عربشاهی خطاب به مسلمان: ادامه بدهی ملی پوش می شوی

مسلمان: تیم ملی من پرسپولیس است

هوادار گزارش می دهد - هافبک ریز نقش پرسپولیسی ها در گفتگوی کوتاه با ضبا عربشاهی بازیکن اسبق پرسپولیس عنوان کرد تیم ملی برای من پرسپولیس است.

مسلمان: تیم ملی من پرسپولیس است

به گزارش هوادار، محسن مسلمان و مهدی طارمی در مراسم ترحیم کاظم سیدعلیخانی حاضر شدند تا برای آمرزش و مغفرت روح پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی طلب آمرزش کنند. 
این دو بازیکن که معمولا در هر مراسمی با همدیگر حضور می یابند، هنگام ورود به مسجد جامع شهرک غرب با پروین، جاسمیان، عبدی و ضیا عربشاهی روبوسی کردند. 
عربشاهی وقتی با مسلمان خوش و بش می کرد، از او خواست تا روند فعلی اش را حفظ کند تا ملی پوش شود. جالب اینجاست مسلمان در پاسخ به وی گفت: تیم ملی من پرسپولیس است. 
این درحالی است که طی 24 ساعت گذشته مسلمان با پاک کردن پست های پرسپولیسی اش در اینستاگرام شایعاتی را برای خروج از پرسپولیس بر زبان ها انداخت.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

از ملاقات گوچی و کی روش تا شب رویایی کریم!

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۲۳:۳۲

برای مشاهده پست های جذاب و خبرساز ستاره های ورزش ایران در اینستاگرام، هر روز این بخش را دنبال کنید.

از تعطیلات بکر بکهام تا هنرنمایی اِنزو در تمرین رئال

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۲۳:۲۱

برای مشاهده پست های جذاب و خبرساز ستاره های ورزش جهان در اینستاگرام، هر روز این بخش را دنبال کنید.

شکست حریف پرسپولیس در قطر

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۲۲:۰۲

تیم الریان قطر حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در بازی هفته بیست‌وسوم لیگ ستارگان شکست خورد.

بهترین بازیکن جایی در تیم هفته نداشت! (عکس)

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۲۱:۲۲

 کریم انصاری فرد در بازی دیشب تیمش مقابل عثمانلی اسپور ترکیه موفق به زدن دو گل شد تا در نظر سنجی بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا قرار بگیرد.

تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۲۱:۰۹

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی یازده بازیکن منتخب رقابت های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را در حالی منتشر کرد که در آن نامی از بازیکنان ایرانی نبود.

کریمی فصل آینده در آبادان نمی ماند

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۲۰:۳۶

سرمربی فعلی صنعت نفت آبادان  تنها تا پایان فصل در این تیم می ماند.

بادامکی:شربتی شوکه شده بود - به شرف رضا ایمان دارم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۹:۴۷

کاپیتان سیاه جامگان مشهد وضعیت این تیم را از لحاظ مالی خیلی بد می داند و بقای سیاه جامگان در لیگ برتر را با توجه به باخت مقابل تراکتورسازی تبریز سخت و دشوار توصیف می کند.

حق دوست به التعاون هم نرسید

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۹:۱۹

در حالی که احتمال رسیدن مجتبی حق دوست به بازی با التعاون وجود داشت این بازیکن در نهایت نتوانست خود را به این بازی برساند .

ارتباط مجازی بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دوبی!

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۹:۱۸

هوادار گزارش می دهد - بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دوبی حضور دارند اما اجازه دیدن و خروج از اردو را ندارند.

گزارش تمرین پرسپولیس؛ سرپرست استقلال به اردوی پرسپولیس آمد!

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۸:۴۶

سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز به باشگاه ایرانیان که محل اردوی پرسپولیس است، آمد اما برای رودرو نشدن با سرخ‌پوشان وارد محوطه باشگاه ایرانیان نشد.