محمودی: باید اختلافات را کنار گذاشته و به فکر والیبال باشیم

هوادار گزارش می دهد، نامزد انتخابات فدراسیون گفت: افراد مجمع مطالبه‌گر هستند، باید اختلافات را کنار گذاشته و به فکر والیبال باشیم.

محمودی: باید اختلافات را کنار گذاشته و به فکر والیبال باشیم

به گزارش هوادار، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال امروز برگزار شد و در نهایت پس از رای‌گیری، محمدرضا داورزنی با ۲۶ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال برای ۴ سال آینده انتخاب شد.
بهنام محمودی نیز در این انتخابات ۱۵ رای کسب کرد. 

محمودی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال، اظهار داشت: از همه تشکر می‌کنم. آقای داورزنی من در خدمت شما هستم. افراد مجمع مطالبه‌گر هستند، باید اختلافات را کنار گذاشته و به فکر والیبال باشیم.

وی ادامه داد: من به عنوان سرباز نظام و والیبال در خدمت دوستان خواهم بود و برای داورزنی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

افزودن نظر

اخبار والیبال

نفرزاده سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۰:۰۳

هوادار گزارش می دهد، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه ورزشی خاتم اردکان، فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی تیم والیبال این باشگاه انتخاب شد.

تعطیلی لیگ برتر والیبال بانوان منتفی شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۰:۰۲

هوادار گزارش می دهد، با اعلام فدراسیون والیبال، مسابقات لیگ برتر بانوان به خاطر تیم ملی تعطیل نمی‌شود.

جریمه نقدی برای انگاپت/ ستاره ملی والیبال فرانسه در لباس زندان

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۵:۵۰

هوادار گزارش می دهد، دادگاه برزیل بازیکن فرانسوی و متخلف تیم والیبال زنیت‌کازان را به پرداخت جریمه محکوم کرد.

والیبال ایران و فرانسه به توافق نرسیدند/ برگزاری بازی دوستانه منتفی شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۴:۴۸

هوادار گزارش می دهد، فدراسیون والیبال ایران و فرانسه برای برگزاری بازی دوستانه با هم به توافق نرسیدند.

فیاضی از بدزین جدا شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۵:۳۴

هوادار گزارش می دهد، دریافت کننده ایرانی تیم والیبال بدزین از این تیم جدا شد.

دستیاران کولاکوویچ آمدند/ کوبیلسکی و میشیچ به تیم ملی والیبال اضافه شدند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۴:۰۰

هوادار گزارش می دهد، دستیاران خارجی ایگور کولاکوویچ، امروز در اردوی ملی‌پوشان والیبال حاضر شدند.

ستاره والیبال فرانسه بازداشت شد/ انگاپت: سوتفاهم شده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، ستاره فرانسوی تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه در برزیل بازداشت شد.

لوبه قهرمان شد/ غفور، اولین ایرانی با طلای جهانی

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۰۹:۳۹

هوادار گزارش می دهد، تیم والیبال لوبه با حضور پشت خط زن ایرانی‌اش قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد.

کارخانه: خودم را مقصر می‌دانم/ قهرمانی ارومیه در لیگ والیبال آرزوی قلبی من است

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۴:۴۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: اتفاقات زیادی دست به دست هم داد تا تیم نتایج خوبی نگیرد و من خودم را مقصر می‌دانم.

کارخانه از تیم والیبال شهرداری ارومیه جدا شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۴:۲۳

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل کسالت و بیماری از این تیم جدا شد.