مسلمان:بعد از زدن گل باید گریه کنم؟! - ذوب آهن بد نتیجه نگرفته است

هوادار گزارش می دهد - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من بعد از گل به سمت مدیرعامل باشگاهمان که در جایگاه ویژه نشسته بود رفتم و منظورم از شادی گل به او بود.

مسلمان:بعد از زدن گل باید گریه کنم؟! - ذوب آهن بد نتیجه نگرفته است

به گزارش هوادار، محسن مسلمان بعد از شکست ذوب آهن مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ما در نیمه اول خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم و اشتباهاتمان زیاد شد و در نهایت  شکست خوردیم.

وی در خصوص اینکه چرا ذوب آهن خوب نتیجه نمی گیرد گفت: ما بد نتیجه نگرفته ایم.تا نیم فصل دوم ۴-۵ بازی باقی مانده و امیدوارم که برنده این بازی ها باشیم تا شرایطمان بهتر شود.

مسلمان در خصوص اینکه بعد از زدن گل به تراکتورسازی هواداران این تیم شعارهایی علیه وی داده اند گفت: من بعد از گل به سمت مدیرعامل باشگاهمان که در جایگاه ویژه نشسته بود رفتم و منظورم از شادی گل به او بود. هواداران هم شعار می دهند، چه کار باید انجام دهم؟گل زده ام باید گریه کنم؟

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

کوین کنستانت راهی فرانسه شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۳:۳۴

هافبک جدید تیم تراکتورسازی راهی کشور محل اقامت خود شد.

حمله بی رحمانه مهاجم قطری به رکورد دایی

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۳:۲۴

مهاجم تیم ملی قطر در آستانه شکستن یکی از رکوردهای گلزنی مهاجم اسبق تیم ملی ایران قرار دارد.

نمودار کامل مرحله حذفی جام ملت های آسیا (عکس)

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۳:۰۱

با پایان مرحله گروهی، شاهد برگزاری مرحله حذفی جام ملت های آسیا خواهیم بود.

کرانچار:کویت برابر ما انگیزه هاى متفاوتى دارد -مى خواهیم در هر دو بازى باقیمانده پیروز باشیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۲۱:۴۰

سرمربى تیم ملى فوتبال امید معتقد است دیدار این تیم با کویت براى هر دو تیم اهمیت ویژه اى دارد.

جام ملت های آسیا - عمان حریف ایران شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۲۱:۳۷

با صدرنشینی قطر در گروه E این تیم حریف عراق در مرحله حذفی شد.و لبنان به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست راهی مرحله بعد شود تا عمان حریف تیم ملی کشورمان شود.

شفر: امیدوارم وقتی به تهران برمی‌گردیم با همین آمادگی نیم فصل را شروع کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۲۰:۱۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می دانم هواداران از ما حمایت می کنند و متوجه هستند که باید به بازیکنان جوان فرصت اشتباه بدهیم.

برتری آماری عمان مقابل ترکمنستان

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۹:۰۷

تیم ملی فوتبال عمان هم در آمار و هم در نتیجه عملکرد بهتری نسبت به ترکمنستان از خود نشان داد.

برنامه دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۸:۴۰

با برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال، برنامه دور اول مرحله پلی آف این رقابت ها مشخص شد.

شکست استقلال مقابل نماینده رومانی در بازی دوستانه

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۸:۳۵

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در اردوی ترکیه مقابل نماینده رومانی شکست خورد.

لیگ برتر فوتسال - اهورا در لیگ برتر ماندنی شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۸:۳۲

تیم فوتسال پارسیان شهر قدس با تساوی مقابل سوهان محمدسیمای قم به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کرد.