌کنم این توانایی را دارم که در پرسپولیس بتوانم مهره مؤثری باشم و مطمئن باشید اگر چنین پیشنهادی به من بشود همه توانم را خرج می‌کنم تا مهره مؤثری برای پرسپولیس باشم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

ساعت بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان تغییر کرد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۸:۲۸

هوادار گزارش می دهد، ساعت مسابقه دو تیم سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان از هفته بیستم لیگ برتر تغییر کرد.

آقایی و فرجی بعد از دو تست منفی عازم هند می‌شوند

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۷:۴۷

هوادار گزارش می دهد، دو بازیکن کرونایی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت منفی شدن دو تست خود عازم هند می‌شوند.

تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن محروم ندارند

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۶:۳۳

هوادار گزارش می دهد، تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا طبق اعلام AFC بازیکن محرومی ندارند.

مدافع پرسپولیس به کرونا مبتلا شد/ یک کرونایی جدید در جمع سرخپوشان

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۶:۲۸

هوادار گزارش می دهد، یک بازیکن دیگر از تیم پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا سفر به هند را از دست داد.

امیدواری سرمربی پورتو به زوج طارمی و مارگا / مهاجم ایرانی در اندیشه گلزنی دوباره

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۶:۱۶

هوادار گزارش می دهد، رسانه پرتغالی از اندیشه کونسیساو برای بازی دادن به طارمی و عطش ستاره ایرانی به گلزنی صحبت کرد.

 

مشکل پرسپولیس برای سفر به هند برطرف شد/ سرخ‌پوشان عصر امروز به «گوا» می‌روند

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۶:۰۸

هوادار گزارش می دهد، معاون باشگاه پرسپولیس از رفع مشکل این تیم برای سفر به هند خبر داد.

رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۳:۴۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق استقلال در اینستاگرام یک رکورد جهانی ثبت کرد.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال: نماینده ایران در مراجع بین‌المللی باید توانایی بررسی ایمیل خود را داشته باشد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۲:۴۴

هوادار گزارش می دهد، مشاور حقوقی رئیس فدارسیون فوتبال گفت: برخلاف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ندیدیم برای انتخاب میزبان مقدماتی جام جهانی فرآیند سه مرحله‌ای طی شود.

مهر تایید AFC به ورزشگاه‌های بحرین برای میزبانی از ایران در انتخابی جام جهانی

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۲:۲۰

هوادار گزارش می دهد، ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه های میزبان برای مسابقات گروه سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را تایید کرد.

زمان نشست خبری سرمربیان پیکان و گل گهر اعلام شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۲:۱۶

هوادار گزارش می دهد، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم های پیکان تهران و گل گهرسیرجان از هفته بیستم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.