مرور اخبار در سازمان لیگ توسط شفر(عکس)

هوادار گزارش می دهد- سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از نشست خبری به بررسی اخبار پرداخت.

مرور اخبار در سازمان لیگ توسط شفر(عکس)

به گزارش هوادار، نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ماشین سازی تا دقایقی دیگر برگزار می شود و در حالی که شفر در انتظار مترجم خود بود به اتاق یکی از کارمند های سازمان لیگ رفت.

شفر پشت میز یکی از کارمندان سازمان لیگ نشست و به بررسی سایت های خبری مشغول شد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

یک اتفاق تکراری در استقلال؛ منتظری در فرودگاه به مشکل خورد و جداگانه به امارات رفت!

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۲:۰۵

در شرایطی که تیم فوتبال استقلال روز گذشته تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد پژمان منتظری نتوانست آبی پوشان را همراهی کند اگر چه وی به صورت جداگانه به امارات سفر کرد و در اردو حاضر شد.

اشتباه عجیب رسانه مطرح عربستانی: گادوین منشا ستاره پرسپولیس است!

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۲:۰۳

روزنامه مطرح عربستانی در اشتباهی فاحش کادوین منشا مهاجم استقلال را ستاره پرسپولیس دانست!

آزمون: نخستین بار بود که چنین دروازه‌بانی را می‌دیدم/ سافونوف توپ‌های سختی را بیرون کشید

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۱:۵۴

سردار آزمون به پیروزی ۳ بر ۲ زنیت سن پترزبورگ برابر کراسنودار واکنش نشان داد.

بیات: زنوزی به جای این حرف‌ها با کادرفنی تیمش جلسه بگذارد/آیا اخباری را هم من خریده بودم؟!

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۱:۴۹

مالک باشگاه سپیدرود گفت: این ها سوءمدیریت است که یک فرد آنقدر توانایی مالی داشته باشد که مالکیت دو تیم لیگ برتری را بر عهده بگیرد اما نمی تواند هوادارانش را کنترل کند.

تمرین پرسپولیس در حضور علی کریمی و تماشاگران ایرانی در دبی

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۲۱:۰۷

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را در حضور علی کریمی و تماشاگران ایرانی در دبی برگزار کرد.

محرومیت فرشید باقری به حالت تعلیق درآمد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۹:۵۲

سرپرست تیم فوتبال استقلال از به تعلیق درآمدن محرومیت بازیکن این تیم خبر داد.

کاروان استقلال به دبی رسید

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۹:۰۰

اعضای تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار با الهلال وارد امارات شدند.

مدیرعامل پرسپولیس به امارات می‌رود

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۸:۰۳

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امشب (شنبه) به کاروان این تیم در امارات ملحق می شود.

واکنش باشگاه سایپا به اظهارات مالک تراکتورسازی: آقای زنوزی، چه کاره این فوتبال هستید؟

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۷:۵۵

باشگاه سایپا نسبت به اظهارات مالک باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.

جریمه نقدی برای تیم های پرسپولیس، سپید رود رشت و فولاد خوزستان

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۸

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های سپید رود رشت با پرسپولیس تهران  و تیم فولاد خوزستان با تیم سپاهان اصفهان صادر کرد.