عربشاهی خطاب به مسلمان: ادامه بدهی ملی پوش می شوی

مسلمان: تیم ملی من پرسپولیس است

هوادار گزارش می دهد - هافبک ریز نقش پرسپولیسی ها در گفتگوی کوتاه با ضبا عربشاهی بازیکن اسبق پرسپولیس عنوان کرد تیم ملی برای من پرسپولیس است.

مسلمان: تیم ملی من پرسپولیس است

به گزارش هوادار، محسن مسلمان و مهدی طارمی در مراسم ترحیم کاظم سیدعلیخانی حاضر شدند تا برای آمرزش و مغفرت روح پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی طلب آمرزش کنند. 
این دو بازیکن که معمولا در هر مراسمی با همدیگر حضور می یابند، هنگام ورود به مسجد جامع شهرک غرب با پروین، جاسمیان، عبدی و ضیا عربشاهی روبوسی کردند. 
عربشاهی وقتی با مسلمان خوش و بش می کرد، از او خواست تا روند فعلی اش را حفظ کند تا ملی پوش شود. جالب اینجاست مسلمان در پاسخ به وی گفت: تیم ملی من پرسپولیس است. 
این درحالی است که طی 24 ساعت گذشته مسلمان با پاک کردن پست های پرسپولیسی اش در اینستاگرام شایعاتی را برای خروج از پرسپولیس بر زبان ها انداخت.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

ادواردو بهترین بازیکن بازی استقلال خوزستان و الهلال

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۳:۱۹

هوادار گزارش می دهد- کارلوس ادواردو مهاجم الهلال عربستان به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان انتخاب شد.

پورموسوی: روی غفلت دو گل خوردیم

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۳:۱۱

هوادار گزارش می دهد- سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان معتقد است روی غفلت 2 گل خوردند و بازنده میدان شدند.

برتری آماری الهلال مقابل استقلال خوزستان

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۳:۱۱

الهلال عربستان در حالی پیروز دیدار امشب شد که برتری آماری قابل توجهی نسبت به استقلال خوزستان داشت.

گزارش تصویری روز - بازی پرسپولیس و لخویا

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۲:۲۵

دیدار پرسپولیس و لخویا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

چوک: طارمی پنالتی را خوب زد

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۲:۲۰

هوادار گزارش می دهد- چوک گفت: طارمی آقای گل لیگ برتر است و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا اینجا آقای گل است

قحطانی: نبود هواداران به نفع ما شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۲:۱۵

بازیکن لخویا گفت: عدم حضور تماشاگران در بازی امشب در عملکرد فنی پرسپولیس تاثیر منفی گذاشت.

جلال حسینی: تمرکز نداشتم پنالتی بزنم

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۲:۱۳

هوادار گزارش می دهد- مدافع تیم پرسپولیس درباره این که چرا زمانی که طارمی به او گفت پنالتی را بزند قبول نکرد، عنوان کرد: اگر من ضربه پنالتی را می‌زدم شرایط فرق می‌کرد

عفیف: پنالتی پرسپولیس درست نبود

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۲:۱۰

بازیکن تیم لخویا قطر پس از تساوی مقابل پرسپولیس، درخصوص خطایی که روی مهدی طارمی مرتکب شد گفت: من برخوردی با بازیکن حریف نداشتم اما داور پنالتی اعلام کرد.

ربیع خواه: بازی کاملا در اختیار ما بود

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۲:۰۸

بازیکن پرسپولیس معتقد است این تیم همچنان نمی تواند از موقعیت های گل خود بهره ببرد و آنها را تبدیل به گل کند.

عصبانیت طارمی از سوال یک گزارشگر؛به تو ربطی نداره گل نمی کنم!

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۲۲:۰۳

مهاجم پرسپولیس هنگام خروج از میکسدزون با یکی از گزارشگران درگیری لفظی کوچکی پیدا کرد.