مسلمان:بعد از زدن گل باید گریه کنم؟! - ذوب آهن بد نتیجه نگرفته است

هوادار گزارش می دهد - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من بعد از گل به سمت مدیرعامل باشگاهمان که در جایگاه ویژه نشسته بود رفتم و منظورم از شادی گل به او بود.

مسلمان:بعد از زدن گل باید گریه کنم؟! - ذوب آهن بد نتیجه نگرفته است

به گزارش هوادار، محسن مسلمان بعد از شکست ذوب آهن مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ما در نیمه اول خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم و اشتباهاتمان زیاد شد و در نهایت  شکست خوردیم.

وی در خصوص اینکه چرا ذوب آهن خوب نتیجه نمی گیرد گفت: ما بد نتیجه نگرفته ایم.تا نیم فصل دوم ۴-۵ بازی باقی مانده و امیدوارم که برنده این بازی ها باشیم تا شرایطمان بهتر شود.

مسلمان در خصوص اینکه بعد از زدن گل به تراکتورسازی هواداران این تیم شعارهایی علیه وی داده اند گفت: من بعد از گل به سمت مدیرعامل باشگاهمان که در جایگاه ویژه نشسته بود رفتم و منظورم از شادی گل به او بود. هواداران هم شعار می دهند، چه کار باید انجام دهم؟گل زده ام باید گریه کنم؟

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

واکنش مدیر تیم فوتبال السد به همگروهی با پرسپولیس و الاهلی

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۴:۵۱

هوادار گزارش می دهد- عبدالله البریک مدیر تیم فوتبال السد نسبت به همگروهی با تیم های پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ واکنش نشان داد.

حریفان پرسپولیس در آسیا مشخص شدند

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۴:۳۹

هوادار گزارش می دهد- برنامه بازی های تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

فریسات: باید تلاش کنیم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۴:۳۰

هوادار گزارش می دهد- عزیز فریسات سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: همه می دانند که من سرباز و بزرگ شده باشگاه هستم، ما باید تلاش کنیم تا فولاد را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

برانکو: پرسپولیس در گروه دشواری قرار گرفت - نوع قرعه‌کشی آسیا برایم عجیب است

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۳:۲۸

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در گروه بسیار دشواری قرار گرفتیم اما ما پرسپولیس هستیم و از هیچ چیزی نمی ترسیم.

مجید جلالی: با توجه به شرایطی که در بازی‌های اخیر داشتیم بیشتر روی مسائل روحی کار کردیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۳:۲۴

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به شرایطی که در بازی های اخیر داشتیم بیشتر روی مسائل روحی کار کردیم و گفتیم فقط ما بدشانس نیستیم.

فتح‌الله‌زاده: اگر آدم‌های «بله‌قربان‌گو» بیایند استقلال نتیجه نمی‌گیرد- هرچه مارا اذیت کنند باز به بالا بر می‌گردیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۳:۲۱

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: ممکن است مارا چند وقت اذیت کنند اما استقلال مانند "فنر" است و هرچه فشارش دهند در نهایت به همان بالا بر می گردد.

حضور اعضای تیم فوتبال استقلال در سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۳:۱۶

چهارمین سالگرد درگذشت مهاجم ماندگار تیم فوتبال استقلال تهران با حضور اعضای این باشگاه بر سر مزار وی برگزار شد.

به خاطر زدن گل های زیبا؛ هافبک پرسپولیس و بازیکن سابق استقلال نامزد بهترین گل لیگ قهرمانان

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۳:۱۲

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین گل فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد که در آن احمد نوراللهی و مامه بابا تیام حضور دارند.

امامی فر: برای جذب بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته ایم- در بازی فردا باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۲:۰۸

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: امیدوارم با حمایت هواداران این بازی سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم.

رونمایی رسمی از توپ لیگ قهرمانان آسیا و حضور نمایندگان ایران + تصاویر

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۲:۰۸

از توپ لیگ قهرمانان آسیا برای فصل جدید این مسابقات، رونمایی شد.